Onko mitään mahdollisuutta saada tuntemattoman miehen henkilöllisyyttä selville?
Tapasin pari päivää sitten erään miehen ja meillä oli silmäpeliä ja selvästi kemiaa. Tutustumisen esti minun ujouteni, hän jopa viittoi minua luokseen, mutta en uskaltautunut menemään. Onkohan minulla mitään mahdollisuutta saada miehen henkilöllisyyttä selville ja yhteyttä häneen?
Asia jäi vaivaamaan ja kadun niin syvästi ujouttani...
Kommentit (59)
mistähän sä voisit saada selville?
Paitsi ehkä av:ltä, "tunteeko kukaan miestä jolla oli eilen sellin baarissa oranssi paita ja nahkahousut, tukka tumma ja harva päälaelta, mutta ulottuu takaa lapaluihin..."
Sun tarttee mennä samaan paikkaan hengailemaan joka päivä tästä lähtien.
Itse asiassa tosin mä löysin yhden tälleen vaivaamaan jääneen parin viikon päästä uudelleen samasta räkälästä.
Miten sä voit tietää mistään kemioista kun et ole edes jutellut miehen kanssa?
Laita lehteen ilmoitus. Näin kerran henkilökohtaista palstalla ilmoituksen, missä etsittiin miestä, jolla oli ollut jalassa oranssit Crocsit.
No kun se oli se yhteys, jos tiedät.
En edes tiedä asuuko mies edes täällä opäin vai oliko vain ohikulkumatkalla.
Saako kaupan myyjä kertoa kassan tiedoista, jos mies on maksanut kortilla, miehen nimeä vai onko heillä jokin salassapitovelvollisuus?
Sähän voisit olla vaikka mikä stalkkeri, en todellakaan toivois että joku mua tsekkaillut mies kaivaisi nimeni ja kenties osoitteeni tuolla tavalla.
Eeh...ei kassakoneelta näy mitään tuommosia juttuja.
Siis ei jää jälkeä kassalle kenen kortilta ostokset on maksettu?
Ja vitoselle, mulla on sellanen tuntuma, et mies ei ollut paikallisia...
t.ap
t.ap
ei taida jäädä kuin kortin numero, ja sen perusteella kassa tuskin voisi sanoa mitään, ja todellakaan ei saisi sanoa varmaan, vaikka tuntisikin miehen.
Mutta jos se tunsi sen kemian myös, niin ehkä se tulee hengailemaan paikkakunnalla toistekin sua katselemassa?
Tai jos niin on tarkoitettu.. Tuossa mun tapauksessani meistä kumpikaan ei ollut samaiselta tapaamispaikkakunnalta.
Mutta eipä se silti ollut mikään taivaassa tarkoitettu juttu, ihan silkka virhe, ja multa yksipuolista "sielunkumppanuutta" :p
t.ap
ei taida jäädä kuin kortin numero, ja sen perusteella kassa tuskin voisi sanoa mitään, ja todellakaan ei saisi sanoa varmaan, vaikka tuntisikin miehen.
Mutta jos se tunsi sen kemian myös, niin ehkä se tulee hengailemaan paikkakunnalla toistekin sua katselemassa?
Tai jos niin on tarkoitettu.. Tuossa mun tapauksessani meistä kumpikaan ei ollut samaiselta tapaamispaikkakunnalta.
Mutta eipä se silti ollut mikään taivaassa tarkoitettu juttu, ihan silkka virhe, ja multa yksipuolista "sielunkumppanuutta" :p
Kyllä todellakin tunsi, ainakin mitä eleistä, katseista ja keshonkielestä voi päätellä. :)
Olin idiootti, kun näin sen vielä kaupan pihalla, kun lähti autolla siitä, mutta en tajunnut katsoa rekkaria, siitähän mä olisin sen saanut selville.
Täytyy vissiin aloittaa uus harrastus ja alkaa hengailla siel kaupal, jos hänkin sattuis paikalle.:)
Ei pliis :D
Mitä, ei pliis? :D
- ap -
Olin idiootti, kun näin sen vielä kaupan pihalla, kun lähti autolla siitä, mutta en tajunnut katsoa rekkaria, siitähän mä olisin sen saanut selville.
Se auto kun saattaa olla rekisteröity ihan kenen tahansa nimellä - veljen, appiukon, siskonmiehen, serkun ja niin edelleen. Jopa vaimon :)
Jos tarkoitit tuota kaupalla hengailua, niin totta. Voi siinä kaupan tädeillä olla ihmettelemistä, kun tää mamma alkaa teinien kanssa siellä päivät pitkät hengailla... :D
- ap -
Ilmeisesti ap on nyt muuttanut sinne kauppaan, kun ei ole mitään kuulunut. :D
Tai sitten löytänyt tämän salaperäisen ihailijansa...
näitä AV:n juttuja taas...
mikäs tässä, ap voi purkaa mieltään tänne, ja kenties päästä yli tosta, kun jutellaan.
Ei mua ainakaan oo vaivannut vastailla tällaseenki aiheeseen, varsinkin kun tiedän, miltä se tuntuu.
Oli sitten tuttu tai tuntematon, sama se, jos ihastus on jotenkin toivoton tai sen oloinen.
yhtään epäile tätä provoksi?
Ihan epäuskottavaa alusta loppuun saakka, mut jotkut ne vaan uskoo..
näitä AV:n juttuja taas...
mikäs tässä, ap voi purkaa mieltään tänne, ja kenties päästä yli tosta, kun jutellaan.
Ei mua ainakaan oo vaivannut vastailla tällaseenki aiheeseen, varsinkin kun tiedän, miltä se tuntuu.
Oli sitten tuttu tai tuntematon, sama se, jos ihastus on jotenkin toivoton tai sen oloinen.
yhtään epäile tätä provoksi?
kukaan tällaista provoa jaksais keksiä ja pitkittää?
Pakko olla totta.
Te jotka provoksi epäilette, aika helvetin huono tarttee teilläkin olla mielikuvitus.
Ja JOS ap on provo, niin silloin on kyllä niin epätoivoisesti juttuseuran tarpeessa, että kyllä sen jo ansaitsee.
Onko mitään mahdollisuutta saada tuntemattoman naapurinrouvan henkilöllisyyttä selville?
voitte tutustua luontevasti. en kuitenkaan ensimmäisenä kysyisi henkkareita, sellainen saattaa pelästyttää.
Jos tarkoitit tuota kaupalla hengailua, niin totta. Voi siinä kaupan tädeillä olla ihmettelemistä, kun tää mamma alkaa teinien kanssa siellä päivät pitkät hengailla... :D
- ap -
Ilmeisesti ap on nyt muuttanut sinne kauppaan, kun ei ole mitään kuulunut. :D
Tai sitten löytänyt tämän salaperäisen ihailijansa...
En ole muuttanut kauppaan, enkä muutenkaan kovin usein siellä käynyt.
Mutta myöhään eilen illalla näin miehen samaisen kauppakeskuksen edustalla, missä tämä ko.ruokakauppakin sijaitsee.
Mutta minä idiootti arkajalka menin häntä piiloon, eikä hän tainnut edes ehtiä huomata minua. Mutta nyt osaan antaa ainakin tarkempia tuntomerkkejä autosta.:)
Aargh, että vihaan itseäni, kun loikin piiloon. Nyt olen psyykannut itseäni, että jos vielä näen hänet, en:
a)mene piiloon/juokse karkuun
b)ole vaiti/ujostele, vaan hymyilen nätisti, katson silmiin, ehkä jopa isken silmää, jos hänkin hymyilee ja odotan, jos hän tekisi aloitteen. Uutta kohtaamista odotellessa....
t.ap
ei hyvää päivää! AP: Unohda se mies.
No kun se oli se yhteys, jos tiedät.
En edes tiedä asuuko mies edes täällä opäin vai oliko vain ohikulkumatkalla.
Saako kaupan myyjä kertoa kassan tiedoista, jos mies on maksanut kortilla, miehen nimeä vai onko heillä jokin salassapitovelvollisuus?