Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin, ei tullut sitten lapsilisää.

Vierailija
21.06.2012 |

Sen varaan oli laskettu juhannus. Kun lapsilisä tulee AINA ennen juhannusta, en osannut tarkistaa maksupäivää. No, voihan sitä pelkkää grillimakkaraakin grillata.

Ja pyydän jo tässä anteeksi sitä ettei meillä ole vararahastoa ja säästöjä. On tässä sairaudet ja konkurssivelat vieneet kaiken.

t. köyhä joka kyllä keksii jotain

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kumma kyllä tässä ketjussa ei huudella ls-ilmoituksen perään. Ls-ilmoitushan tulee vain, kun vanhempi on juovuksissa, ei törkeän köyhissä oloissa elävistä. Eikö ap häpeä?!

Pistä kuule suuta vähän umpeen. Itsekin saatat olla joku päivä köyhä tai sairas!

Vierailija
42/50 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei sitten : (

(Oikeesti aika moni lapsiperhe lähtee mökeille yms ja aina sinne vaan pitää normaalia enemmän varustautua).

Lapsillehan se lapsilisä on, käyttäkööt siis tunneälyä siellä Kelassa.

Mutta kun se lepikkoon lähteminen on teidän oma valinta. Pitäisikö kaupunkilaisperheiden sitten saada eri summa kesäkuun lapsilisänä, jos eivät mökille ole menossa?

Naurettavuuden huippu tarttua johonkin perheen sisäisiin lomailemistapoihin ja yhdistää ne yhteiskunnan tukiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin köyhä ja elämä kiinni lapsilisistä niin

toki katsoisin kelan sivuilta milloin maksupäivä on. Onneksi ei tähän asti ole tarvinnut suunnitella elämää niiden rahojen mukaan. satanen sinne tai tänne. Yleensä se menee pojan tilille.

Vierailija
44/50 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kumma kyllä tässä ketjussa ei huudella ls-ilmoituksen perään. Ls-ilmoitushan tulee vain, kun vanhempi on juovuksissa, ei törkeän köyhissä oloissa elävistä. Eikö ap häpeä?!

Nyt sitä olemme, mutta emme lopun ikää, velat on maksettu parin vuoden päästä ja sitten voi taas elää elämää ettei tarvitse miettiä mistä rahaa ja milloin. Tiedätkö että on melkoinen muutos muuttaa elämä parissa kuukaudessa hyvin tienaavasta köyhäksi. No me pärjätään, kaupasta saatiin mitä haluttiin ja herkuksi vielä kotimaisia mansikoita. Sulle toivon ettet ole koskana samassa tilanteessa että lapsi sairastuu vakavasta ja samaan aikaan menee firma alta. Tuskin selviäisit.

ap toivottaen erityisesti köyhille hyvää jussia!!

Vierailija
45/50 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jotkut elävät tukien ja (lapsi)lisien varassa. Itse en huomaisi vaikka minulle ei maksettaisi lapsilisiä vuoteen. Huono homma sekin toisaalta, kun lisät minullekin kuuluvat.

Vierailija
46/50 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilisää ei koskaan makseta maanantaisin jos se sattuu olee 26pv,silloin se tulee edellisenä perjantaina.

Tässäkin ketjussa tota on jauhettu mut kukaan ei ole kertonut et miksi?

Miksei lapsilisää voida maksaa maanantaisin jos maanantai on 26 päivä?

Mihin mä voin valittaa tästä epäkohdasta?

Vierailija
47/50 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos maksupäivä on 26.6 (mikä se aina on) ja päivä osuu arkipäivään (kuten nyt ensi tiistaihin), ei lisää makseta juhannusruokien hankkimisen takia ennen juhannusta. Näin tehdään vain, jos juhannuspyhät sattuvat osumaan maksupäivälle.

eli se maksetaan edellisperjantaina tai tässä tapauksessa olisi maksettu tänään jos tuo 26.6. olisi ollut maanantai. Maanantai siis tekee poikkeuksen arkipäiviin.

Vierailija
48/50 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jotkut elävät tukien ja (lapsi)lisien varassa. Itse en huomaisi vaikka minulle ei maksettaisi lapsilisiä vuoteen. Huono homma sekin toisaalta, kun lisät minullekin kuuluvat.

Lapsilisä onkin ainut yhteiskunnan tuki mitä saamme. Ilmeisesti Sinä saat samat tuet. Ihan kuule omilla rahoilla tässä pelataan vaikka ne vähissä onkin.

ap joka miettii miksi edes vastaa tähän

Vierailija
49/50 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet hyvä ihminen, onneksi olkoon! Et olisi huomannut vaikka äitiyspäiväraha olisi jäänyt KELAlta aikoinaan tulematta? Onneksi nämä rahat tulevat sulle ihan automaattisesti, huolimatta siitä, ettet sinä huomaa. Voit ihan huoletta keskittää huomiosi muualle, tärkeämpiin asioihin

Vierailija
50/50 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: sen kokenut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi