Mitä legginssien kanssa tytöllä päällä?
Mitä muut pukevat (tai toivovat lastensa pukevan) päälle legginssien kanssa?
Minä laitan tytöllemme aina leggareiden kanssa tunikan ts. pitkän paidan tai jonkinlaisen mekon.
Jos joku muu (esim. isänsä, kummitäti, mummu, mummi tai isänsä sisko) pukee tytön hänelle valitaan aina legginssit ja lyhyt paita. Minusta tuo näyttää ihan kamalalta, mutta muiden mielestä vissiin on paras yhdistelmä. Viikon mummulan lomareissullakin kaikki tunikat oli käyttämättöminä ja t-paidat ja leggarit vain käytetty.
Kommentit (5)
Minä kanssa ihmettelen noita ihmisten ilmoilla leggareilla ja lyhyellä paidalla liikkujia.
Meillä on tunika, (liivi)mekko tai puolihame. Leggareiden tilalla voi sitten olla sukkahousut, ts. pidän samanveroisena vaatteena lasten sukkisten kanssa.
Itse tykkään sellaisesta "raidalliset leggarit, samanlainen raidallinen (pitkähihainen) paita ja siihen väriin sopiva liivimekko päälle" -yhdistelmästä.
Meillä tyttöllä pidetään legginsien kanssa t-paitaa käytännön syistä. Tyttö tosin vasta 2-v ja opettelee potalla käymistä, jolloin tunika on hankala. Jos ei aikuinen ole vessassa mukana, on tunikan helma aina märkä, siksi t-paita vaikka pöllöltä näyttääkin...
pidempi tunika. Tarhassa vain tuppasivat hameen unohtamaan ulkoilujen jälkeen.
Meillä tyttöllä pidetään legginsien kanssa t-paitaa käytännön syistä. Tyttö tosin vasta 2-v ja opettelee potalla käymistä, jolloin tunika on hankala. Jos ei aikuinen ole vessassa mukana, on tunikan helma aina märkä, siksi t-paita vaikka pöllöltä näyttääkin...
No, kyllä meilläkin kotona ollaan vähemmillä vaatteilla... välillä pelkät aluspöksyt päällä ja talvella usein just sukkiksilla ja paidalla.
terkuin 3
tollaiset kunnon paksumpaa trikoota olevat menevät ihan normaalin paidan kanssa, mutta yhtään ohuemmat ja sukkahousummat vaativat mekon tai hameen tai vähintään pitkän tunikan. Meillä kohta 8v tyttö.