uskotko, että identtisillä kaksosilla on mystinen yhteys keskenään?
ja läheisemmät välit kuin eri aikaan syntyneillä sisaruksilla tai kaksosilla, jotka eivät ole identtisiä?
Kommentit (7)
olla identtisiä, meillä riittää että ollaan lähekkäin syntyneitä...eletään symbioosissa toistemme kanssa...jos toinen sairastuu, sairastuu toinenkin...en odota innolla siareni kuolemista sillä kuolen silloin itsekin ja toisinpäin...
yksilö, joka vain esittää kahta saadakseen epäreilun etulyöntiaseman elämässä.
todennäköisemmin vaan samoilla geenieillä varustetut ihmiset ymmärtävät toisiaan paremmin kuin sisarusten "sinnepäin" olevat geenit.
Mieheni on identtinen kaksonen, ja yhteys veljeensä ihan uskomaton... On hauskaa esim. kysyä mieheltään ensin mielipidettä johonkin asiaan, ja sit kysyä sama asia veljeltään, niin voisi sanoa, että 99 % tulee täsmälleen sama vastaus toiselta....
Naurettiin sille jo lapsena ja nauran nytkin. Tottakai meillä oli "mystinen yhteys", kun kaverit käskivät ajatella esim. jotain lukua. Tiesin, mikä on siskoni onnenluku, joten tottakai vastattiin aina sama luku. Sellaista se on, kun jonkun tuntee tosi hyvin.
Mitään samoja sairauksia ei olla sairastettu, mutta jotain mystistä noissa kuukautiskierroissa kyllä on. JOs siskollani jää välistä, minulla on erityisen runsaat jne. Migreenitkin saattavat joskus heijastua mutta ei nyt niin kovin usein. Siskollani ei ollut mitään kipuja, kun olin synnyttämässä. Ei siis ole perää noissa sairastumiskuvioissa, kunhan vain kuvitellaan.
Naurettiin sille jo lapsena ja nauran nytkin. Tottakai meillä oli "mystinen yhteys", kun kaverit käskivät ajatella esim. jotain lukua. Tiesin, mikä on siskoni onnenluku, joten tottakai vastattiin aina sama luku. Sellaista se on, kun jonkun tuntee tosi hyvin.
Mitään samoja sairauksia ei olla sairastettu, mutta jotain mystistä noissa kuukautiskierroissa kyllä on. JOs siskollani jää välistä, minulla on erityisen runsaat jne. Migreenitkin saattavat joskus heijastua mutta ei nyt niin kovin usein. Siskollani ei ollut mitään kipuja, kun olin synnyttämässä. Ei siis ole perää noissa sairastumiskuvioissa, kunhan vain kuvitellaan.
ihan tutkittu juttu että yhteys on, jostan syystä teillä vain ei ole.
Yleltä tuli tutkimusdokumentti missä juuri tutkitttiin kipujen yms. tuntemista, joka kerta kaksonen tunsi samaan aikaaan jotain kun toista satutettiin, säikäytettiin yms. Tätä tutkittiin paljon ja eri kaksosilla ja aina yhteys löytyi.
todennäköisemmin vaan samoilla geenieillä varustetut ihmiset ymmärtävät toisiaan paremmin kuin sisarusten "sinnepäin" olevat geenit.