Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yks Fb-kaveri on siivonnut mut pois kavereistaan

Vierailija
25.06.2012 |

Hmmm. Eka kerta kun mulle käy näin. Mitään välirikkoa ei ole tapahtunut. Muut saman porukan tyypit on edelleen hänen listoillaan?!?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syynä oli se että hän oli niin koukussa näihin peleihin. Tuhat pelikaveria ja seinä täynnä näitä peli ilmoituksia.... ei kiinnostanut vaan enää seurata hänen virtuaalipelielämäänsä

Vierailija
2/19 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syynä oli se että hän oli niin koukussa näihin peleihin. Tuhat pelikaveria ja seinä täynnä näitä peli ilmoituksia.... ei kiinnostanut vaan enää seurata hänen virtuaalipelielämäänsä

Minä vain piilotan sellaiset joita en välttämättä jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piilotin yhden FB-kaverin seinän kun hänen juttunsa olivat aina vain sitä, minne mennään seuraavana viikonloppuna ryyppäämään ja sen jälkeistä krapulaa. En jaksanut katsella sellaista 30+ikäiseltä äiti-ihmiseltä. Enkä nyt jaksaisi keneltäkään.

Vierailija
4/19 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aina tuli uusia pelejä ja niiden ilmoituksia... en jaksanut peitellä enää. Ja kun ei mitään muita päivityksiä juuri koskaan niin miksi ihmeessä minä häntä roikotin listalla

Minä vain piilotan sellaiset joita en välttämättä jaksa.

Vierailija
5/19 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä oli se, ettet maksa velkojasi ja utelet asioita jotka eivät sinulle kuulu.

Vierailija
6/19 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään kummempaa välirikkoa ei ole tapahtunut, MUTTA yhtä epäilen juoruamisesta (olen huomannut, että minulle todella kaukaiset moikkaus-tutut tietävät meidän henk.koht asioita ja ei ole muita ihmisiä kuin tämä yksi tuttu, joka asuu samalla asuialueella joka voisi asioita juoruta sillä on heidän kaverinsa) Lapseni tarhaopettaja asuu myös ihan naapurissa, mutta luotan, että hänellä on ammattitaitoa olla puhumatta.

Muutamilta olen myös rajannut seinän, koska ovat rajanneet minulta näkymän. Miksi päivittäisin heille kun he eivät päivitä minulle. En ole koskaan ihmisiä tavannut vaan ovat ryhmän kautta tulleita fb-kavereita. Ehkä siksi.

Älkää ottako niin vakavasti..tai olkaa sitten aktiivisia pitämään yhteyttä ja kysymään kuulumisia niin ehkä näitä rajauksia / poistoja ei niin herkästi tehdä teidän kohdalla.

Vierailija
7/19 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ottaa FB:n noin vakavasti? :D

Vierailija
8/19 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ottaa FB:n noin vakavasti? :D

Facebook on helvetin vakava juttu. Tuttavapiiristä on parikin FB-orjaa vetänyt palkokasvit sieraimiin, kun en ollut muistanut/viitsinyt/jaksanut/halunnut päivittää jollekin helvetin nettisivulle asioita omasta elämästäni. Yksi tapaus oli tällainen, kun en ollut laittanut Facebookiin räiskyvää status-päivitystä päättyneestä parisuhteestani. Toisen kerran hernepelto hävisi nenuun, kun en ollut laittanut Facebookiin, että olin saanut opiskelupaikan.

Kannattaa vakavasti miettiä omaa suhdetta Facebookiin, jos yksi internetsivu näyttelee noin suurta roolia elämässä.

Vierailija
9/19 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen juuri siivosin fb:tä ja blokkasin pois yhden ihmisen.

On sukulaiseni exä. Ei juuri koskaan mitään sanottavaa.

Ollut turha kaveri listallani. Sululaiseni ja hänen uusi vaimonsa on kavereinani.

Samaa piiriä siis.

Vierailija
10/19 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niillä on niin tyhmiä juttuja: homovastaisia tai muuten rasistisia, jatkuvaa valittamista tai muuten vaan älyvapaita juttuja.

Vierailija
11/19 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta poistin kaksi kaverilistalta hiljattain ja syyt olivat seuraavat:

- en ole tavannut kumpaakaan livenä

- molemmat ovat pahemman luokan besserwissereitä ja aina nokittamassa omilla viesteillään omat kirjoitukseni

- toinen rakastaa jankuttamista ja väittelyä hamaan tappiin asti

- toinen kuittailee tai jollain lailla kilpailee lapsistani koska hänellä on yhtä monta samaa sukupuolta olevaa lasta

Ja uskokaa tai älkää: näiden poisto listoilta oli paras päätökseni pitkään aikaan :-D

Vierailija
12/19 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät näytä minulle profiiliaan,

valittavat koko ajan,

kyttäävät päivittäin mitä muut kirjoittavat mutta eivät itse kirjoittele mitään

ja sellaiset jotka eivät

kommentoi mitenkään minun juttujani.

Vierailija
13/19 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka itse ei laita koskaan mitään päivityksiä mutta kun itse kirjoittaa jotain sopivaa niin kommentti tulee minuutin sisällä :)

On minutkin muutama kaveri poistanut ja tosiaan kyse ei ollut mistään välirikoista. Jotkut voi kokea, että sen kaverin päivitykset ja muut aktiviteetit ärsyttää ja siksi poistavat.

Vierailija
14/19 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut aktiivinen? Siis kommentoinut hänen juttujaan tai kuviaan tms.?

Vierailija
15/19 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut aktiivinen? Siis kommentoinut hänen juttujaan tai kuviaan tms.?

Kyllä aina välillä. En sen enempää/vähempää kuin muut samaan porukkaan kuuluvat, jotka hänen kavereistaan vielä löytyvät. En oikein ymmärrä mistä on kyse.

t:ap

Vierailija
16/19 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pian sut poistaa muutama muukin, kaikkia kun ei voi miellyttää...

Vierailija
17/19 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistaa pari todella lapsellista "kaveria", jotka valittavat aina turhasta

Vierailija
18/19 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se loukkaus sitten, jos ei kehtaa kommentoida/tykätä?

Mä mietin ainakin 5 kertaa, viitsinkö omine tyhmine juttuineni mennä kenenkään päivityksiin kommentoimaan tai tykkäämään, jos ei kauhean läheinen ole.

Pitäiskö munkin sitten vaan uskaltaa.

Tosin eihän tuolla tiedä miten päin pitäis olla, ja mitä voi edes omalle seinälleen kirjoittaa, jottei tulisi typeränä siivottua jonkun "fiksumman" kavereista.

Vierailija
19/19 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen poistanut yhden sen takia että hällä on vaan niin urpot jutut ettei tosikaan. Kunnon katkera persu..mitäpä noita kavereina pitämään.