Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voinko haka työpaikkaa vaikka jos työkokemusvaatimukseen on laitettu työkok. yli 5v?

Vierailija
12.06.2012 |

harmittaa kun kerkesin innostua hakemaan erästä työpaikkaa (oman alan hommia tosi harvoin täälläpäin tarjolla) ja nyt vasta huomasin että työkokemusta pitäisi olla yli 5v. Olen sen verran nuori että olen kerennyt kartuttaa opiskeluiden ohella ja välissä työkokemusta erilaisista hanttihommista varmaan sen 5 vuotta (eikä sekään tietenkään kokopäivästä)ja ko. alalta alle 1 vuoden. Kyllä nyt sapettaa kun olin jo niin innoissani tästä paikasta ja sitten tällä tavalla "syrjitään" kokematonta. Vaikka persoonaltani ja muilta ominaisuuksiltani ihan varmasti pärjäisin ko. työssä.

Voihan kakka,.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kannattaakin! Ei se ota, jos ei annakaan.

Toivottavasti saat paikan! :)

Vierailija
2/6 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sinun tieto-taitosi vastaa 5 v alalla ollutta.

Todennäköisesti et saa paikkaa, mutta saatpahan jonkinmoista kokemusta siitäkin hakemuksesta.

Et voi menettääkään mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää varmaankin soittaa ja kysyä tuosta 5 vuoden työkokemuksesta että ollaanko siinä ihan ehdottomia.

Voinhan tosiaan hakea, mutta aika turhalta tuntuu jos tosiaan vaativat että pitäisi olla noin paljon jo työkokemusta alalta.

No onneksi ei tähän maailma kaadu, täytyy vain käydä tämä koulu loppuun(amk) jonka jälkeen ei tarvitse onneksi työllistymistä murehtia. Tämä olisi vain ollut oikopolku alan töihin, näin perheellisenä kuin tuo päiväopiskelu ei niin kannattavalta tunnu.

Vierailija
4/6 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ei voi kukaan kieltää.

Työnantajat laittavat noita vaatimuksia ja edellytyksiä mutta samalla uskoakseni ymmärtävät ja tietävät, ettei sellaista ihmista olekaan välttämättä olemassa, joka täyttää niistä jokaisen. Tällöin valitaan se, jolla nähdään olevan parhaat mahdollisuudet suoritutua työstä noin kokonaisuutta ajatellen.

Minä en soittaisi ja kysyisi tuosta 5 vuodesta, rekrytoija saattaisi saada minusta aika epävarman kuvan, soita ja kysele muuta ja kautta rantain yritä saada selville työkokemusasia.

Tsemppiä.

Vierailija
5/6 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitääkin. Työnantajat hakee enemmän asennetta kuin osaamista. Osaamisen kun voi aina oppia, mutta jos on huono asenne työntekoon niin sitä ei ole helppoa opettaa..

Kovalla energialla vaan ja kerrot miten halua töihin just heille.

Vierailija
6/6 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidanpa hakea ihan vain kiusallani, eihän se tosiaan ota jos ei annakaan :)

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi