Mitä mieltä nimestä Vanilja?
Kommentit (39)
Meillä on ollut sen niminen kissa. :)
Hyvä nimi. Voisin antaa lapselleni.
Kiitos vastauksista, ehkä valitsenkin sen perinteisemmän Ainon :)
-ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 12:32"]
Kiitos vastauksista, ehkä valitsenkin sen perinteisemmän Ainon :)
-ap
[/quote]
Älä laita lapsen nimeksi Ainoa. Niitä on jo muutenkin liikaa.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 12:32"]Kiitos vastauksista, ehkä valitsenkin sen perinteisemmän Ainon :)
-ap
[/quote]
Inspiroidutko jäätelöistä? Vaniljajäätelö, Aino-jäätelö.. :)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 11:25"]
Tulee mieleen vaniljaseksi.
[/quote]
Millaista on vaniljaseksi?
Vanilja on kaunis sana ja tuo mieleen vaniljan tuoksun. Mutta sanalla taitaa tosiaan olla kytköksiä esim. tietynlaiseen seksiin.
Toinen nimivaihtoehtoni on Vanamo, mitä mieltä siitä?
-ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 11:25"]
Tulee mieleen vaniljaseksi.
[/quote]
Millaista on vaniljaseksi?
[/quote]
"
Vaniljaseksi
Vaniljaseksi on kuin vaniljajäätelöä: Jo ennen maistamista tietää takuuvarmasti, mitä saa. Tuttua ja turvallista, mutta silti perushyvää.
Vaniljaseksiksi voisi kutsua pitkän suhteen tavanomaista arkiseksiä, joka tapahtuu ilman yllätyksiä, samassa paikassa ja samassa asennossa. Arkiseksi on siitä hyvää, että se on vailla vaatimuksia ja odotuksia.
– Niin naiset kuin miehetkin kuvittelevat, etteivät riitä kumppanilleen sellaisenaan. Aina ei kuitenkaan tarvitse yrittää niin kovasti, vaan voi antaa mahdollisuuden myös laiskalle ja leppoisalle seksille. Nautimmehan myös siitä, kun tavallinen arki sujuu, joten samoin voisi ajatella myös seksistä, Tarja Sandberg sanoo."
http://www.menaiset.fi/artikkeli/seksi_ja_suhteet/seksi/tunnistatko_parisuhteesi_seksitavat
ei vaniljaa eikö vanamoa, mutta aino on tosi kiva nimi. :)
Vierailija kirjoitti:
ei vaniljaa eikö vanamoa, mutta aino on tosi kiva nimi. :)
Aino on kamala nimi. Kalevalan tarinan mukaan Joukahaisen sisko Aino hukuttautui, koska ei halunnut mennä naimisiin Väinämöisen kanssa. Se tarina on niin surullinen ja inhottava. Siksi myös nimi Aino on surullinen ja inhottava nimi.
Anniina ja Anni on kauniimpia nimiä.
Vanilja ja Vanamo on myös kauniita nimiä.
Haluaisin nähdä tuon ihmisen, joka jankkaa aina mielipiteitä nimistä. Minulla on hänestä tietty mielikuva, se ei ole mairitteleva.
Kuulostaa ihanalta nimeltä 💗
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
miksi ihmeessä pitää keksiä noin typeriä nimiä?
Ihana nimi varsinkin kolmanneksi nimeksi :) mun luokalla yhdellä tytöllä oli kolmantena nimenä Vanilja :)