Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko lisännyt lihansyöntiäsi viherhippien moralisoinnin takia?

Vierailija
23.06.2012 |

Itse olen näin tehnyt. Kauan minä sitä höpinää jaksoin normaalikulutuksen rajoissa, mutta nyt ostan tarpeettoman paljon lihaa päivittäin. Osan heitän suoraan roskiin. Ihan vaan että niitä perkeleen hamppuhousuja vituttaisi. Moni ystävistäni on päätynyt samaan ratkaisuun.

Nyt lähden pihalle grillailemaan ja jokaista takkutukkalesboa joka tulee huutelemaan, lyön pesäpallomailalla kyrpään.

-Kalevi

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos säkin hankkisit munat, ei tarvitsis tuollaisista jossain vauvapalstalla vinkua.

Vierailija
2/12 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin niiden viherhippien elämä menee pilalle sun lihansyönnistäsi, sun omas voi mennäkin.

Tiesitkö, että punaisen lihan syöminen lisää suolistosyövän riskiä, ja että kasviksia runsaasti (lihan kustannuksella) syövät elävät pitempään ja terveempinä? Tai että on oikeasti vain tyhmyyden merkki "kostaa" jollekulle tuhlaamalla rahaa ruokaan jonka heittää pois.

"lällällää, mun kyrpä on isompi ku isäs kyrpä" vai miten se nyt menikään ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan tai mikään ei siihen vaikuta, tosin olenkin ihan aikuinen nainen... toisin kuin Kale reppana, jota pyöritellään mennentullen mitenvaan ja missävaan :D

Vierailija
4/12 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska haluan voida hyvin ja pysyä mahdollisimman pitkään terveenä. Mä en erityisemmin halua sairastua syöpään tai mihinkään muuhunkaan kurjaan sairauteen ja kituuttaa.

Vierailija
5/12 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetikö siellä meni hipillä hermot? :) Hyvä!

Menehän syöttämään sille vauvallesi lisää soijaa niin saadaan pojalle kunnon tissit.

Vierailija
6/12 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetikö siellä meni hipillä hermot? :) Hyvä!

Menehän syöttämään sille vauvallesi lisää soijaa niin saadaan pojalle kunnon tissit.

Sullahan ne hermot on menneet, kun annat toisten ihmisten noin kovasti vaikuttaa elämääsi, ja lisäksi pitää aikuisen miehen vielä asiasta kiukutella.

Vierailija
7/12 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän jo kirjoiteltiin, että siirrytään vauva-foorumille, koska Iltalehteen tulee nimimerkkiuudistus.

Vierailija
8/12 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänne eksynyt jo Iltalehden persuporukkaa? Siellähän jo kirjoiteltiin, että siirrytään vauva-foorumille, koska Iltalehteen tulee nimimerkkiuudistus.

niitä on jo pari kuukautta ollut meidän "ilona".

Vierailija
9/12 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli puhelin lainassa enhän minä ole syyllinen mihinkään.

Kyrpäni on 28cm ja paksu kuin jääkiekko. Olen elinvoimainen rakastaja ja teidän kaikkien akkojen tissit on tosi huonot. Harmittaisi se minuakin.

Vierailija
10/12 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hyvä ketju.

Vierailija
11/12 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hyvä ketju.

Vierailija