Onko naisia jotka ovat antaneet peräjälkeen monelle?
Kommentit (391)
tultiin kaverin kämpille baarista kotiin, kaveri oli bongannu itsellensä "naisen" - no nukkamaan mentiin, minä pirun katkerana. Jossain vaiheessa tyttö tuli mun viereen ja sanoi että hän jää tähän nukkumaan jos nuolen sille orgasmin. Minä täysin kokematon 19 v kundi sain sellaisen herätyksen, että... no eihän siinä muu auttanut kuin alkaa hommiin. Ja oikeasti sen pillusta valui spemaa, mutta kun hommaan läksin, niin homma oli hoidettava- panemaan silloin en päässyt =)... näin vuosien jälkeen hymyilyttää, mutta kyllä se kova paikka oli.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 02:14"]
No nuorena haaveili kaikenlaista,kerran sit tuli mahdollisuus miehen ja hänen kaverinsa kanssa yhtä aikaa. Mökkisaunomisen jälkeen vilvoittelu,ja sänkyyn kahden miehen väliin,yksi elämäni tyydyttävimmistä kokemuksista.
[/quote]
minulla vähän vastaava kokemus - silloinen kundikaveri sai ihan hillittömät kiksi kun pääsi painaan liukkaille. Minäkin tykkäsin. ajattelen tätä muistoa vieläkin lämmöllä vaikka aikaa on yli 20 vuotta tapatuneesta.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2013 klo 08:30"]
Oma vaimoni tuli pikkujouluista kotiin joulukuun alkupuolella. Työkaveri kantoi taksista sammuneen rouvan sisään. Otin vastaan, kiittelin ja kannoin makuuhuoneeseen.
Siinä riisuin ulkovaattet ja kengät pois, kävin laittamassa ne naulakkoon siististi. Hameen alta huomasin, että sukkahousut ovat vähän rikki reunoista ja pikkarit märkänä. Nuuhkaisin ja spermaahan siellä oli. Otin pikkarit alemmaksi ja pillu oli nussittu tulipunaiseksi. Spermaa oli pillunkarvoilla, vatsalla (liekö samasta lastista, paitakin oli märkä) ja sisältä valui lisää. Eli ainakin kahden kanssa oli oltu.
Vetäisin pikkarit takaisin ja jätin vaimon vaatteet päällä nukkumaan sängylle peiton päälle. Menin itse viereen nukkumaan.
Huomasin aamuyöllä, että vaimo herää. Leikin nukkuvaa, vaikka silmäni olivat auki. Näin peilistä, että vaimo katsoi hetken nukunko ja sanaakaan sanomatta hän hipsi kylppäriin. Siellä vierähti tovi ja kuulin suihkun äänen.
Aamulla hän oli kuin mitään ihmeempää ei olisi tapahtunut. Kyselin miten ilta meni ja hän sanoi sen olleen aika tylsä kun kaikki olivat aivan kännissä. Sanoi tulleensa kai taksilla kotiin.
En ole kertonut löydöksistäni. Itselleni hän ei anna kuin kumin kanssa.
[/quote]
Ole onnellinen, niin et saa siltä kiertopalkinnolta tuliaisia.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 04:06"]
Ex-naisystävä kertoi olleensa joskus seitsemän miehen kanssa yhden päivän aikana.
[/quote]
Toi oli kyllä hyvä. Minä annoin parintunnin aikana seitsemälle ja nupiks osa ruikki spermat päälleni. Kyllä oli irstas ja onnellinen olo vaikka pilluni hellä olikin.
en mä ainakaan ole seksissä vain antava osapuoli. toinen juttu on kokonaan se, että olenko nainut monen kanssa peräikkäin.
Itse en ole koskaan ollut kiinnostunut jälkiliukkaista, ajatuksenakin jotenkin vastenmielinen. Mutta kerran 19v ikäisenä olis ollut mahdollisuus tuollaista harrastaa. Meitä oli juhannusta viettämässä 8 pojan ja 3 tytön porukka. Viimeisenä yönä yksi tytöistä (se ainoa jolla ei ollut poikakaveria) tieten jotenkin sekos 3 päivän ryyppyputken seurauksena ja päätti antaa kaikille... Kolme sitä kävi perä jälkeen teltassa.
Minä kyllä 24v homokundi mutta jotain tällästa on tullut harrastettua. 7 kundia peräkkäin, paikat oli kyllä hellänä ja spermaa täynnä mut fiilis muuten mahtava
Kesällä kerran kävi sillai ihan sattumalta lavatansseissa. Tanssin koko loppuillan yhden ihanan miehen kanssa ja ilta päättyi siihen, että mentiin miehen autoon naimaan.
Nainnin jälkeen mies lähti kotiin, mutta ite palasin vielä tanssilattialle. Ei aikaakaan, niin minua haki vanha hoitoni. Tanssittiin ja alkoi tehdä mieli. Käytiin mun autolla nusasemassa. Sit lähin kotiin, jossa ukkoni odotti. En jaksanut enää alkaa naimaan vaan otin suihin. Näin ei olis varmaan käynyt, jos mieheni tassisi, mutta kun on sellainen puujalka, että pitää yksin kulkea, ettei joudu häpeemään.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 00:45"]
Kesällä kerran kävi sillai ihan sattumalta lavatansseissa. Tanssin koko loppuillan yhden ihanan miehen kanssa ja ilta päättyi siihen, että mentiin miehen autoon naimaan.
Nainnin jälkeen mies lähti kotiin, mutta ite palasin vielä tanssilattialle. Ei aikaakaan, niin minua haki vanha hoitoni. Tanssittiin ja alkoi tehdä mieli. Käytiin mun autolla nusasemassa. Sit lähin kotiin, jossa ukkoni odotti. En jaksanut enää alkaa naimaan vaan otin suihin. Näin ei olis varmaan käynyt, jos mieheni tassisi, mutta kun on sellainen puujalka, että pitää yksin kulkea, ettei joudu häpeemään.
[/quote]No olipa hyvä ettet joutunut häpeemään. :)
Olen 22v nuori nainen, jostain syystä nettitutun kanssa tuli sovittua grilli-illasta hänen mökillä.
Sovittu grilli-ilta toteutuikin tänä kesänä viikonlopun pituisena grilli-iltana. Mökillä oli hänen viisi kaveria lähinaapurista.
Sauna kuului ohjelmaan ja sain hyvät selänpesut jokaiselta. Jokainen voi arvata mihin se johti viikonlopun aikana.
Kyllä, olen viikonlopun aikana saanut kahdeksaa kumppania oli kyllä paikat kipeät sen jälkeen :-D Täytyy ottaa vielä joskus uusiksi, tietenkin niin, että oma mies ei tietenkään tiedä ;)
Olen kuullut melko luotettavalta taholta, että kyllä sellaisia naisia on, jotka antavat peräjälkeen monelle. Helsingissä ja Tampereen seudulla on kuulemma montakin. Ja kyllä äiteekin, vaikka on nyt jo vanha ihminen, mutta nuorempana ei ollut kuulemma säästellyt pimpsalooraansa. Mulla on neljä velipuolta ja sisarpuoli.
Halusin nuorempana kokeilla olla kahden miehen kanssa ja silloinen poikaystäväni suostui tähän jos otettaisiin joku hänen kavereistaan. Kokemus kahden pojan kanssa oli kiva. Molemmat olivat helliä ja huomaavaisia, joskin sillonen parisuhde kuivui sen jälkeen kasaan.
KUN on, niin omille jaloille ovat kusseet. Jokainen päälle nollan on liikaa.
Iehen työ ei ole pyytää poistamaan ehkäisyä ja kun ies sen tekee niin kondomi on takuuvarmana mukana AINA sen jälkeen, luuserit.
oli aika normaalia että yhden päivän aikana nain kolmen kanssa, joista viimeinen oli yleensä mun oma mies.
Mulla oli silloin itseäni paljon vanhempi rakastaja, mä olin 28 ja mies 55, ja toinen rakastajistani oli mua kaksi vuotta vanhempi. Tein mieheni kanssa vuorotyötä, mutta eri vuoroissa, niin pettäminen oli helppoa ja usein se liukui siihen, että ensin kävi vanhempi mies, sit tuli nuorempi ja myöhemmin oma mies töistä.
Ryhmäseksiä en oo vielä harrastanut.
http://www.seksinovellit.com/2013/01/21/vaimoa-saunavieraille/
jonkinlainen tositapahtuma.
UP!
Tosi kiihottavia tarinoita tahtoo lisää.
Ei sillä etteikö omiakin kokemuksia olisi. Niistä joskus myöhemmin.