Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi tsiisus mikä kämmi mulla kävi :D

Vierailija
25.06.2012 |

Lapset on nukkumassa ja mies työmatkalla. Ajattelin tulla sänkyyn av-lle kannettavan kanssa ja kävinkin kipaisemassa koneen keittiön pöydältä jo riisuuduttuani.

Olin 100% varma, että lukitsin ulko-oven vietyäni koiraa iltalenkille ja kävelinkin rehvakkaasti eteiseen kannettava käsissä ja painoin suht voimakkaasti kyynärpäällä ovenkahvaa varmistuakseni, että se todella on lukittu. No, ei ollut. Ovi aukesi vauhdilla auki (suht uusi ja vielä "liukas" ovi). Asumme Helsingissä tiheään asutulla alueella ja tokkohan siinä sitten oli suora näköyhteys kadulla jutteleville naapureille.

Kääntyivät katsomaan ovelle ja siinä mä sitten räpelsin paniikissa kannettava käsissä ovea kiinni kuistilla. Että näin ;D Ja terveisiä vaan naapureille!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko jännittävintä mitä sulle on ikinä tapahtnut.

Naapurisi tuskin muistavat koko juttua

Vierailija
22/27 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että napakin rehvakkaasti naapurille näkyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiennytkään, että vain niistä asioista saa tänne kirjoittaa), mutta ihan tarpeeksi nolo kämmi kuitenkin.

ja kyllä mä olin ihan tuhero paljaana ja ilman rintaliivejä korotetulla kuistilla, jonka edessä, 5 metrin päässä, naapurit seisoa tuijottivat.

Hymy huulilla nukkumaan todellakin :)

T: Ap

Vierailija
24/27 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätin kipaista nakuna noin 2 m matkan aamuyöllä klo 5 ulko-ovelta autolle, olikohan lompakko jäänyt auton penkille ja ovet auki, niin tottahan se naapuri oli just silloin tulossa kotiin.

Ja jaksaa vielä vuosienkin jälkeen kysellä että kirmailenko useinkin nakuna pitkin katuja.

Vierailija
25/27 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätin kipaista nakuna noin 2 m matkan aamuyöllä klo 5 ulko-ovelta autolle, olikohan lompakko jäänyt auton penkille ja ovet auki, niin tottahan se naapuri oli just silloin tulossa kotiin.

Ja jaksaa vielä vuosienkin jälkeen kysellä että kirmailenko useinkin nakuna pitkin katuja.

Vierailija
26/27 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että siellä oli mieheni, joka oli hetki aiemmin soittanut lähtevänsä töistä ja unohtaneensa avaimet kotiin... :D

Vierailija
27/27 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Miten noloa