Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastui että mies haluaisi mun pudottavan 20 kg...

Vierailija
20.06.2012 |

painoni on 72 kg, pituus 158 cm, ikä 44 v, painoindeksi n. 28. Mulla on itsellä tavoitteena pudottaa 10 kg.

Laihimmillani (häiden aikaan 10 v sitten) painoin 56 kg, en syönyt juuri mitään ja liikuin 2 - 3 h / päivässä (pitkiä kävelylenkkejä, kuntosalia).

Olen juuri saanut 2 lasta (3 v ja 8 kk), palaamassa töihin syksyllä ja tiedän, että jo 10 kg:n pudottaminen on mulle haaste. Ylipaino kun ei ole tullut raskauksien myötä, vaan suurimman osan elämääni painanut 62 kg ja viimeiset 8 vuotta n. 70 - 73 kg.

Mies on itse pudottanut 20 kg ja painaa nyt saman verran kuin naimisiin mennessämme. (180/74)

Mä oon ihan järkyttynyt siitä, että hän haluaisi musta laihemman kuin olin edes häissämme. Kahden pienen lapsen äitinä, vaativaa työtä tekevänä (8 h + 2 h työmatkat) naisena musta tuntuu etten mitenkään löydä päivästä niin paljon tunteja että voisin keskittyä ulkonäkööni tuon tavoitteen saavuttamiseksi. Enkä edes haluaisi - mulle riittäisi mainiosti tuo - 10 kg, sekin siis todella haasteellinen.

Jotenkin isku palleaan - varsinkin kun olemme vuoden käyneet terapiassa, mies petti mua vuoden ajan useiden netin kautta bongaamiensa naisten kanssa. Olen pääsemässä tuon pettämisen yli, mutta nyt vielä tämä, että mä en fyysisesti sitten olekaan hänen mielestään ok.

Mitä mieltä olette? Mitä sanoisitte miehelle?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee valitettavasti mieleen, että mies pettää edelleen ja vertaa sinua johonkin toiseen hoikempaan :-(

Toivottavasti olen väärässä. Itse en kyllä tuommoista miestä varmasti katselisi. Mennyt käytös kun ennustaa parhaiten tulevaa, niin en kyllä uskoisi, että tuo uskottomuus olisi mennyttä.

Käy kyllä sadistisesti mielessä, että laihduta ensin ja jätä vasta sitten mies...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan