Onko mitään mahdollisuutta saada tuntemattoman miehen henkilöllisyyttä selville?
Tapasin pari päivää sitten erään miehen ja meillä oli silmäpeliä ja selvästi kemiaa. Tutustumisen esti minun ujouteni, hän jopa viittoi minua luokseen, mutta en uskaltautunut menemään. Onkohan minulla mitään mahdollisuutta saada miehen henkilöllisyyttä selville ja yhteyttä häneen?
Asia jäi vaivaamaan ja kadun niin syvästi ujouttani...
Kommentit (59)
ei hyvää päivää! AP: Unohda se mies.
Miksi? Flirttailen usein kaupassa miesten kanssa, mutta tän kanssa oli jotain spesiaalimpaa...:) Ajattelin kysellä jostain, montako sen merkkistä ja mallista autoa tässä ja lähikunnissa on ja kuka ne omistaa, jos ne nyt saa yksityishenkilö jostain selville? t.ap
Siis ensin kyselet täällä miten voisit miehen löytää ja sitten kun näet hänet sattumalta uudelleen, menet PIILOON? Ja katsot autosta tarkempia tuntomerkkejä, mutta et rekkaria? Oletko 13 vuotias? Parempi että jatkat vaan päiväuniasi.
Kaupan myyjällä ei ole samanlaista vaitiolovelvollisuutta, kuin esim. sairaalan henkilökunnalla. Eli myyjä saa kertoa kuka mies oli tai mistä hänet saa kiinni, jos sattumalta tuntee. Joillakin kaupoilla on omat vaitiolo-ohjeensa, jota tietenkin täytyy noudattaa.
Sen sijaan pankkikortin tietoja tai kuittien tietoja ei saa penkoa/antaa eteenpäin.
voitte tutustua luontevasti. en kuitenkaan ensimmäisenä kysyisi henkkareita, sellainen saattaa pelästyttää.
Rouva heiluttelee minulle kaiket päivät keittiön ikkunasta ja iskee silmää.
En uskalla kuitenkaan mennä juttusille, vaan menen sohvan taakse piiloon. Vaimokin luulee siksi minun olevan jo psykoosissa.
ei hyvää päivää! AP: Unohda se mies.
Miksi? Flirttailen usein kaupassa miesten kanssa, mutta tän kanssa oli jotain spesiaalimpaa...:) Ajattelin kysellä jostain, montako sen merkkistä ja mallista autoa tässä ja lähikunnissa on ja kuka ne omistaa, jos ne nyt saa yksityishenkilö jostain selville? t.ap
Siis ensin kyselet täällä miten voisit miehen löytää ja sitten kun näet hänet sattumalta uudelleen, menet PIILOON? Ja katsot autosta tarkempia tuntomerkkejä, mutta et rekkaria? Oletko 13 vuotias? Parempi että jatkat vaan päiväuniasi.
En ole enää ihan 13-vuotiass, mutta nuori aikuinen kuitenkin. Ja kiinnostavien miesten läheisyydessä todella ujo, tuollaisessa yllättävässä tilanteessa menen lähes paniikkiin ja toimin usein tyhmästi. Jos olisin osannut varautua siihen, että näen miehen siellä, olisin pystynyt psyykkaamaan itseäni olemaan ujostelematta, mutta en ikinä olisi uskonut, että kun menen illalla 23 aikaan hakemaan huoltsikalta nopeasti juotavaa, törmään häneen siellä...
Btw, pystyyköhän auton merkin ja mallin perusteella jostain virallisesta paikasta selvittämään, kenellä paikkakunnalla on ko.auto?
Pelkään myös, että jos pyydän tätä kaupan tätiä, joka silloin oli kassalla, lähettämään minulta miehelle terveisiä, tädin juoruavan koko paikkakunnalle jutusta tai että hän ei edes muista ko.tilannetta/miestä.
t.ap
ei pysty, olisit nyt sen rekkarin kattonu. Eikä se myyjä enää muista jotain sun kuolaamaa random miestä.
Mutta, näyttää siltä että saatat törmätä vielä kenties kolmannenkin kerran, jos kerran kahdesti on jo tsäkä käynyt.
Älä tyri seuraavaakin kertaa.
Ja fiksummalta se näyttää jos meet siinä tilanteessa puhumaan, tai edes näyttäydyt ja hymyilet, ja annat miehelle pallon, kuin että ottaisit rekkarin ja/tai kassan antamien tietojen perusteella yhteyttä.
ei pysty, olisit nyt sen rekkarin kattonu. Eikä se myyjä enää muista jotain sun kuolaamaa random miestä.
Mutta, näyttää siltä että saatat törmätä vielä kenties kolmannenkin kerran, jos kerran kahdesti on jo tsäkä käynyt.
Ja fiksummalta se näyttää jos meet siinä tilanteessa puhumaan, tai edes näyttäydyt ja hymyilet, ja annat miehelle pallon, kuin että ottaisit rekkarin ja/tai kassan antamien tietojen perusteella yhteyttä.
No ihmettelen, jos kassa ei huomannut tota, et mies vilkutti minulle, kun olin silloin juuri maksamassa ostoksiani.
t.ap
No ihmettelen, jos kassa ei huomannut tota, et mies vilkutti minulle, kun olin silloin juuri maksamassa ostoksiani.
t.ap
ei se enää muista, tai sitä kuka mies se oli. Se näkee varmasti päivittäin asiakkaita vilkuttamassa tuttavilleen.
Mut en mä silti ymmärrä sitä miestä, että mikä kahjo se on kun on vilkuttanut sulle, kun oot just ollut maksamassa.
Varmaan joku kylähullu, sellanen kuulin olevan senkin miehen, joka mulle jatkuvasti kerran kassajonossa yritti jutella.
Ei kukaan normaalijärkinen noin näkyvästi flirttaa, että ihan huiskuttelis.
Paitsi jos sulla on tippunut jotain, tai roikkunut vaikka terveysside lahkeesta.
t.ap
ei se enää muista, tai sitä kuka mies se oli. Se näkee varmasti päivittäin asiakkaita vilkuttamassa tuttavilleen.
Mut en mä silti ymmärrä sitä miestä, että mikä kahjo se on kun on vilkuttanut sulle, kun oot just ollut maksamassa.
Varmaan joku kylähullu, sellanen kuulin olevan senkin miehen, joka mulle jatkuvasti kerran kassajonossa yritti jutella.
Ei kukaan normaalijärkinen noin näkyvästi flirttaa, että ihan huiskuttelis.
Paitsi jos sulla on tippunut jotain, tai roikkunut vaikka terveysside lahkeesta.
No kassatäti tietää minut, että sinänsä saattaa muistaa. Mies ei kyllä ollut kylähullu, fiksun kaupunkilaismiehen oloinen, tosin saattaahan se ulkokuorikin pettää...
t.ap
No kassatäti tietää minut, että sinänsä saattaa muistaa. Mies ei kyllä ollut kylähullu, fiksun kaupunkilaismiehen oloinen, tosin saattaahan se ulkokuorikin pettää...
t.ap
pettää ;D Niin se munkin juttelija oli sellainen akateemisen ja sivistyneen oloinen villakangastakissaan :) Niin vain kuulin juopporemmin kylähullu olevan:D Ei kai se mulle muuten olis jutellutkaan tietty.
No mikset sä ottanut sitä rekkaria ylös edes toisella kerralla kun näit sen auton?
että mä säälin ap:ta. Ei siis millään pahalla.
Kaikesta päätellen hän on nyt niin syvällä ihastuksen kourissa, ettei vaan voi olla ajattelematta tyyppiä, ja nyt kun on kaksi tilaisuutta hukannut, eikä tiedä tuleeko seuraavaa.. Voi auts.
Aamulla ensimmäisenä mielessä ja illalla viimeisenä, tuntematon mies.. ou nou.
t. been there
että mä säälin ap:ta. Ei siis millään pahalla.
Kaikesta päätellen hän on nyt niin syvällä ihastuksen kourissa, ettei vaan voi olla ajattelematta tyyppiä, ja nyt kun on kaksi tilaisuutta hukannut, eikä tiedä tuleeko seuraavaa.. Voi auts.
Aamulla ensimmäisenä mielessä ja illalla viimeisenä, tuntematon mies.. ou nou.
t. been there
taidat olla oikeassa
t.ap
huh tätä Av-palstaa, on teilläkin ongelmat...
Ei pliis :D
Jos tarkoitit tuota kaupalla hengailua, niin totta. Voi siinä kaupan tädeillä olla ihmettelemistä, kun tää mamma alkaa teinien kanssa siellä päivät pitkät hengailla... :D
- ap -
Onko netissä muuten mitään nuorehkojen miesten suosimaa keskustelusivustoa, johon vois laittaa ilmoituksen?
No kerro edes mikä kauppa,kaupunki jne.
Hml:n seudulla S-market. Mitä tällä tiedolla teet? :)
- ap -
näitä AV:n juttuja taas...
mikäs tässä, ap voi purkaa mieltään tänne, ja kenties päästä yli tosta, kun jutellaan.
Ei mua ainakaan oo vaivannut vastailla tällaseenki aiheeseen, varsinkin kun tiedän, miltä se tuntuu.
Oli sitten tuttu tai tuntematon, sama se, jos ihastus on jotenkin toivoton tai sen oloinen.
Miksi? Flirttailen usein kaupassa miesten kanssa, mutta tän kanssa oli jotain spesiaalimpaa...:) Ajattelin kysellä jostain, montako sen merkkistä ja mallista autoa tässä ja lähikunnissa on ja kuka ne omistaa, jos ne nyt saa yksityishenkilö jostain selville?
t.ap