Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisia jotka ovat antaneet peräjälkeen monelle?

Vierailija
24.06.2012 |

Jos niin kuinka monelle?, tuntuiko hyvälle?

Kommentit (391)

Vierailija
101/391 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei mitään mutta tuollaiset pettäjä horoilijat saa voimaan pahoin.

Vierailija
102/391 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin saa tehdä mitä haluaa, kunhan ei loukkaa ketään toista teoillaan.

Yhtä asiaa olen miettinyt tällaisten juttujen toteutukseen liittyen; käytättekö AINA KONDOMIA kaikenlaisissa akteissa? Jos käytätte, vaihdatteko kumia oikeaoppisesti siirryttäessä reiästä reikään?

Turvallisuus ennen kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/391 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten paskapuhetta etteikö spermat ja pillulimat valu seisomaan noustessa. Meinaan kokemusta on enkä ole väljä. n37

Vierailija
104/391 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2012 klo 15:59"]

[/quote]

En ole antanut kenellekkään. Olen harrastanut kyllä seksiä useamman kanssa yhtä aikaa ja peräkkäin. Jos antaisin jollekkin, niin ottaisin kyllä maksun etukäteen.

Vierailija
105/391 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2012 klo 15:59"]

[/quote]

Vierailija
106/391 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikonaan sellainen "ystävätär" jolla oli kolme eri panoa vuorokauden aikana. Ensimmäinen oli perjantai illan baaripano, toinen oli sitten la päivällä krapulapano ja viimeinen la iltana kun silloin deittailukumppani oli tullut saunomaan jonka kanssa oli nainut parikertaa. Kukaan herroista ei tuon päivän aikana tiennyt olevansa mukana tällaisessa maratoonissa, vähän oli illalla jännittänyt hoksaako viimeinen herra, että on jo vähän touhuiltu. Minä olin se krapulapano, kyllä saatiin hyvät kiksit kun hän myöhemmin kertoi tästä.

Tätähän tässä ei kysytty, montako kertaa "ystävättäresi" on jakanut persettään parin päivän aikana, vaan montako kertaa se on ollut perse härillään pystyssä PERÄJÄLKEEN.

Vierailija
107/391 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, 

#unkku tule tänne seuraavan kerran, kun olet saanut edes sen ensimmäisen kerran.

Vierailija
108/391 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, 

#unkku tule tänne seuraavan kerran, kun olet saanut edes sen ensimmäisen kerran.

Vierailija
109/391 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumankauta :D vuosia vanha viesti, ja tapaus, mutta olen aikalailla 100 varma että olen toinen noista jätkistä. Jos en ole, niin jollekin on käynyt 1:1 omaan kokemukseen.

Vierailija kirjoitti:

antanut ja saanut kahdelta mieheltä suuseksiä. Hyvää oli.

juttu meni jotenkin niin että olin risteilyllä ja pari kundia "vonkas" aikas suoria ehdotuksia tuli kaikenaikaa pitkin iltaa. Ja jossain vaiheessa humalatilan hämärtäessä mieltä sanoin että otan teiltä suihin jos minä saan ensin orgasmin. Ja vaikka tiedä että kun olen humalassa orkku ei todellakaan tule ihan helposti. joten ei muuta kuin hommiin, molemman kundit teki tovin "hommia" =)... saadakseen itse suihinoton.

Vierailija
110/391 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo nykyään kysytään kaikkee ,mä olen saman vuorokauden aikana maannut 6 eri naista ja 3 niistä on viel täytyny iskeä aivan tuntemattomii joten siinä alkua kyselijälle.Tosin olin silloin joku 27v.

Vierailija
111/391 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän peräkkäin. Olin tarjoilia eräässä vakuutusyhtiön palaverissa, yksi miehistä kysyi mua panettaa annatko?. Olin kiimoissani annoin kaikille seitsemälle pillua ja kaikilta otin myös suihin, olin aivan puhki ja väsähdin sohvalle. Herätessäni pöydällä oli seitsemänsätaa euroa ja lappu, kiitos viimeisestä, ja laita ovi lukkoon lähtiessäsi. Tunsin itseni huoraksi, mutta myös saaneelta, viikkoja myöhemmin miehet kysyivät haluatko munaa. Sinkku kun olin niin vastasin että mikäettei.

Vierailija
112/391 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon kahtonu kun 4 panee vaimooni. Kiihottava näky varsinkin vaimo oli ikään kuin vartaassa ite nain sit väsynyttä vaimooni vielä lastit toisten spermojen sekaan.

Vierailija
113/391 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kontillani pää tyynyssä kun viisi miestä pani vuoron perään, en tiennyt kuka millonkin oli. Välillä oli toisen sormi anksessa joka kostutettiin ykkösessä liukkauden takaamiseksi

Vierailija
114/391 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkoista sdoma gomorraa meininkiä

Vierailija
115/391 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes. Minullakin vaimo, joka haluaa usempaa miestä. Mutta miehiä niin vai ei löydy, vaimoni hoikka ja aika näpsäkäs.

Vierailija
116/391 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin 17 ikäisenä yhden vanhemman miehen naida kun se aikansa sormeili minua,mies laski kaikki spermat sisälleni

Vierailija
117/391 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin naida jonkun miehen kanssa joka haluu naida paljaalla

Vierailija
118/391 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaalla paras :-) tuu kimppaan meidän kanssa, olmme n32 m37 pari

Vierailija
119/391 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Mua on moitittu liian isosta kikkelistä, että sattuu. Sitä en halua vaan tuoda ja luoda tyydytystä. Vastaa jos oot samaa mieltä.

Vierailija
120/391 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin autossa tumman kaverin kanssa ja siinä naisella ja miehellä oli silloin jokin läheinen yhteys mitä en ymmärtänyt tilaanteessa sillä tavalla eikä minua kiinostanut. Kumminkin kaveri sanoi että tuo nainen oli siinä hetkellä noin viikon sisällä nainut kunnolla 3 eri miestä. Minä en ikinä koske edes tikulla tuota naista kuin kuulin tuon kaverilta ja samalla hokasin että se tumma mies oli kenties hänen kolmas ymmärsin jälkikäteen heidän yhteydestä mikä oli vähän läheisempi. Minua ei kiinnosta tuollaiset feministit. Sitten kuin kerran vielä sanoo että on feministi niin täytyy kumminkin olla karma missä huomaan hänet feministiseksi. Tuollaista en toivo näkeväni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi