Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koko yö pelkkiä painajaisia! Väsyttää ihan kamalasti..

Vierailija
23.06.2012 |

Vaikka nukuin melkein 15 tuntia! En ole varmaan koskaan nukkunut noin pitkään, nytkin vain sen takia, kun nukkumisajassani ei ollut ainoatakaan rauhallista hetkeä..

Näin ihan sanoinkuvaamattoman määrän unia, kaikki olivat joko älyttömän ahdistavia tai suoranaisia painajaisunia. Skaalalla mieheni on jonkun muun kanssa, minut yritetään tappaa tai joku muu yritetään tappaa. Lisäksi noissa unissa ei ollut minkäänlaista järkeä!

Yhdessä unessa mieheni seurusteli kouluaikaisen luokkakaverinsa kanssa ja minä olin jostain syystä heidän mukanaan. Noh, tää mieheni uusi naisystävä pyysi minua hakemaan Anttilan alakerrasta hänelle kaksi liukuria.

En olisi suostunut, jollei mieheni olisi käskenyt minua hakemaan niitä.

Matkan alussa lensin jostain tuntemattomasta syystä portaat alas ja mursin ranteeni ja hampaani irtosivat.

Tavaratalo missä olimme, oli ilmeisesti jo suljettu, koska kaikki valot olivat kiinni. Tiesin että pimeässä on jotain yliluonnollista, joka haluaa minulle pahaa. Pelkäsin aivan älyttömästi.

Noh, lopulta pääsin kellarikerrokseen, jossa asusteli joku intiaaniheimo (?), unessani en tätä ihmetellyt vaan jatkoin matkaani. Yht'äkkiä intiaaniheimon päällikkö vetää minut matalaksi sellaisen jättimäisen lehden alle. Piilossa oli muitakin intiaaneja. Olimme piilossa "Kaapelia" joka tappoi ja söi kaikki jotka osuivat sen tielle.

Lopussa pääsin leluosastolle hakemaan liukureita, mutta jostain syystä en saanut otettua hyllystä vain kahta, vaan ne tulivat kaikki minun päälleni. Onnistuin sitten repimään sieltä erilleen kaksi liukuria. Sen jälkeen pakenin sydän kurkussa pois.

Sellaista, kuulostaa hieman hassulta nyt hereillä ollessa, mutta tuo oli oikeasti ihan hirveä uni. :D

iin, ja eräässä uneessa jättimäinen ankeriaan ja kalan risteytys hukutti minut, kun yritin pelastaa kissanpentua.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia ryyppäämisen jälkeen.

Vierailija
2/2 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole "ryypännyt"

ap.