Käyttääkö kaikki perheenjäsenenne yhteisiä harjoja / kampoja?
vai onko jokaiselle omansa? Meillä käytetään yhteisesti ja sitäkös yksi lapseni kaveri yökylässä ollessaan ihmetteli.
Kommentit (8)
mutta hammasharjat on jokaiselle omat.
edes kampaa/harjaa tukkaansa koskaan. tytöillä on pitkät tukat ja omat kammat ja harjat. esikoispojalla myös, luulisin.
minulla on omani.
Tämä on ihan vain tunnejuttu. Kellään meistä ei ole täitä tms, mä vain haluan pitää tietyt asiat yksityisenä.
kaikilla omat harjansa ja kampansa.
Mulla on aika-ajoin hilsettä varsinkin talvisin ja olen hyvin tarkka harjoistani. Pesen ja putsaan, en anna kenenkään käyttää. Enkä voisi käyttää toisten harjoja, paitsi omien lapsieni, mutta en siis käytä. Enkä lainaile huulirasvoja enkä huulipunia. Kaupasta ostan vain muovissa olevia huulipunia. Tätä ei kyllä kysytty... Mulla on myös paha vessanpönttö kammo, inhoan istua vessanpöntöille, joita käyttää monet ihmiset. Minusta se vastaa samaa kuin hierois ihoja vastakkain jonkun ihmisen kanssa, niin etova ajatus. Kyykkyvessat joihin oon törmännyt matkoilla, olisi paljon hygieenisemmät! Putsailen ja vuoraan paperilla pöntön reunat. Miten te ihmiset selviätte esim. yleisissä vessoissa? Yleiset potatkin koitan pestä saippualla ja kuumalla vedellä. Ovat monesti kakkaisia, kuinka äidit viitsiikin jättää ne likaisiksi. Pitäisi muuttaa varmaan kehitysmaahan vuodeksi, niin loppuis tämä inhoilu.
Mulla ja tytöillä pitkät hiukset, miehellä lyhyet.
Miksei käytettäisi?