Lue keskustelun säännöt.
Epistä että Ahvenanmaalla saa paljon enemmän lapsilisiä :(
25.06.2012 |
Mekin saatais 300 € enemmän kuussa jos asuttais siellä eikä mantereella.
Kommentit (4)
me käydään töissä, että meillä on varaa elättää meidän lapset, joten valtion ei tarvitse.
Tiesitkö, että Ahvenanmaalla on kauniimpaakin kun teillä?! Ja puhutaan hianompaa kieltä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksei Ahvenanmaan anneta erota Suomesta? Sehän on aikamoinen taloudellinen taakka.
kaikki on kalliimpaa.
Eläminen maksaa enemmän kuin täällä.
Samassa maassahan asutaan.