seurustelisitko tällaisen miehen kanssa?
Päivittäin töiden jälkeen menee baariin, useasti ottaa silloin kännit, joskus ei ihan känniin asti. Myös lauantain ja sunnuntain pyhittää juomiselle. Käy niinä päivinä baarissa. Ei vietä aikaa kanssasi muuten kuin kotona, joskus yhdessä baarissa, mutta harvoin. Ei sano rakastavansa, ainoastaan viihtyvänsä seurassa ja tykkäävänsä. Hänellä ei lapsia, eikä niitä haluakkaan.
Kommentit (14)
menee (usein) töiden jälkeen baariin, tosin ei juo kuin yhden tai kaksi. Myös sillointällöin lauantaisin ja sunnuntaisin. Ei myöskään vietä kovin paljon aikaa muualla kuin kotona tai baarissa. Sanoo kyllä rakastavansa ja viihtyy seurassa. Hänellä ei lapsia, mutta haluaa niitä.
Terveisiä Irlannista.
En näe yhtäkään syytä rakastua moiseen.
että mies muuttuu ihanaksi suurituloiseksi raittiuden ystäväksi, kun menee Mamman kanssa naimisiin....
Meillä synkkaa hyvin, on samanlainen huumorintaju ym. Ja miten niin loisiva? Kunn joku kirjoitti, että loisiva juoppo. Itse oman juomisensa maksaa.
tollasta luuseria ole koskaan tarvinnut harkitakaan.
Tosin en ottais rumana ja tyhmänäkään tollasta vaivoikseni, jos ei kerta lapsiakaan halua.
enkä ole mikään pahan näköinen ja miehelläkin olisi muita ottajiakin. ap
Enkä varmasti olisi edes alkanut tapailemaan. En pidä kännäämisestä enkä alkoholisteista lähelläni.
koska jossain vaiheessa kun itse aikuistuu se kännääminen ja rakkauden osoituksen puute alkaa ottaa päähän. Jos kävisi niin että rupeaa kaipaamaan lapsia ja toinen ei halua muuttaa elämäänsä rakkaus muuttuisi katkeruudeksi kun on niin paljon aikaa tuhlannut yhteen humalahakuiseen ja tunnevammaiseen Peter Paniin. Ansaitset parempaa.
Pitemmän päälle se alkoholin haju ja miehen pöhnäisyys alkavat kuvottaa. Ja se tietty epäterveellinen elämäntapa tekee miehestä epämiellyttävän myös seksuaalisesti, jos sellainen kiinnostaa. Alkoholihan ei isommissa määrin vaikuta ainakaan positiivisesti potenssiin. Eikä aivoihin. Aika sammaleista keskusteluseuraa tuollaiset alkoholistit ovat. En pidä baareistakaan enemmän kuiin kodistani, joten miksi viettäisin niissä aikaa ylenpalttisesti? En haluaisi tuollaista elämää viettävää miestä.
rakastunut tällaiseen tapaukseen...
... että ihme jos joku tunnustaa tommosen haluavansa. Vaikkakin se silti saattaa olla arkea joillakin...
en itse asiassa keksi, miten olisin tuollaiseen voinut tutustuakaan