Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisia jotka ovat antaneet peräjälkeen monelle?

Vierailija
24.06.2012 |

Jos niin kuinka monelle?, tuntuiko hyvälle?

Kommentit (391)

Vierailija
121/391 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistä ihanaiset :) Olen vahvasti sitä mieltä, ettei se siitä kulu joten pankaa niin paljon kuin haluatte, jos se tuntuu hyvältä! 

Vierailija
122/391 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus hamassa nuoruudessa, olisinko ollut 16 tai 17, en nyt ihan tarkkaa osaa sanoa.

Olin pienessä siiderissä kun tilanne ajautin sellaiseksi että olin ottamassa kahdelta kundilta suihin, oli ihan saakelin jännittävää kyllä. Minä en silloin kyllä saanut muutakuin soosit suuhun =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/391 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin joskus alan kuvauksia ja vaimo heltyi antamaan kameramiehelle samalla.

Vierailija
124/391 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinityttönä kotibileissä niin kolme jätkää putkeen, piti vain antaa pimpsaa yhdelle mutta kun jätkä oli lauennu niin tuli sen kaveri huoneeseen ja kysy kliseisesti "pääseekö jälkiliukkaille". No, hormonit hyrräs niin mikäs siinä, kännissä kun oli. Sit yks kaveri liitty siihen sessioon ja koitti panna "kakkoseen" mut ei pystyny ja pääsi viimesenä pimpsaan, ja vaikka kahet mällit oli jo siellä niin ilmesesti kelpas.... :) ei se järvi soutamalla kulu.

Vierailija
125/391 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehtiin joskus alan kuvauksia ja vaimo heltyi antamaan kameramiehelle samalla.

Buuuaaahhhh.... olipas vitsi

Vierailija
126/391 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 miestä peräjälkeen. Eksyin joskus johonkin miesporukan mökkijatkoille baarihoidon kanssa. Saunasta se vain jotenkin lähti, kun saunan tuvassa panin baarhoitoni kanssa, paikalle tupsahti pari miestä lisää. Ei mitään ryhmähommia, mutta harrastin peräjälkeen seksiä 11 mökillä olleen miehen kanssa siinä saunatuvan sohvalla. Muutaman kanssa olen edelleen samoissa merkeissä silloin tällöin tekemisissä :):)

N35

Vierailija
127/391 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kanssa olisit saanut varmaankin orgasmin;)Oon ihan hyvin varusteltu ja erittäin kestävä.Nautin pitkistä panoista(1-1.5 h)halutessa.Kerran olin kahden naisen kanssa ja siinä touhussa meni muutama tunti ja molemmat olivat erittäin tyytyväisiä:)Tietenkin "pikapano"kin onnistuu tarvittaessa.

Vierailija
128/391 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kanssa olisit varmaankin saanut orgasmin.Oon suht ison vehkeen omaava ja tarvittaessa kestävä.Tykkään pitkistä panoista.(1-1.5h)Kerran olin kahden naisen kanssa ja siinä touhussa meni muutama tunti.Ja molemmat olivat erittäin tyydyttyneitä:)Tarvittaessa pikapanokin kyllä onnistuu.

Vierailija
129/391 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kerran herra tai teini numero 5. Yksi paikallinen muija tykkäsi panemisesta kuin hullu puurosta. Meitä oli seitsemän hermostunutta teiniä, yhden kaverin kotona. Oli laitettu vähät rahat yhteen ja saatiin bileet pystyyn. Oli kutsuttu mukamas paljon porukkaa bileisiin, mutta paikalla tää muija ja seitsemän kundia. Illan aikana se hoiteli meidät jokaisen yksitellen. Muistan oman vuoroni vielä hyvin, hän oli täydessä pukeissa aina, kun mentiin makkariin. Riisuttiin vaatteet ja pantiin, ei esileikkejä, eikä suuseksiä. Elettiin 80 lukua eli aikaan ennen posliinin tuloa muotiin. Sitä muijaa käytettiin hyväksi oli monta samanlaista juttua. Ei sen kanssa haluttu seurustella vain panna sitä kun se antoi lähes kaikille, aina ekoilla treffeillä. No se muutti heti isompiin ympyröihin heti kun oli valmistunut kauppakoulusta.

Vierailija
130/391 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdelle miehelle tunnin sisällä. Sekstailimme erään miehen asunnolla ja kun menin kotiin, silloinen poikaystäväni olikin yllättäen hereillä ja halusi heti seksiä.

oltiin kerran tyttöjen kanssa tukholmaristeilyllä, ja jostainsyystä eksyin yhden kundin hyttiin aamulla vähän ennen helsinkiin saapumista. Pantiin niin sikana, ilman mitään tolkkua, ensin kumilla ja lopuksi ilman. Sain varmaan monenviikon siittiöt sisääni. Siippa haki minut satamasta, oli varannut helsingista huoneen ja rakasteltiin varmasti alle viisituntia edellisestä yhdynnästä. Mies oli ihan tohkeissaan siitä kuinka märkä olin, eikä tajunnut että minusta valui myös toisenmiehen siittiöitä, aluksi olin ihan paniikissa että miten tässä käy, mutta kun suuseksinkään jälkeen ei mitään erikoista huomioita nesteiden mausta kuulunut aloin kiihottua itsekkin. Siitä kehkeyi yksi kiihottamista sessioista.

Jos olisin kertonut että nuolit muuten juuri toisenmiehen spermaa hän olisi varmaan oksentanut

Minä en olis oksentanut. Ihana nainen.

Vierailija
131/391 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jatkuvasti ollut fantasiani, mutten ole uskaltanut toteuttaa.

N29

Toteuta.

Vierailija
132/391 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän/24h

Vierailija
133/391 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran sekstaillut ruotsinlaivalla sekä meno- että paluumatkalla, eri miehen kanssa.

Vierailija
134/391 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana oli kerran päivän aikana kolme eri miestä. Aamulla heräsin yhdestä paikasta, päivälle oli treffit toisen kanssa ja sit vielä ex illalla. Ei tiennyt miehet. Suihkussa toki välissä.

Vierailija
135/391 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteilyllä hki-tukholma!

Olin muutama viikko sitten eronnut ja yritin kavereita saada mukaan baariin mutta kun kaikki on perheellisiä etteivät pystyneet, niin suuntasin helsinkiin ja laivalle.

Olin päivällä jo helsingissä ja laivan lähtöön oli 6 tuntia, joten ajattelin syödä ja ottaa muutama drinksun ja näin myös tein, joten jo laivalle mentäessä olin pienissä hiprakoissa! Laivalla kamat hyttiin ja baariin. Kerkesin siemaista sidukan ja yhen terävän kun samaan pöytää tuli 2 miestä. Juttelivat mukavia ja tarjosivat juotavaa ja todellakin hauskaa oli sai pitkästä aikaa nauraa kunnolla! Tulin humalaan ja nuorempi miehistä alkoi olla kiinnostunut. Hieroi säärtä ja välillä mekon alta ja sormet liukui pikkareiden sisäpuolelle ja ehdotti et käytäis hytissä. Mentiin minun hyttiin ja mies sanoi ettei muista koska on viimex saanut luomupillua ja pyöräytti ympäri. Mekko ylös ja housut alas. Yritin puhua kortsusta mutta penis oli jo sisällä ja kohta tunsin kun sperma virtasi sisääni. Mies veti housut jalkaan ja kiitti hyvästä panosta ja sanoi menevänsä kaverinsa luo. Vedin kans jousut ylös ja jäin hölmönä katselemaan että mitä tapahtui. Otin siiderin ja join sen ja olin jo kunnon humalassa. Ovi auki bailut jatkuu mitä yhestä miehestä hemmetti. Baariin ja tanssilavalle yhtäkkiä oli siideri kädessä vaikka en tiskillä käynytkään. Takana seisoi pari vanhempaa miestä jotka moikkailivat ja tanssivat tahtiini. Tanssin jälkeen menin istumaan ja miehet tulivat juttelemaan et ilmeisesti hauskaa tanssia kun mekko nousee että hieman vilahtelee. Sanoi että samapa tuo nyt on luxus ilta menossa. Toinen istui viereeni ja toinen katseli kun kaveri kurkisti mekon helman alle. Kivat pikkarit kuiskasi korvaan, vastasin et tavalliset sloggit. Mies kysyi saako ne riisua. Täh tässäkö. Ei kun lähe meidän hyttiin ja juhlat jatkuu ja niin lähettiin. Hytissä tuli lasi konjakkia eteen ja molemmat suutelivat ja hieroivat ja puristelivat rinnoista. Toinen ujutti sormen pilluun ja sanoi et ei voi olla näin märkänä kaunis nainen ja riisui alushousut pois ja alkoi nuolemaan. Siinä vaiheessa muistin etten kyllä edes pyyhkinyt edellistä spermalastia kun laitoin housut jalkaan eli edellisen miehen mällit oli jo valmiiksi. Miehet nuolivat vuoroin ja sain samalla suihin. Toinen laittoi munansa sisään etten taas kerennyt kortsua edes tarjoomaan. Siinä naitiin monet kerrat ja jäin yöksi heidän hyttiin ja aamulla uusiksi.

Vierailija
136/391 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo eilen risteilyllä sai kahta peräjälkeen. Eka oli vieras ja minä heti perään. Olin sammunut aiemmin ja vaimo tavannut hississä vanhemman miehen. Asia johtanut toiseen ja olivat panneet muehen hytissä. Palasi 6 aikaan hyttiin ja pyysi minua panemaan. Uhmettelin et muten on noin märkä kertoi sitten mitä oli käynnyt. Ollaan kyllä tuollaisesta puhuttu mut nyt oli käynyt ”vahigossa”. Mies oli yli 20v vaimoaini vanhempi.

Vierailija
137/391 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 46 kirjoitti:

Risteilyllä hki-tukholma!

Olin muutama viikko sitten eronnut ja yritin kavereita saada mukaan baariin mutta kun kaikki on perheellisiä etteivät pystyneet, niin suuntasin helsinkiin ja laivalle.

Olin päivällä jo helsingissä ja laivan lähtöön oli 6 tuntia, joten ajattelin syödä ja ottaa muutama drinksun ja näin myös tein, joten jo laivalle mentäessä olin pienissä hiprakoissa! Laivalla kamat hyttiin ja baariin. Kerkesin siemaista sidukan ja yhen terävän kun samaan pöytää tuli 2 miestä. Juttelivat mukavia ja tarjosivat juotavaa ja todellakin hauskaa oli sai pitkästä aikaa nauraa kunnolla! Tulin humalaan ja nuorempi miehistä alkoi olla kiinnostunut. Hieroi säärtä ja välillä mekon alta ja sormet liukui pikkareiden sisäpuolelle ja ehdotti et käytäis hytissä. Mentiin minun hyttiin ja mies sanoi ettei muista koska on viimex saanut luomupillua ja pyöräytti ympäri. Mekko ylös ja housut alas. Yritin puhua kortsusta mutta penis oli jo sisällä ja kohta tunsin kun sperma virtasi sisääni. Mies veti housut jalkaan ja kiitti hyvästä panosta ja sanoi menevänsä kaverinsa luo. Vedin kans jousut ylös ja jäin hölmönä katselemaan että mitä tapahtui. Otin siiderin ja join sen ja olin jo kunnon humalassa. Ovi auki bailut jatkuu mitä yhestä miehestä hemmetti. Baariin ja tanssilavalle yhtäkkiä oli siideri kädessä vaikka en tiskillä käynytkään. Takana seisoi pari vanhempaa miestä jotka moikkailivat ja tanssivat tahtiini. Tanssin jälkeen menin istumaan ja miehet tulivat juttelemaan et ilmeisesti hauskaa tanssia kun mekko nousee että hieman vilahtelee. Sanoi että samapa tuo nyt on luxus ilta menossa. Toinen istui viereeni ja toinen katseli kun kaveri kurkisti mekon helman alle. Kivat pikkarit kuiskasi korvaan, vastasin et tavalliset sloggit. Mies kysyi saako ne riisua. Täh tässäkö. Ei kun lähe meidän hyttiin ja juhlat jatkuu ja niin lähettiin. Hytissä tuli lasi konjakkia eteen ja molemmat suutelivat ja hieroivat ja puristelivat rinnoista. Toinen ujutti sormen pilluun ja sanoi et ei voi olla näin märkänä kaunis nainen ja riisui alushousut pois ja alkoi nuolemaan. Siinä vaiheessa muistin etten kyllä edes pyyhkinyt edellistä spermalastia kun laitoin housut jalkaan eli edellisen miehen mällit oli jo valmiiksi. Miehet nuolivat vuoroin ja sain samalla suihin. Toinen laittoi munansa sisään etten taas kerennyt kortsua edes tarjoomaan. Siinä naitiin monet kerrat ja jäin yöksi heidän hyttiin ja aamulla uusiksi.

Oisit just hauskaa bailuseuraa laivalle! =D 

N39

Vierailija
138/391 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ollut peräjälkeen kahden tai useamman miehen kanssa saman vuorokauden aikana. Työkaverini (sinkkunainen) oli kerran päätynyt jatkoille miehen kanssa hotellihuoneeseen, jossa 2 miestä majoittuivat. Ensimmäisen miehen kanssa seksi oli kuulemma ollut keskinkertaista, tai jopa huonoa. Tämän seurauksena työkaverini kömpi miehen kämppiksen viereen ja he olivat harrastaneet erinomaista seksiä ja lisäksi toisen miehen varustelu oli kuulemma ollut iso ja paksu.

Sinkkuaikoina peräkkäisinä päivinä olen ollut eri deittikumppanin kanssa, koska vakituisen rakastajani lisäksi tapailin kahta muutakin miestä. (Yksi näistä on nykyinen mieheni jolle olen 100% uskollinen.)

Vierailija
139/391 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska olen yhden miehen nainen.

Vierailija
140/391 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kerrallaan, monta peräkkäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi