Päälle 170cm nainen, mitä painat?
Ja oletko tyytyväinen painoosi/kroppaasi? Mistä kohdasta haluaisit kiinteytyä eniten?
Itse 68-69kg ja vatsasta olisi vielä runsaasti varaa polttaa rasvaa (mutta kun suklaa on niin hyvää!).
Kommentit (33)
tosin nainenhan ei ole itseensä koskaan tyytyväinen...
mutta oikeasti toi 180/80 on mulle hyvä.
ja painan 82. Olen tyytyväinen enkä laihduta. Muotoni ovat naiselliset ja ryhti hyvä. Saan enemmän flirttailevia katseita kuin laiha kaverini. Pidän kurveistani juuri tällaisena, mutta en kyllä haluaisi enempää pulskistuakaan.
Haluaisin painaa 70kg, silloin olin tyytyväinen ulkonäkööni. Nyt maha pussuttaa, tosin saattaisi pussuttaa vaikka saisin laihdutettuakin, raskauksien jäljiltä.
ylimääräset vattassa ja takapuolessa. kesän aikana olis tarkotus pudottaa 5kg.
66-67kg. Vatsassa ja reisissä hiukan ylimääräistä. Tyytyväinen olen silti, koska painoin vielä 3 v sitten 20 kg enemmän:)
voisi laittaa koko kropan uusiksi
Painoon olen tyytyvainen. Mutta kiinteytya voisi (varsinkin mahasta ...)
ja 84 kg. Ihan liian läski olen, 15 kiloa pitäisi saada pois. Jahka tuo sade lakkaa, lähden lenkille... ;D
Maha, persus ja jenkkakahvat pitäisi saada pienemmiksi.
Fiksu a laittaa tavoitteet realistisiksi! Vaikka tuon 15 saisitkin pois, ylipainoinen olisit silti, muttet sama lyllynorsu kuin nyt! Onnea matkaan, punkero! :D
tässä on kuvaa kropasta, joka on 176/68 eli sama kuin minulla. Vartalonmallikin on sama.
Joku kun vastasi että on tyytyväinen kun on naisellinen kroppa, itse aivan samaa mieltä. Muotoja pitää olla ja takapuolet ja tissit kuuluu naisella ollakin, mutta itse haluan tän vatsan pois...
ap
ja 84 kg. Ihan liian läski olen, 15 kiloa pitäisi saada pois. Jahka tuo sade lakkaa, lähden lenkille... ;D
Maha, persus ja jenkkakahvat pitäisi saada pienemmiksi.Fiksu a laittaa tavoitteet realistisiksi! Vaikka tuon 15 saisitkin pois, ylipainoinen olisit silti, muttet sama lyllynorsu kuin nyt! Onnea matkaan, punkero! :D
Kuulostaa samalta, kuin ärsyttävimmät tyypit ala-asteella. Hah4!!1 ::DD
vituttaa kun paino on noussut 5kg parin vuoden aikana.
En kyllä ikinä ole edes hoikka ollutkaan. Laihimmillaan painoin 61kg ja sen alemmas en ole painoa saanut.
Koko ikäni olen painon kans kamppaillut ja tämmöseksi läskiksi sitte jäin. Voi vinde.
ja en ole tyytyväinen, viisi vuotta sitten painoin 10 kiloa vähemmän, silloin olin tyytyväinen...jotenkin salakavasti hiipineet nämä kilot, eroon pitää päästä!