Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päälle 170cm nainen, mitä painat?

Vierailija
25.06.2012 |

Ja oletko tyytyväinen painoosi/kroppaasi? Mistä kohdasta haluaisit kiinteytyä eniten?

Itse 68-69kg ja vatsasta olisi vielä runsaasti varaa polttaa rasvaa (mutta kun suklaa on niin hyvää!).

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en ole tyytyväinen, viisi vuotta sitten painoin 10 kiloa vähemmän, silloin olin tyytyväinen...jotenkin salakavasti hiipineet nämä kilot, eroon pitää päästä!

Vierailija
22/33 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin nainenhan ei ole itseensä koskaan tyytyväinen...

mutta oikeasti toi 180/80 on mulle hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painan 82. Olen tyytyväinen enkä laihduta. Muotoni ovat naiselliset ja ryhti hyvä. Saan enemmän flirttailevia katseita kuin laiha kaverini. Pidän kurveistani juuri tällaisena, mutta en kyllä haluaisi enempää pulskistuakaan.

Vierailija
24/33 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin painaa 70kg, silloin olin tyytyväinen ulkonäkööni. Nyt maha pussuttaa, tosin saattaisi pussuttaa vaikka saisin laihdutettuakin, raskauksien jäljiltä.

Vierailija
25/33 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylimääräset vattassa ja takapuolessa. kesän aikana olis tarkotus pudottaa 5kg.

Vierailija
26/33 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

66-67kg. Vatsassa ja reisissä hiukan ylimääräistä. Tyytyväinen olen silti, koska painoin vielä 3 v sitten 20 kg enemmän:)

Vierailija
27/33 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi laittaa koko kropan uusiksi

Vierailija
28/33 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoon olen tyytyvainen. Mutta kiinteytya voisi (varsinkin mahasta ...)

Vierailija
29/33 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 84 kg. Ihan liian läski olen, 15 kiloa pitäisi saada pois. Jahka tuo sade lakkaa, lähden lenkille... ;D

Maha, persus ja jenkkakahvat pitäisi saada pienemmiksi.

Fiksu a laittaa tavoitteet realistisiksi! Vaikka tuon 15 saisitkin pois, ylipainoinen olisit silti, muttet sama lyllynorsu kuin nyt! Onnea matkaan, punkero! :D

Vierailija
30/33 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä on kuvaa kropasta, joka on 176/68 eli sama kuin minulla. Vartalonmallikin on sama.

Joku kun vastasi että on tyytyväinen kun on naisellinen kroppa, itse aivan samaa mieltä. Muotoja pitää olla ja takapuolet ja tissit kuuluu naisella ollakin, mutta itse haluan tän vatsan pois...

ap

Vierailija
31/33 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/33 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 84 kg. Ihan liian läski olen, 15 kiloa pitäisi saada pois. Jahka tuo sade lakkaa, lähden lenkille... ;D

Maha, persus ja jenkkakahvat pitäisi saada pienemmiksi.

Fiksu a laittaa tavoitteet realistisiksi! Vaikka tuon 15 saisitkin pois, ylipainoinen olisit silti, muttet sama lyllynorsu kuin nyt! Onnea matkaan, punkero! :D

Kuulostaa samalta, kuin ärsyttävimmät tyypit ala-asteella. Hah4!!1 ::DD

Vierailija
33/33 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituttaa kun paino on noussut 5kg parin vuoden aikana.

En kyllä ikinä ole edes hoikka ollutkaan. Laihimmillaan painoin 61kg ja sen alemmas en ole painoa saanut.

Koko ikäni olen painon kans kamppaillut ja tämmöseksi läskiksi sitte jäin. Voi vinde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi