Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaas kosteuttavaa mutta kevyttä kesäaikaan sopivaa kosteusvoidetta 30+v kuivahkolle iholle?

Vierailija
24.06.2012 |

Hjälp! kaikki tuntuu liian tökötiltä tai sitten liian lirulta:/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avene sarjaa myy melkeinkaikki apteekit ja siinä sarjassa on nimenomaan kuivalle ja pintakuivalle iholle tosi hyviä tuotteita. Eikä ole edes hirveen kalliita. ei sisällä liikaa hajusteita eikä muutenkaan mitää "ylimääräistä". Apteekista saa yleensä myös testereitä näistä tuotteista hyvin.

Vierailija
2/4 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käytän jopa päivisin yövoidetta, senverran kuiva iho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/4 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveätä voita. Se päivävoide menettelee joskus ja hyvin pienellä määrällä käytettynä.

ap

Ja käytän jopa päivisin yövoidetta, senverran kuiva iho.