Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkaamiskielto, lestadiolaisnaisen huntupakko

Vierailija
24.06.2012 |

Alla on osoite, jossa on hyvä kirjoitus vanhoillislestadiolaisuuteen liittyvästä meikkaamattomuuskiellosta. Valitettavasti en osannut sitä tänne linkittää ehkä oikein, mutta saahan tuon osoitteen tuosta ainakin kopioitua ja sitten aukaistua uudella välilehdellä. Lukaiskaapa, jos kiinnostaa!

http://freepathways.wordpress.com/2012/06/05/meikkaamiskielto/

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Enkä todellakaan tunnista noista juuri mitään omissa piireissäni. En tietenkään vähättele jos joku ihminen kokee tulleensa syrjityksi, hyväksikäytetyksi ym. Kurjia ja kauheita tapahtumia kaikinpuolin.

Itse olen elänyt vain vl-piireissä, jossa miehet ja naiset ihan tasa-arvoisina ihmisinä elävät avioliitoissaan. Miehet eivät mitenkään määräile tai painosta vaimojaan. Ihmettelen kyllä noita ei-vl kirjoittaneita tekstejä...missä tuollaista tapahtuu?

Meidän perheessä eikä lähipiirissä ketään syrjitä, hylätä jne. vaikka kaikki eivät ole enään uskomassa. Ei meidän tehtävä ole toisia ihmisiä tuomita. En ole myöskään törmännyt minkäänlaiseen julkiseen häpäisyyn, eristämiseen...Ihmetten vain monesti kun täällä "tiedetään" niin paljon juttuja ja yleistetään meistä asioita joita en itse tunnista lainkaan meidän piireissä tapahtuvan.

Toki minuakin kauhistuttaa pedofilia, alkoholi, väkivalta -ja muut jutut. Itse en ole tälläisia asioita joutunut kohtaamaan, eikä onneksi lähipiirinikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla