Jos miespuolinen työkaveri ehdottaa kesälle yhteistä....
....useamman päivän työkeikkaa, niin voiko se olla täysin platonista ystävällisyyttä, jossa mies ajattelee vain minun taloudellista parastani? Olen suurinpiirten työkaverin kanssa samanikäinen nainen.
Kommentit (19)
Molemmat vaihtoehdot ovat hyviä. Miksi tuhlaat aikaasi miettien asiaa?
Taitaa olla työstökeikka mielessä.
Yhteinen työkeikka tarkoittaa aina intohimoista seksiä
On pelkkää työtä, pitää sinua sopivana työparina sille keikalle. Olen nainen, töissä työparini on mies, teemme hyvin töitä yhdessä. Se on mukavaa ja tuottavaa. Mitään muuta ei välillämme ole. Olemme myös kumpikin avioliitossa tahollamme. Älä pilaa hyvää diiliä.
Onko näin, että mies muka aina ehdottaisi naiselle jotain, vain hässiminen taka-ajatuksena? Puhtaasti työmielessäkö ketään ei pyydetä avuksi? Mies kertoi näin, että hyvä palkka, pitkät päivät ja helppo työ. Eikö pitkät päivät jo tarkoita sitä, että töitä ollaan menossa tekemään? Ei puhunut mitään paljosta vapaa-ajasta, jonka olisin kyllä ottanut vihjailuna jostain minulta toivotusta extrasta.... enkä edes harkitsisi silloin reissua.
En tiedä miten teillä mutta meillä ei ole pakko työkeikalla suostua seksiin.
Minkälaisessa firmassa kollegat ehdottelevat toisilleen jotain useamman päivän mittaisia työkeikkoja? Eikö se ole esimiehen homma osoittaa tuollaisia tehtäviä, eikä niin että kollegat keskenään sopivat että kuka menee kenen kanssa ja minne :D
Ap on unelmoinut työpaikkansa komistuksesta. Minkälaisista kesän työkeikoista on tietoa tammikuussa?
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisessa firmassa kollegat ehdottelevat toisilleen jotain useamman päivän mittaisia työkeikkoja? Eikö se ole esimiehen homma osoittaa tuollaisia tehtäviä, eikä niin että kollegat keskenään sopivat että kuka menee kenen kanssa ja minne :D
Työkeikka ei olekaan varsinaisen työnatajani taholta tapahtuvaa, vaan sanotaanko, että kyseessä on Pr luonteista työtä festareilla kesäloman aikana, joita tämä työkaverini järjestää .
Ap.
Miksei olisi työkeikka? En tajua.
En nyt tajua tätä, miksi työkaveri ehdottelee työkeikkaa? Siis mikä työ? Saako sitä valita meneekö keikalle vai ei?
Varmaan tiedät itse teidän välisestä suhteesta enemmän kuin me :)
Vierailija kirjoitti:
En nyt tajua tätä, miksi työkaveri ehdottelee työkeikkaa? Siis mikä työ? Saako sitä valita meneekö keikalle vai ei?
Tietenkin saan valita, koska kyse on työkaverini sivutyönsä promootiokeikasta. Hän ottaa varmaan sitten jonkun toisen, jos minä en halua lähteä. Työthän on kuitenkin tehtävä.
Ap.
Työkeikalla on yhteinen hotellihuone ja iltaisin ryypätään ja naidaan.
Voihan se olla tai sitten ei. Kyllähän mies nyt ehdottelee sänkypuuhia.
Vierailija kirjoitti:
Työkeikalla on yhteinen hotellihuone ja iltaisin ryypätään ja naidaan.
In your dreams.
Kannatti vokotella pikkujouluissa
Puhtaasti ammatillinen ehdotus.