Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kun mies lyö :( en

Vierailija
22.06.2012 |

ikinä uskonu et meillä mentäis tähän saakka, vaikka mies uhkaili vuosikausia ties mitä.. nyt on viikon aikana lyönyt mua jo kahdesti, ei onneksi lasten nähden.Mutta miten erota?kaikki omaisuus miehen nimissäja sukulaiset ei mua usko, mihin me voitais mennä? (minä ja lapset)

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miettisi hetkeäkään, jos mies minut hakkaisi, että tappaako se 12-vuotiaan kissani vai ei, jos lähden tältä seisomalta eikä minulla ole mahdollisuutta ottaa sitä mukaan! (Tosin en kyllä ymmärrä miksei olisi)

Vierailija
42/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoisia maitoja täällä akat on. kun ukko löi mua viimeisen kerran lasten nähden, heitin sen ulos, pyysin avaimen ja ilmoitin, että takaisin ei ole tulemista. erosta nyt 6 vuotta ja edelleenkin mua kiusaa, teki esim viime syksynä lastensuojeluilmoituksen, että ei mee hyvin mullakaan, mutta minkä takia te jäätte tommoseen suhteeseen, toimikaa, jos ei muuta, niin niitten lasten takia...

joskus ne lapset myös jäävät sille väkivaltaiselle paskalle.

Ja tapaamisiin lapset pitäis kuitenkin antaa, ihan vähällä te ette tapaamisia saa valvotuiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muu kyllä miettisi.

En miettisi hetkeäkään, jos mies minut hakkaisi, että tappaako se 12-vuotiaan kissani vai ei, jos lähden tältä seisomalta eikä minulla ole mahdollisuutta ottaa sitä mukaan! (Tosin en kyllä ymmärrä miksei olisi)

ja jäisi sillä tekosyyn verukkeella hakattavaksi.

Jos vaihtoehdot ovat ne, että on joko jätettävä koira tai jäätävä kotiin, niin sinäkö jäisit kotiin sen koiran takia?

Tottakai ottaisin kissani mukaan, mutta jos vaihtoehtoni olisi joko jäädä tai jättää kissa niin kyllä kissa jäisi, minulle on lasteni elämä tärkeämpi kuin kissani. Mielestäni on kummallista, että toisille ei ole.

Vierailija
44/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhriutuja on olemassa. Te haette sääliä kanssaihmisiltä, ettekä tee mitään auttaaksenne itseänne. Tyypillisesti uhri hakee uuden väkivaltaisen miehen päästyään edellisestä eroon.

Vierailija
45/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaisuudella tai koiralla jos on oma henki kyseessä? Ja mahdollisesti lasten. Älä yhtäkään tekosyytä enää kirjoita tänne, joko menet hakemaan apua, tai jäät kotiisi hakattavaksi.

ja pyysin että edes tilapäisesti hakis koiran meiltä jotta voisin lasten kans lähtee..ei suostunu :( ap

ja menette turvakotiin.

Koiralle kyllä löytyy paikka jos ei turvakodilla sille ole sopivia tiloja.

Jos ei muualta niin koirahotellista tai jostakin eläinkodista.

Älä nyt ala sitä koiraa pitämään tekosyynä sille että ei voi turvaan lähteä.

Avioehto voidaan ainakin jossain määrin ohittaa vetoamalla kohtuuttomuuspykälään.

Soita nyt edes sinne turvakotiin ja kerro tilanteestasi. Ihan varmasti auttavat sinua.

Vierailija
46/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ollut siellä ja siellä olette turvassa. Koiria ei Jyväskylän turvakotiin oteta, mutta järjestävät varmasti asian jotenkin. Jos ette pääse taksiin, niin sitten menkää turvakotiin poliisien kyydissä.

Jos ette jostain syystä ole päässeet lähtemään turvakotiin, niin karkaa lasten kanssa ja jätä koira, mutta soita myöhemmin poliiseille, että hoitavat koiran turvaan. Vaikka koira on tärkeä, niin tärkempiä ovat lapsesi ja sinä.

Vierailija
47/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kenen nimissä talo on ukko ulos vaan.

Vierailija
48/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisit paikalle, niin vievät miehen. VAihdatat lukot sillä aikaa, kun on pois. Tai muutat itse sillä aikaa pois.

Käy terveyskeskuksessa näyttämässä mustelmasi. Laitat avioeron vireille. Anot Kelalta yh-korotusta. Varaat ajan lastenvalvojalta elareiden sopimiseksi.

Siitä se sitten lähtee. Ukkoas et ota takaisin!!!

Vierailija
49/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ap keksii näitä juttuja joka päivä.kuka jaksaa niistä välittää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi