Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nielsenin kuluttajatutkimus, jossa kaikki ostokset skannataan. Kannattaako liittyä?

Vierailija
21.06.2012 |

Onko rahallinen korvaus/ ostomahdollisuus joihin tiettyihin tavaroihin surkea?

Skannaus tai joku viivakoodisysteemi ;-)

Olisiko tässä köyhälle yksinhuoltajaäidille oiva lisätienestin mahdollisuus?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä pitää lukea kaikkien ostosten viivakoodit ja syöttää hinnat.

ap

Vierailija
2/4 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kerta tarkentavien kysymysten jälkeen tulee ilmoitus, että heillä on jo riittävästi saman profiilin omaavia jäseniä. Ilmeisesti keskituloisista lapsiperheistä ei ainakaan ole pulaa... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kerta tarkentavien kysymysten jälkeen tulee ilmoitus, että heillä on jo riittävästi saman profiilin omaavia jäseniä. Ilmeisesti keskituloisista lapsiperheistä ei ainakaan ole pulaa... :)

tai jotain muita tietoja, niin eivät hyväksy jäseneksi.

Itse olen tuohon joskus kuulunut, aika hiljalleen niitä pisteitä karttuu. Mutta toisaalta riittää kun vaikka vain yhden maitopurkin skannaa viikossa, saa täydet pisteet.

Ihan kivoja palkintoja pisteillä sai, mutta nielsen ilmoittaa sitten verottajalle kaikki palkinnot. Jos paljon tavaraa tilaa vuoden sisällä, niin voipi joutua maksamaan lisäveroja.

Vierailija
4/4 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jotain muita tietoja, niin eivät hyväksy jäseneksi.

Itse olen tuohon joskus kuulunut, aika hiljalleen niitä pisteitä karttuu. Mutta toisaalta riittää kun vaikka vain yhden maitopurkin skannaa viikossa, saa täydet pisteet.

Ihan kivoja palkintoja pisteillä sai, mutta nielsen ilmoittaa sitten verottajalle kaikki palkinnot. Jos paljon tavaraa tilaa vuoden sisällä, niin voipi joutua maksamaan lisäveroja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän