Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisia jotka ovat antaneet peräjälkeen monelle?

Vierailija
24.06.2012 |

Jos niin kuinka monelle?, tuntuiko hyvälle?

Kommentit (391)

Vierailija
21/391 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuorena haaveili kaikenlaista,kerran sit tuli mahdollisuus miehen ja hänen kaverinsa kanssa yhtä aikaa. Mökkisaunomisen jälkeen vilvoittelu,ja sänkyyn kahden miehen väliin,yksi elämäni tyydyttävimmistä kokemuksista.

Vierailija
22/391 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä monelle ihan peräperää antanut. Muistaakseni ainakin tunnin verran on ollut väliä. Pikkujouluissa annoin parille kaverille ja sit vielä ukolle kotona. No, se sai kyllä enää nuolla, mut kuitenkin tulin silloinkin.

Kyllä huivia nostan sellasille naisille, jotka kykenee tosta kuiviltaan paneen  peräjälkeen esim. kolmen kaverin kanssa. Itellä tuli jo paikat kipeäksi siitäkin huolimatta, että oli nusasuiden välillä selvät tauot. No, mä olenkin vain tällainen amatööri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/391 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooo, taidanpa alkaa homoksi jos tälläisiä h**ri*a naiset ovat.

T:juuso12v

Vierailija
24/391 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteilyllä joskus vedettiin ystävän kanssa kilpailu panoista. Onnistuin itse sinä iltana ja yönä saamaan kuudelta mieheltä. Ystävä sai neljältä. Hauskaa oli. Yksi mies tunnistettiin myöhemmin risteilyllä kummankin panoksi tuolta kilpailu yöltä.

Vierailija
25/391 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä - oletettavasti mies - olet päässyt koska viimeksi kuvottamaan..?

Vierailija
26/391 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitteko vielä kokeilla ihan nukkumatta nelistään? - Cobalt-

Vierailija
27/391 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkositten "hurahdin" kahteen kaverukseen, juttu lähti aikas nopeesti levottomaksi ja jutut vihjailevaksi "peliksi". Pienessä siiderissä tuntui hyvältä ajatukselta saada kahdelta mieheltä yhtäaikaa, joten ehdotin kundelle että voitaiskos pelta tämmöinen peli. No, kundeilla loppui kuitenkin pokeri kesken, ja tehtiin kompromissi, että kundit tyydyttää mut peräkkäin. Kokemus oli hyvä, ainoa minkä olisin halunnut kokea oli kahden miehen liemet mun sisällä, nyt käytettiin kortsuja.

Molemmat miehet antoivat parastaan - sain munaa ja suuseksiä, toinen nuoli minut jopa takaa, joka oli minulle uusi ja jännittävä kokemus

Vierailija
28/391 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2012 klo 23:33"]

[/quote] Lestadiaaneiksi?

Vierailija
29/391 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sen jos EI varattu nainen  nai vaikka jalkapallojoukkuetta se ei haittaa ess mua MUTTA; jos on  JO varattu niin sillon en kyllä ymmärrä jos pitää vieraissa heilua ilman lupaa?

Jo mies tietää eikä välitä tai on jopa mukana niin mikäs siinä,itte en kuitenkaan tuommoiseen ole ikinä alistunu,aina olen tienny toisista miehistä ja sen jälkeen oma suhtautuminen on siihen naiseen ollu välinpitämätöntä,eli nain jos huvittaa,usein ei huvittanu

Vierailija
30/391 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja aviomiehelläni on alusta saakka ollut vilkas ja monipuolinen seksielämä; olemme molemmat myös hyvin avoimia seksin suhteen.

Mieleeni muistuu eräs syyskesän yö reilun vuoden takaa, jolloin aviomieheni pitkäaikainen ystävä tuli lähikapungista kyläilemään, sillä sää oli mahtava pikku moottoripyöräretkelle. Vietimme iltapäivää suuressa seurueessa, puistossa istuskellen ja mallasjuomia nauttien. Käväisimme illalla myös anniskeluravintolan puolella, mutta koska takana oli pitkä iltapäivä, päätimme mieheni ja hänen ystävänsä kanssa poistua kaikessa hiljaisuudessa paikalta meille, jonne herra X:nkin oli määrä majoittua.

Jo rappukäytävään päästyämme mieheni äänensävy tiukkeni; hän komensi minut olemaan hiljaa, avaamaan herroille hissin ovet ja ohjaamaan asuntoon. Sisään päästyämme hän käski minun riisua vaatteeni ja pyöräytti kaulaani nahkaisen pannan, joka varsin usein kaksin leikkiessämme on käytössä. Myös herrat kevensivät vaatetustaan.

päädyin ensin käskystä tarjoilemaan nahkasohvallamme alastomina jutteleville kaveruksille viinoista jalointa, jonka jälkeen minun käskettiin ottaa suihin ensin mieheltäni, ja sen jälkeen ystävältään. Nopean imuttelun jälkeen paraatikuntoiset miehet päättivät lähteä nauttimaan savukkeet yleiselle parvekkeelle, joka sijaitsi asuntomme vieressä.

Minun oli määrä tulla mukaan, alastomana, toisin kuin seuralaiseni, jotka tottakai pukivat päälleen. Niinpä sytyttelin Helsingin kattojen yllä kiltisti savukkeita, kaulapantaani lukuunottamatta ilkosillani, kylmästä täristen (yö oli viilennyt jo merkittävästi), ja hiirenhiljaa. Tiesin jo entuudestaan, että puhumisesta ja tottelemattomuudesta seuraa automaattisesti rangaistus. Siitä huolimatta minun oli pakko jossakin vaiheessa avata suuni ja pyytää hampaat kalisten, josko voisimme siirtyä sisälle. 

Mieheni tuhahti, tönäisi minut rappukäytävään ja kysyi tiedänkö mitä tästä seuraa. Nyökkäsin.

Sisäänpäästyämme miehet riisuivat farkkunsa, jolloin sain taas kunnian imeä molemmat toimintakuntoon. Sitten mieheni käski minut nelinkontin olohuoneemme lattialle, jossa hänen ystävänsä nai minua reippaasti takaapäin, samalla kun hoitelin sohvapöydällä istuskelevaa kumppaniani suullisesti.

Kun kaverukset olivat saaneet tästä tarpeekseen, kävi uusi käsky. Mieheni ilmoitti menevänsä tupakalle ja viskasi ystävälleen nipun kuormaliinoja (olimme jo tuohon mennessä todenneet kevyemmät sitomistarpeet ajanhukaksi)käskien sitoa minut vatsalleni kiinni sänkyymme. Ystävä teki työtä käskettyä. Siinä toverit ihmettelivät kuinka märäksi naisen saa, kun hiukan kuormaliinoja vilauttaa.

Siinä sitä sitten lykittiin kiimaista pikkuvaimoa yhdessä, hyvässä hengessä, ja kaikilla oli mukavaa.

Aamulla sängyssä kahden miehen välissä makaillessani nauratti, mutta kavereilleni en tästä kyllä hiisku.

Sharing is caring!

Vierailija
31/391 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Eikö Naiset voisi kertoa vähän yksityiskohtaisemmin näistä seksiseikkailuistaan, miten naivat ja missä asennoissa, miten vaihdettiin miestä suusta peppuun jne.

Olisi varsin kiinnostavaa ja kiihottavaa kuulla yksityiskohtia ja Naisen saamasta nautinnosta, tunne-elämyksistä jne.

Please Naiset, Rouvat, Neidit ja Ex-Rouvat - kertokaa toki tarkemmin ja paljastakaa reilusti kuinka nautitte ja olette nauttineet.

Terveisin,

Mies

Vierailija
32/391 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2012 klo 10:31"]

Pidämme ryhmäseksistä ja doggingista.
Suurimmillaan kimpussani on ollut kymmenkunta miestä.

Tästä joku närkästyy, mutta seksuaalisuus on ihmisillä erilaista.

[/quote]

Lopetetaan se provoilu ihan heti

Vierailija
33/391 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2012 klo 23:33"]

[/quote

Jakorasioiksi. Eikä tästä aiheesta ole montaakaan jotka olisivat antaneet kerralla5-10:nelle

Vierailija
34/391 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2012 klo 23:05"]

Nuorena tuli hurjasteltua kaikenlaista ja ennätys oli aikanaan (17v) neljä vanhempaa miestä peräjälkeen. Muistan vieläkin hyvin sen miten paljon valuin tuon jälkeen. Viking Linella tapahtui tämä ja laivoilla muutenkin pahimmat sekoilut järjestään :D

[/quote]

Oliko Abdi, Mohammed, Husu ja Ali?

Vierailija
35/391 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 15:44"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 02:14"]

No nuorena haaveili kaikenlaista,kerran sit tuli mahdollisuus miehen ja hänen kaverinsa kanssa yhtä aikaa. Mökkisaunomisen jälkeen vilvoittelu,ja sänkyyn kahden miehen väliin,yksi elämäni tyydyttävimmistä kokemuksista.

[/quote]

minulla vähän vastaava kokemus - silloinen kundikaveri sai ihan hillittömät kiksi kun pääsi painaan liukkaille. Minäkin tykkäsin. ajattelen tätä muistoa vieläkin lämmöllä vaikka aikaa on yli 20 vuotta tapatuneesta.

[/quote]

Kertoo muuten kaappihomoudesta, etä mies kiihottuu toisten miesten eritteistä!

SAASTAISTA JA IRSTASTA TOUHUA - hyi hävetkää s*atanan rakkikoirat!

Vierailija
36/391 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 15:58"]

Moi,

Eikö Naiset voisi kertoa vähän yksityiskohtaisemmin näistä seksiseikkailuistaan, miten naivat ja missä asennoissa, miten vaihdettiin miestä suusta peppuun jne.

Olisi varsin kiinnostavaa ja kiihottavaa kuulla yksityiskohtia ja Naisen saamasta nautinnosta, tunne-elämyksistä jne.

Please Naiset, Rouvat, Neidit ja Ex-Rouvat - kertokaa toki tarkemmin ja paljastakaa reilusti kuinka nautitte ja olette nauttineet.

Terveisin,

Mies

[/quote]

Miehet trollamassa - mukana ehkä toki pari hutsua, pervoa ja sitten liuta keksittyjä tarinoita...

Vierailija
37/391 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2013 klo 21:25"]

ihan vaan suositan ukkoja kattomaan niitten vaimojen perään... ei ne sinne laivalle lähe shoppailemaan tai viettämään tyttöjen iltaa... kyl ne sinne vierasta lähtee hakemaan..

[/quote]

Ei kannata pitää sellaista vaimoa, johon ei voi luottaa. Kyllä nämä ovat provoja lähes kaikki ja pervojen miesten päästä keksittyjä - ei näin paljon löydy tosi huoriakaan...

Vierailija
38/391 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua parhaillaan pannut saman päivän aikana 7 eri poikaa! Ja voin sanoo että hyvältä tuntui ja koska vaan ottaisin uusiksi jos vaan sais! Olin silloin 16v ja pojat olivat 17-21v.

T: Elina 25v

Vierailija
39/391 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut kolmea eri miestä saman vuorokauden aikana. 

Ps- teini ajan kotibileet on kivoja ;)

Vierailija
40/391 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän kanssa ja heti tunnin päästä panokaverin. Pari muutakin kertaa kahden kanssa peräkkäin niin, että ekan spermat oli vielä sisällä. Nämä ihan ekoina villeinä opiskeluvuosina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi