Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kun mies lyö :( en

Vierailija
22.06.2012 |

ikinä uskonu et meillä mentäis tähän saakka, vaikka mies uhkaili vuosikausia ties mitä.. nyt on viikon aikana lyönyt mua jo kahdesti, ei onneksi lasten nähden.Mutta miten erota?kaikki omaisuus miehen nimissäja sukulaiset ei mua usko, mihin me voitais mennä? (minä ja lapset)

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut onneks tää on provo.

Vierailija
22/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadaan mennä kuulemma kaikki,en tiedä vielä mihin laittavat koiramme (anteeksi nyt mut se on mulle oikeesti tärkeä,oli paras kaverini jo ennen kuin menin mieheni kans yhteen), en halua luopua siitä. soitin taksin ja nyt ootetaan sitä, toivottavasti tulee ennen ku mies tulee takas! Toivokaa mulleonnea matkaan! Tulevaisuudesta ei mitään käsitystä :/ ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadaan mennä kuulemma kaikki,en tiedä vielä mihin laittavat koiramme (anteeksi nyt mut se on mulle oikeesti tärkeä,oli paras kaverini jo ennen kuin menin mieheni kans yhteen), en halua luopua siitä. soitin taksin ja nyt ootetaan sitä, toivottavasti tulee ennen ku mies tulee takas! Toivokaa mulleonnea matkaan! Tulevaisuudesta ei mitään käsitystä :/ ap

Vierailija
24/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nämä "mitä siitä koirasta, mitä sen hengestä"-huutelijoille voisin sanoa että se koirakin voi olla yhtä tärkeä kuin ihminen! Minulle ainakin olisi, ja on ollutkin melkein vastaavassa tilanteessa. Onneksi oli myös miehelle, ettei mitään pystynyt tekemään.

Vierailija
25/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kännikalasi käy nyrkkeilemässä turvakodin ovella. Sitten sanoo että ei juo ja hakkaa enää. Palaat takaisin, sitten se taas juo ja hakkaa...

Vierailija
26/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

,en ole hakenu edes kännyä takas, varmaan meni rikki kun mies heitti sen 5.kerroksesta. ap

Vierailija
27/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nämä "mitä siitä koirasta, mitä sen hengestä"-huutelijoille voisin sanoa että se koirakin voi olla yhtä tärkeä kuin ihminen! Minulle ainakin olisi, ja on ollutkin melkein vastaavassa tilanteessa. Onneksi oli myös miehelle, ettei mitään pystynyt tekemään.

yksikään eläin ei mene ihmisen edelle, jos on kyse omien lasten turvallisuudesta niin siinä ei pitäisi olla tekosyynä yksikään eläimen henki! Mutta jos haluaa koiran takia jäädä katsomaan millaista jälkeä mies seuraavaksi tekee niin sitten on koiran lisäksi pian kuolleena äiti ja lapset.

Vierailija
28/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti tosi tyhmä tai tykkäät kun sinua hakataan jos et tajuu lähteä sieltä pois.Myös poliisin voi kutsua paikalle niin he myös auttavat turvakotiin pääsyyn ja vie samalla äijän putkaan.

Vierailija
29/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mies ehdi palata ja teljetä teitä sisälle. Ulkona tuskin kehtaisi aiheuttaa kohtausta.

Vierailija
30/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli äsken kännissä ja sekavana kotiin, sanoin et meen kohta lasten ja koiran kaa ulos,mies sanoi ettei näin aikaisin päivästä tarvi kenenkään ulos mennä! Miten me päästään lähtee?ap

Vierailija
31/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

,en ole hakenu edes kännyä takas, varmaan meni rikki kun mies heitti sen 5.kerroksesta. ap

tavarat mukaan sitä taksia odotellessa, palstaile lisää sieltä turvakodista. Onnea matkaan!

Vierailija
32/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksikään eläin ei mene ihmisen edelle, jos on kyse omien lasten turvallisuudesta niin siinä ei pitäisi olla tekosyynä yksikään eläimen henki! Mutta jos haluaa koiran takia jäädä katsomaan millaista jälkeä mies seuraavaksi tekee niin sitten on koiran lisäksi pian kuolleena äiti ja lapset.

Oletko ikinä omistanut koiraa, varsinkin niin että se on paras kaverisi vuosikausia? Siinä ei tehdä eroa koiran ja ihmisten välillä, se rakkaus on kaikkia kohtaan suuri..

Vierailija
33/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavarat mukaan sitä taksia odotellessa, palstaile lisää sieltä turvakodista. Onnea matkaan!

laitat osoitteesi tänne ja joku soittaa häkeen ja kertoo tilanteen.

Vierailija
34/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut mies, joka hakkasi. Ensin ei olisi uskonut hänestä tätä puolta, mutta... Olimme vuosia yhdessä. Sitten erottiin, mutta kuitenkin tapailin häntä (rakkaus tekee sokeaksi). Tulin sitten raskaaksi ja yritimme vielä, mutta hän jatkoi väkivältaa henkisesti. Nyt olemme eronneet, mutta lapsen takia joudun hänet edelleen näkemään. Pointtini tässä on se, että lähtekää pian pois, mies ei tule muuttumaan ja se että jos sukulaiset tms. eivät usko sinua, se on heidän ongelmansa. Ota rohkeasti yhteyttä paikkakunnan tukihenkilöön, lääkärit esim. tietävät mistä tällaista palvelua saa. Itselläni on nykyään tukihenkilö, mutta olin liian sokea vuosikausia, sillä olisin tarvinnut apua jo paljon aikaisemmin. Enkä ole ainoa, valitettavasti.. Ja omaisuus on omasta mielestäni tässä tilanteessa pieni riski menettää. Älä anna miehesi sillä sinua ohjailla. Tavaroita saa aina uusia, mutta ihmistä ei.. Kun hän lyö sinua seuraavaksi, mene heti lääkäriin, valokuvaa vammasi ja tee rikosilmoitus. Tällöin miehesi joutuu korvausvastuuseen.

Vierailija
35/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua viimeisen kerran lasten nähden, heitin sen ulos, pyysin avaimen ja ilmoitin, että takaisin ei ole tulemista. erosta nyt 6 vuotta ja edelleenkin mua kiusaa, teki esim viime syksynä lastensuojeluilmoituksen, että ei mee hyvin mullakaan, mutta minkä takia te jäätte tommoseen suhteeseen, toimikaa, jos ei muuta, niin niitten lasten takia...

Vierailija
36/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaisuudella tai koiralla jos on oma henki kyseessä? Ja mahdollisesti lasten.

Älä yhtäkään tekosyytä enää kirjoita tänne, joko menet hakemaan apua, tai jäät kotiisi hakattavaksi.

Vierailija
37/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voin ottaa koirasi siksi aikaa kun saat asiasi järjestykseen.

Vierailija
38/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoisia maitoja täällä akat on. kun ukko löi mua viimeisen kerran lasten nähden, heitin sen ulos, pyysin avaimen ja ilmoitin, että takaisin ei ole tulemista. erosta nyt 6 vuotta ja edelleenkin mua kiusaa, teki esim viime syksynä lastensuojeluilmoituksen, että ei mee hyvin mullakaan, mutta minkä takia te jäätte tommoseen suhteeseen, toimikaa, jos ei muuta, niin niitten lasten takia...

Vierailija
39/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miettisi hetkeäkään, jos mies minut hakkaisi, että tappaako se 12-vuotiaan kissani vai ei, jos lähden tältä seisomalta eikä minulla ole mahdollisuutta ottaa sitä mukaan! (Tosin en kyllä ymmärrä miksei olisi)

Vierailija
40/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.image.fi/artikkelit/aivan-tavallinen-perhe

Lue ihan oikeasti ja mieti elämääsi! Ei sinua kukaan omista ja sinulla (ja lapsillasi) on oikeus elää turvassa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi