Henkilö jättäytyi junan alle lapsi sylissään
Miksi tälläistä vaan tapahtuu. Eikö apua haeta vaiko saada?
Kommentit (30)
NYT kaikki joita vähänkin ahdistaa, perse ylös tuolista ja HAKEKAA APUA!!!
Jos selviääkin että perhe, äiti taikka isä on hakenut apua, ollut huolissaan jostain ja kertonut tästä eikä asialle ole tehty mitään niin... On kyllä vihdoinkin aika alkaa toimia! Jos ei esim. resurssit riitä niin miksi ei voida palkata lisää väkeä?
En kyllä ymmärrä sitäkään, miten joku voi tehdä tällaista lapselleen. Ei, ei, ei.
Eikö kaikilla ole läheisiä, vai mistä kiikastaa? Luulis, että on sukua tai ystäviä, jotka voi auttaa, jos ei muuta apua halua hakea tai ei saa. Miten ihmeessä ihminen voi päätyä tällaiseen ratkaisuun? :(
Toivottavasti lapsiparka selviää hengissä ja saa tulevaisuudessa paremman elämän. Mä olen ihan sanaton...mihin tää maailma on menossa?
Miksi tälläistä vaan tapahtuu. Eikö apua haeta vaiko saada?
Tiedossa on että hoitoon pääseminen on vaikeaa, mutta toisaalta täällä av-palstallakin on käynyt selväksi että tietyillä tahoilla on velvollisuus tehdä ls-ilmoitus jos vanhemmat kertovat ongelmistaan. Ymmärrän siis miksi monet eivät yksinkertaisesti uskalla hakea apua, vaan toivovat keksivänsä itse keinot miten pärjätä ja selvitä ja päästä jaloilleen. Se kun ei sitten onnistukaan, voi lopputulos olla hirveä.
En kyllä ymmärrä sitäkään, miten joku voi tehdä tällaista lapselleen. Ei, ei, ei.
Eikö kaikilla ole läheisiä, vai mistä kiikastaa? Luulis, että on sukua tai ystäviä, jotka voi auttaa, jos ei muuta apua halua hakea tai ei saa. Miten ihmeessä ihminen voi päätyä tällaiseen ratkaisuun? :(
Kaikilla tosiaankaan ei ole läheisiä.
NYT kaikki joita vähänkin ahdistaa, perse ylös tuolista ja HAKEKAA APUA!!!
pitää olla tosi vahva että jaksaa etsiä ja hakea useista eri paikoista.
Itse menin ongelmieni kanssa lääkäriin. Hän sanoi, että kannattaa lopettaa tuo pelleily, menee muuten työpaikkakin alta. Pitää olla tosi kova pokka että lähtee tuon jälkeen seuraavalta luukulta apua hakemaan.
Kaikilla tosiaankaan ei ole läheisiä.
Mä toivon totisesti, ettei kukaan NIIN yksin ole, ettei ole yhtään tuttua edes :(. Ei kai elämäänsä voi elää aivan yksin? Ilman että on minkäänlaisia yhteyksiä muihin ihmisiin?
jos oikeasti rakastaa lastaan, ei roiku hänessä epätoivoisesti vaan vaikka antaa hänet pois, jos se auttaa tilannetta edes hetkellisesti. Ja vanhempi auttaa lastaan eniten, kun saa itsensä ja asiansa kuntoon. Vertaa se Salomonin aikainen kiista, kun kaksi naista tappeli lapsesta ja kummatkin väittivät olevansa pojan äiti. Kuningas Salomon määräsi, että lapsi katkaistaan ja molemmat saavat puolet. Se äideistä, joka kiistan luovutti, oli lapsen oikea äiti ja ajatteli enemmän lapsen parasta kuin omaa parastaan ja omia oikeuksiaan. Enemmän tämänkaltaista viisautta myös nykyaikaan: lastensuojelun toimenpiteet ja tarvittaessa vaikka huostaanotto on taatusti lapselle parempi kuin esim. kävellä äidin kanssa junan alle tai tulla ammeeseen hukutetuksi!
Rahat valuvat ulkomaalaisille rikollisille ja työttömille pummeille, samaan aikaan erityislapsi ei saa tukiperhettä koska ei ole rahaa ja masentunut äiti ei saa hoitoa koska "äidin nyt vaan pitää kestää".
t. itse tuon kokenut
Olis menny ihan vaan itekseen sinne junan alle ja säästänyt lapsensa.
tää on ihan sairas maailma :((( aikuset ihmiset on ihan sairaita!!!!!!!!!
Rahat valuvat ulkomaalaisille rikollisille ja työttömille pummeille, samaan aikaan erityislapsi ei saa tukiperhettä koska ei ole rahaa ja masentunut äiti ei saa hoitoa koska "äidin nyt vaan pitää kestää".
t. itse tuon kokenut
Minä asun Keski-Euroopassa maassa, jossa on paljon enemmän niitä inhoamiasi ulkomaalaisia, minä mukaan lukien. Ei täällä tuollaista tarvi lukea kuin erittäin harvoin.
Suomessa on mentaliteetti perseestä. Sisäänpäinkääntyvyys, synkeys ja viinanjuonti. Tässä tulos. Älkää aina syyttäkö yhteiskuntaa, kun paratiisia maan päällä ei ole.
Älä jätä häntä taivaanisä kitumaan vaikeavammaiseksi loppuiäkseen jos niin tulisi käymään. Pelasta ja paranna hänet ja anna hänelle mahdollisuus vielä hyvään elämään.
kuvitteletko oikeasti, että joku satuhenkilö auttaa lasta? Kyllä se on ammattitaitoisten lääkärien ja sairaanhoitajien käsissä tämä asia, lisäksi tarvitaan ihan tuuria.
Älkää nyt sotkeko näitä uskomusjuttuja vakaviin asioihin.
että tämä aikuinen henkilö selviää ja joutuu vastaamaan teostaan.
Sulle kai esim. iltarukouskin pienille lapsille on täyttä paskaa?
t,20
Oksettaa nämä jatkuvat perhesurma-uutiset. Jos tulee näin pahasti seinä vastaan niin lapsi ihan oikeasti vaikka naapurille, ja itse sinne junan alle jos ei muuta ratkaisua oikeasti ole. Ne lapset eivät voi valita mihin syntyvät, niitä ei pidä tehdä jos pää ei ole kunnossa. Tämän takia olen aborttien kannalla, jos lasta ei halua, niin sitten niitä EI SAA TÄHÄN MAAILMAAN SYNNYTTÄÄ!
olemme pienistä suvuista, ei sisaruksia. Mun vanhempien kanssa on välit poikki ollut jo 10v (väkivaltaisia, luonnevikaisia, hakkasivat minua koko lapsuuteni) ja puolison vanhemmat eivät piittaa meistä vaikka mikä hätä olisi. Keskittyvät vain tyttären perheeseen ja auttavat tytärtään päivittäin. Me ei olla saatu edes pahassa hädässä apua (pari krt pyydetty), sanoivat suoraan että keskittyvät tyttäreensä, pojan perhe pärjätköön omillaan.
Kukaan ei ole koskaan auttanut sekuntiakaan perhettämme esim. hoitamalla lapsiamme. Meillä ei ole ketään, pari lapsetonta ystävää mulla mutta eivät hekään halua hoitaa/auttaa ja tämä on mulle ihan OK.
Meillä ei ole siis yhtäkään isovanhempaa, tätiä tai setää elämässämme jotka voisi auttaa hädän tullen. Ja emme ole AINOITA, tämä on tätä nykyaikaa kun isovanhempia ei kiinnosta.
taasko "pienen" perhemurhan yritys?