Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaako insesti yms. huumori lasten saannin jälkeenkin?

Vierailija
23.06.2012 |

Esim. onko teistä tämä hauska? Miten suhtautuisitte, jos olisitte ko. perheen isä tai äiti? Pienen alustuksen jälkeen yleisössä oleva perhe "pääsee" mukaan Carrin vitsailuun.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakoulututkinto, ikää 32, olen asiantuntijatehtävissä työskennellyt eri ministeriöissä nyt jo useamman vuoden. Olen ollut naimisissa viisi vuotta, esikoinen parivuotias ja toinen on mahassa tulossa. Harrastukset liikunta ja ihmisoikeustyö, olen esim. ollut vapaaehtoistyössä erilaisissa kehitysyhteistyöprojekteissa.

eri asia on se pitävätkö ne lainkaan paikkaansa. Tässä lainaamassani viestissä näkyi ainoastaan tarve poimia asioita joilla kumotaan tietyt oletukset mutta ainakaan minua tämä ei vakuuttanut. Vaikuttaa räikeän keksityltä "töissä eri ministeriöissä" ja "vauva mahassa tulossa" (kuka korkeastikoulutettu aikuinen nainen oikeasti kuvaa raskauttaan noin :D )

Vierailija
22/29 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemaan empatiaa toista kohtaan tykkää nauraa näille vitseille. Tunnen monia autisteja joihin raaka huumori vetoaa. Myös erittäin tyypillistä assia lähteä ylimielisesti arvostelemaan muita siitä että he eivät ymmärrä tätä omasta mielestään erinomaista huumorin lajia. He eivät pysty näkemään toisia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea musta huumori on älykästä, terävää ja sarkastista. Nämä ovat tasoltaan Pikku Kalle-vitsien tyylistä kerrontaa. Uppoavat ihmisiin jotka ovat joiltain osin henkisesti ikuisia tarkkisluokkalaisia.

Vierailija
24/29 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olekaan näin pimeää ketjua ollut vähään aikaan...

Vierailija
25/29 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakoulututkinto, ikää 32, olen asiantuntijatehtävissä työskennellyt eri ministeriöissä nyt jo useamman vuoden. Olen ollut naimisissa viisi vuotta, esikoinen parivuotias ja toinen on mahassa tulossa. Harrastukset liikunta ja ihmisoikeustyö, olen esim. ollut vapaaehtoistyössä erilaisissa kehitysyhteistyöprojekteissa.

eri asia on se pitävätkö ne lainkaan paikkaansa. Tässä lainaamassani viestissä näkyi ainoastaan tarve poimia asioita joilla kumotaan tietyt oletukset mutta ainakaan minua tämä ei vakuuttanut. Vaikuttaa räikeän keksityltä "töissä eri ministeriöissä" ja "vauva mahassa tulossa" (kuka korkeastikoulutettu aikuinen nainen oikeasti kuvaa raskauttaan noin :D )

Mikä on korrekti, mutta kuitenkin vapaamuotoinen ilmaisu, jota korkeastikoulutettu nainen voi käyttää? Tuo oli kuitenkin asiallinen siihen verrattuna, miten kotona puhun miehen kanssa. "Alkulima", "apina" ja "natsi" ovat olleet ainakin käytössä.

Vierailija
26/29 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirkon puoleta aivan luvan kanssa :) isäsi lasta odotat, turha teeskennellä muuta!

tosin uskovaisesta perheestä tulen.

Vierailija
27/29 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kyllä saanut enää imeä sitä sen jälkeen kun täytit 12.

Mikä on korrekti, mutta kuitenkin vapaamuotoinen ilmaisu, jota korkeastikoulutettu nainen voi käyttää? Tuo oli kuitenkin asiallinen siihen verrattuna, miten kotona puhun miehen kanssa. "Alkulima", "apina" ja "natsi" ovat olleet ainakin käytössä.

Vierailija
28/29 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nai, mun pillu repeää? tai ehkei se ollut korrekti kun ei se sua autanut...

Mikä on korrekti, mutta kuitenkin vapaamuotoinen ilmaisu, jota korkeastikoulutettu nainen voi käyttää?.

Vierailija
29/29 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nai, mun pillu repeää? tai ehkei se ollut korrekti kun ei se sua autanut...

Mikä on korrekti, mutta kuitenkin vapaamuotoinen ilmaisu, jota korkeastikoulutettu nainen voi käyttää?.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän