Karmein hotellikokemuksesi Suomessa?
Kommentit (29)
muutama vuosi sitten. Toivottavasti ovat uusineet 70-luvun alun interiöörit sittemmin. Ja siivonneet.
Noh, Ahvenanmaalta enivei.
Hotellin sijainti oli ihan satamassa. Kolme tähteä, meillä "lux"-huone.
Eheheeee.
Nähnyt parhaat päivänsä 30-40 vuotta sitten.
Koko saarella lienee yksi ok hotelli.
että jos tä ketju lähtee kunnolla käyntiin niin mun entinen työpaikka täältä löytyy ;)
Siellä ei kyllä mikään toiminut!
Itse en osaa sanoa mitään järkevää tähän. Viime kerralla omppuhotellissa maksulliset naiset olivat miehen perään huudellu.
en muista hotellin nimeä enää, olikohan jossain kämpistä vähän matkaa poispäin. Olin työmatkalla ja jouduin 1 hengen huonneeseen joka oli ihan karmee tupakansavuinen ja homeinen loukko. Olin nakannut tullessani vaan kamat ovesta sisään ja lähtenyt kaverin kanssa kaljalle. Takaisin tullessani totesin että onpa tää karmee ja makasin hetken sängyllä kaikki vaatteet päällä ja soitin respaan että en mä voi nukkuu täällä, jos teillä ei oo toista huonetta niin mä lähden ettiin toista yöpaikkaa. Onneksi löytyi joku 4 hengen huone jonka varanneet ei olleetkaan tulleet paikalle ja sain nukkua siellä. Ei mikään hieno sekään mutta siedettävä. Vähän annoin palautetta matkan varaajalle.
Perhehuone oli rikkinäinen vuodesohva, 3 patjaa lattialla ja 12 hengen kokouspöytä tuoleineen.
toissa kesänä oltiin 4-henkinen perhe yksi yö (kaksi piti olla). Huone oli niin kuuma että sinne meinasi tukehtua. Ikkunan kun aukaisi, Mannerheimintien meteli kuului vähän liian hyvin. Scandiceissa yleensä tykätään olla, mutta tuohon hotelliin ei mennä enää ikinä
niin kuumat huoneet, että piti nukkua märät pyyhkeet päällä, että sai edes vähän unta. Lämpömittari näytti koko ajan yli 30 astetta sisällä. Venäläisiä hotelli täynnä ja mahorkka haisi käytävillä. Huoneissa ei ollut ilmastointia, surkeat pöytätuulettimet annettiin kun valitettiin kuumuutta, mutta eihän ne mitään auttaneet. Lähtiessä vielä yritin valittaa, niin antoivat lapsille limsapullot hyvitykseksi. Never again!
Ja samasta syystä kuin aiempi kirjoittaja. Valitettavasti Lappeenrannassa on todella usein kaikki hotellit täynnä, joten saattaa olla, että olemme vielä joskus pakotettuja tuonnekin menemään. Venäläisiä on niin paljon, että kaupungin hotellit varsinkin kesällä tosi täysiä.
Porin Siikarannasta (leirintäalue/mökkikylä) vuokrattiin miehen kanssa opiskeluaikoina yhdeksi kesäyöksi mökki. Ajateltiin oikein nauttia kesästä ja vähän "pröystäillä" sen, minkä opiskelijabudjetti antoi myöten. Mökki oli niin kammottava, että multa pääsi itku. Hyi hitto. Haiseva, likainen ja kammottava parakki. Onneksi paikka oli muuten kaunis ja viihtyisä..
Ähtärin eläinpuiston hotelli. Meillä oli koira mukana, huone oli varattu netistä ja maininta kahteen kertaan koirasta! Kun menimme hotelliin niin saimme ensin huoneen "respan" läheltä, mutta kysyin että olisiko mahdollista vaihtaa huonetta kun ulko-ovi niin kaukana että koiran kanssa ikävä liikkua. Respan tyttö hyppäsi oikein ilmaan ja sanoi että MITÄ ONKO TEILLÄ KOIRA!!??? Äkkiä pois sieltä huoneesta... Sanoin että maininta oli kahteen kertaan tilauksessa, kappas no niinpä olikin sanoi vaan. Saatte huoneen tuolta sivusiivestä... No sinne menemme tyytyväisenä että on ainekin ulko-ovi lähellä ja mitä onkaan vastassa!!!! Järkyttävä homeinen, kostea huone todellakin 70 luvulta, suihkutilat aivan kauheat... Pieni kuppainen sohva joka oli aivan kostean homeinen. Onneksi olimme vain ohikulku matkalla ja vietimme paikkassa vain YHDEN yön! Saimme jopa hyvitykseksi: koira ilmaiseksi (eli 10€) Ei enään ikuna sinne siis!
Ihan hirveä hotellikolossi, kuin suoraan 70-luvun betoni-ihanteista. Ei mitään tekemistä illalla paitsi savuinen lähiöbubityyppinen räkälä. En suosittele.
Aivan järkyttävän kuuma huoneissa, seliteltiin talon yhteisellä ilmastoinnilla joka ei "pysy ulkolämmön perässä". Niillä hinnoilla olisin kyllä odottanut edes tarpeeksi viileää huonetta.
Muuten ihan hyviä kokemuksia on ollut :)
vai mikä sen nimi oli. Todella ankeat huoneet jossain kellarikäytävää muisuttavalla käytävällä. Aamulla maito lumpsahti kahvikuppiin, oli siis vanhaa ja jo ihan mössönä purkissa. Sanoin tajoilijalle, jonka ainoa vastaus oli: oho.
yhden hengen huone. Meteli kuului yökerhosta ja ei pystynyt nukkumaan. Bändi soitti lujaa ja tuntui kuin olisi vieressä soittanut.
En enää ikinä siihen hotelliin. Kallis yöpaikka siitä, että koko yönä ei saanut unta.
viime talvena joku pikkuhotelli. En muista nimeä mutta ei ikinä Raumalle yöksi.
Maksoi varmaan 80 - 90 yhden hengen karmea koppi.
Olen saanut parempaa majoitusta 40 egellä.
Siellä on hotellit hinnoiteltu varmaan kalliiksi kun ydinvoimala ei valmistu millään.
T. edustaja
Tai siis se betonibunkkeri suoraan 70-luvulta siinä välittömässä läheisyydessä, mikä lie lisärakennus. Meinasi itku päästä kun tajusin että joudun siellä viikon olemaan. Muistan vieläkin sen pettymyksen tunteen kun tajusin ettei majoitus olikaan itse päärakennuksessa.
Mikä Häkkinen ja vaimonsa viettivät hääyönsä haikossa. Se "sviitti", prinsessahuone vai mikä ikinä onkaan, on karsea. En yhtään ihmettele jos Häkkisella on ollut vaikeuksia "sillä saralla" siinä huoneessa.
ja tilanteen pelasti se että saatiin ekan yön jälkeen toinen huone. Ensin oltiin ylhäällä, jonne paistoi koko ajan, ja viilennys ei toiminut ollenkaan. Huoneet vanhoja ja huonokuntoisia. Respassa sai jonottaa kauan, harjoittelijoita tiskillä. No, hinta oli kyllä edullinen... mutta ensi kerralla toisiin Scandiceihin, joista yleensä pidän paljon.
toissa kesänä oltiin 4-henkinen perhe yksi yö (kaksi piti olla). Huone oli niin kuuma että sinne meinasi tukehtua. Ikkunan kun aukaisi, Mannerheimintien meteli kuului vähän liian hyvin. Scandiceissa yleensä tykätään olla, mutta tuohon hotelliin ei mennä enää ikinä
ap