Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edullisia tontteja Riihimäellä!

Vierailija
20.06.2012 |

Ollaan jo pidempään etsitty tonttia ja muiden kuntien tonttitarjonta on melko kallista. Uskaltaisikohan tuonne Metsäkorpeen muuttaa?

Onko paikalla paikkakuntalaisia? Osaatteko kertoa tulevasta asuinalueesta ja sen ympäristöstä? Ja muutenkin onko Riihimäellä hyvä asua?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteeni on varmasti puolueellinen mutta minua ei saisi mistään hinnasta muuttamaan suurimpaan osaan näitä uusia omakotialueita. MAtsäkorpi on tosiaan korvessa. Kaikki kaukana, tarvitsette toisen auton. Julkista liikennettä ei käytännössä Riihimäellä ole.

Suosittelisin hakemaan tonttia yksityiseltä tai toisinaan kaupunkikin tekee tontteja vanhoille alueille. Juuri oli Lasimuseon läheltä kuusi tonttia myynnissä kaupungilla, onkohan vielä? Toukokuussa katsoin kaupungin tiedotetta asiassa.

Riihimäki on minusta hyvä paikka asua, kaikki lähellä, jos ei aivan laitamille muuta. Kaikenlaisia kauppoja on ja jos ei riitä niin Hämeenlinnassa ja hyvinkäällä lisää.

PÄivähoitopaikan olen aina saanut halutusta paikasta ja koulupaikkakin saatiin lähikoulusta. tuolla itäisellä alueella on tilanahtautta koulussa ja siellä on syntynyt tilanteita että perheen lapset ovat eri kouluissa.

Itse asun Hirsimäessä, keskustan puoleisessa reunassa, emilä tosin vanha talo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla