Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmein hotellikokemuksesi Suomessa?

Vierailija
21.06.2012 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäkuopat hiessä ollaan monasti oltu, kun ollaan yövytty ennen lentoa jossakin Vantaan lentokentän lähihotellissa.

Ei kierrä ilma vaikka kuinka yrittäs ja niitä tuulettimiskin aina on varattu etukäteen huoneeseen.

Suomessa pitäs kyllä hotellien remontoida ja tehdä huoneisiin viilentävä ilmastointi.

Vierailija
22/29 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on laittanut "pintaa" kuntoon yleisistä tiloista, mutta huoneet on järkkyjä. Meillä oli huone jossa ovenraosta näki läpi - kaikki ääneet kuuluivat käytävältä huoneeseen. Hinta oli tuolloin halpa ja aamupala hyvä.

Aivan järkyttävän kuuma huoneissa, seliteltiin talon yhteisellä ilmastoinnilla joka ei "pysy ulkolämmön perässä". Niillä hinnoilla olisin kyllä odottanut edes tarpeeksi viileää huonetta.

Muuten ihan hyviä kokemuksia on ollut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli aikoinaan ollut joku sairaala tai vastaava. Huoneet oli todella ankeat, mutta suurin ongelma oli se, ettei ollut kunnon verhoja ikkunoihin. Pyysin sitten parit pussilakanat respasta ja viritin ne verhoiksi.

Saatiin huoneeseen pimeyttä ja näköeste kadulle.

Vierailija
24/29 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä pohjanoteeraus

Vierailija
25/29 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cumulus Olympiassa on huoneita, joissa ei ole edes ikkunaa! :D Lisäksi sitten koneellinen ilmanvaihto ei toimi kunnolla, joten aamuyöstä huoneesta alkoi loppua happi ja tulla pientä päänsärkyä. Pakko sitten aamuyöstä pitää ovea auki käytävään, eikä enää edes uskaltanut nukahtaa...

Mahottoman hieno paikka. :D

Vierailija
26/29 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku pikkupaikka, enpä enää muista nimeä kun tapauksesta kulunut jo yli 10 vuotta. Oltiin häissä ja varattu yöpyminen hääparin suosittelemasta "hotellista". Paikka oli siivoton ja huone asuntola-tyyppinen, jossa oli kaksi yhden hengen sänkyä huoneen vastakkaisilla laidoilla. Hotelli oli rakennuksen yläkerrassa ja alakerrassa oli lähiöpub, jossa epäonneksemme järjestettiin kyseisenä iltana kyläjuhlat tms juomingit ja miss märkä T-paita kisa. Musiikki ja örvellys kuului huoneeseen täysin esteettä ja koko yön aamuneljään asti. Huoneen hintaan kuului aamupala: ruokalan pöydälle aseteltu puolityhjä Pirkka-appelsiinimehutölkki, kuivaa leipää ja voileipäkinkkua kaupan pakkauksessa. Astioita piti käydä itse keittiöstä etsimässä, henkilökunta oli krapuloissaan. Jäipä ainakin mieleen ;-)

Vierailija
27/29 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä kuuma läävä 70-luvulta. Aamupala ja henkilökunta oli kuitenkin ihan ok.

Vierailija
28/29 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki hotellikokemukset ovat viime ajoilta valitettavasti kauheita. Olen ilmeisesti ihan liian altistunut homeille sillä jos olen jossain hotellissa yötä, niin välittömästi tulee oireita. En ole jaksanut kokeilla kuin muutamaa hotellia, mutta tämän tätin matkustelut tältä elämältä taitaa olla ohi.

Ai niin, muistin väärin, on mulla sentään jotain hyviä kokemuksiakin - olin pahimpien helteiden aikaan toissakesänä yhden yön tuossa Sellon yhteydessä olevassa hotellissa ja siellä ei ollut mitään ongelmia. Sinne voin mennä tänäkin kesänä siis nauttimaan ihanasta viileydestä, jos ulkolämpömittari näyttää yli 30 astetta. Sitä pienemmissä lämpötiloissa oma ilmastointilaite sentään yleensä sen verran auttaa että saan hengitettyä.

Vierailija
29/29 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavuimme noin kuudelta illalla hotellille ja kylpylä oli jo suljettu. No, niin oli myös hotellin ainoa ruokapaikka. Etsimällä etsittiin kesällä (eikö Punkaharju ole ihan lomailupaikka?) ruokapaikkaa ja onneksi joku huoltsikka oli auki. Käytävillä haisi sairaala ja huoneessa oli rautaputkisängyt. Aamulla ajateltiin pulahtaa veteen. Matkalla aamiaiselle noin 8:30 kysyin respasta, miten tämä kylpylä on tänään auki. Vastaus oli: "no, se on vielä puolisen tuntia ja aukeaa sitten iltapäivällä taas." Kysyin perään, että koska aamiainen loppuu. Vastaus oli yhdeksältä. Ts. meidän piti puoli yhdeksältä aamulla valita, halutaanko uida vai syödä. Menimme syömään. Kyllä jäi niin paska maku siitä paikasta. Ei se mikään hotelli edes ollut vaan pikemminkin sairaala/kuntoutuslaitos, jossa palvelut oli kortilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan