Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Piristäkää tylsää päivääni: Laittakaas kaikista ilkein kommentti mitä osaatte!

Vierailija
20.06.2012 |

Ilkeät kommentit vain naurattavat (kyllä, huomasin ketjun missä joku ihmetteli täällä ihmisten suuttuvan) siitä ajatus lähtikin. Koskaan en ole niin ilkeää kommenttia saanut, että suuttuisin, koittakaas panna parastanne!

Olen nuoriyhäiti, vain ammattikoulun käynyt, siinä aihetta kiusata, eikö? :)

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on olevinaan hieno asia, että kestää vittuilua ja osaa vittuilla?

Jostain tällaisesta ajatusmaailmasta kai nousevat koulu-, työpaikka- ja nettikiusaajat. Ajattelevat ehkä, että kaikki on vain huumoria. Kieroutunut käsitys, että vittuilu olisi yleisesti hyväksyttyä huumoria. Sitten ovat ihmeissään, kun pomo ottaa puhutteluun työpaikkakiusaamisen takia. Tai ihmetellään, miksi joku loukkaantuu netissä kommenteista.

Ilmeisesti nuorempi sukupolvi, netissä kasvanut, on sisäistänyt tällaisen käyttäytymiskoodin, jossa kelle tahansa saa laukoa mitä tahansa. Itse olen sen verran kalkkis, että arvostaisin asiallista keskustelua ja hyviä käytöstapoja niin netissä kuin irl. Kaikki pyörii nykyään vain yksilön oman navan ympärillä, toisten huomioiminen on jotain muinaista ja vähän tyhmää.

Vierailija
22/54 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nättiä, että tulisi itku silmään. mahtaiskohan sitä kukaan osata. Ilkeily nyt ei edes ole vaikeaa, se tulee ihmisiltä ihan luonnostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijoitukseen.

Köyttä rautakaupasta ja liiteriin.

Lähinnä vaikutti, että ikää sinulla on ehkä 10?

Vierailija
24/54 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nättiä, että tulisi itku silmään. mahtaiskohan sitä kukaan osata. Ilkeily nyt ei edes ole vaikeaa, se tulee ihmisiltä ihan luonnostaan.

Mä vaan en oo mikään tunteellisin tyyppi :P

Vierailija
25/54 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka että koulumenestyksesi on hyvä tai että tykkäät Aalto-vaasista. Kyllä sitten isketään kimppuun kuin sika limppuun.

Vierailija
26/54 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain tällaisesta ajatusmaailmasta kai nousevat koulu-, työpaikka- ja nettikiusaajat. Ajattelevat ehkä, että kaikki on vain huumoria. Kieroutunut käsitys, että vittuilu olisi yleisesti hyväksyttyä huumoria. Sitten ovat ihmeissään, kun pomo ottaa puhutteluun työpaikkakiusaamisen takia. Tai ihmetellään, miksi joku loukkaantuu netissä kommenteista.

Ilmeisesti nuorempi sukupolvi, netissä kasvanut, on sisäistänyt tällaisen käyttäytymiskoodin, jossa kelle tahansa saa laukoa mitä tahansa. Itse olen sen verran kalkkis, että arvostaisin asiallista keskustelua ja hyviä käytöstapoja niin netissä kuin irl. Kaikki pyörii nykyään vain yksilön oman navan ympärillä, toisten huomioiminen on jotain muinaista ja vähän tyhmää.

haloo tarhantäti, ota pää pois sieltä omahyväisestä besservisser-arsesta.

Tämän palstan provoilu on VIIHDETTÄ. Se on verrattavissa muihin kirjallisen kulttuurin muotoihin, kuten vitseihin tai kirjoihin. EI kirjoissakaan edustamasi tekopyhä hurskastelu kuki,vaan ihan samat jutut kuin täälläkin: huono käytös, rellestäminen, provoilu, auktoriteettien ja hurskastelun pilkkaaminen. Ilkeilykulttuuria parhaimmillaan.

On tajutonta, että joku ottaa tän palstan provoilut tosissaan. Ja kehtaa "opettaa" ihmisiä hyvää käytökseen? :D :D. Ihan oikeasti, taidat olla aika yksinkertainen tapaus :D

Vierailija
27/54 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ilkeillä, kun mulla käy niin sääliksi. Sullahan on selkeästi jo ihan tarpeeksi surullinen elämä.

Vierailija
28/54 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olet onnistunut noinkin nuorena hukkaamaan jo lähes kaikki elämän valttikortit? Muut käy ulkomailla ja tekee elämästään nautinnollista ja sinä makaat vain äpäräsi kanssa kotona ilman mitään vaihtoehtoa? Todennäköisesti joku manne hoksaa sut kohta ja ryhtyy myymään sun persettä kavereilleen. Olet alinta, häpeällisintä kastia yhteiskunnassa ja sinne jäät.

Vierailija
29/54 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olet onnistunut noinkin nuorena hukkaamaan jo lähes kaikki elämän valttikortit? Muut käy ulkomailla ja tekee elämästään nautinnollista ja sinä makaat vain äpäräsi kanssa kotona ilman mitään vaihtoehtoa? Todennäköisesti joku manne hoksaa sut kohta ja ryhtyy myymään sun persettä kavereilleen. Olet alinta, häpeällisintä kastia yhteiskunnassa ja sinne jäät.

Eli ei taas osunut edes kantapäähän :DD

Hmm... Olen ylpeä koulutuksestani, sain hyviä arvosanoja koulusta... Tykkään kirjoittaa ja lukea :) Olen hyvä palkkainen, siinä taas jotain, ampukaa kovilla! ;)

Vierailija
30/54 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ilkeillä, kun mulla käy niin sääliksi. Sullahan on selkeästi jo ihan tarpeeksi surullinen elämä.

Hieno isku vyön alle.

- ei ap -

Vierailija
31/54 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä palkkainen, siinä taas jotain, ampukaa kovilla! ;)

...missä tuolla taustalla voi olla hyväpalkkainen.

Vierailija
32/54 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haloo tarhantäti, ota pää pois sieltä omahyväisestä besservisser-arsesta.

Tämän palstan provoilu on VIIHDETTÄ. Se on verrattavissa muihin kirjallisen kulttuurin muotoihin, kuten vitseihin tai kirjoihin. EI kirjoissakaan edustamasi tekopyhä hurskastelu kuki,vaan ihan samat jutut kuin täälläkin: huono käytös, rellestäminen, provoilu, auktoriteettien ja hurskastelun pilkkaaminen. Ilkeilykulttuuria parhaimmillaan.

On tajutonta, että joku ottaa tän palstan provoilut tosissaan. Ja kehtaa "opettaa" ihmisiä hyvää käytökseen? :D :D. Ihan oikeasti, taidat olla aika yksinkertainen tapaus :D

Toisille vittuilu on näköjään viihdettä, toisille ei. Yleensä vittuilijat eivät näytä ymmärtävän tätä eroa, vaan kuvittelevat että koko palsta käyttäytyy samalla tavalla. Siis oma napa, se tärkein.

Vierailija
33/54 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno isku vyön alle.

- ei ap -

Oli hieno isku vyön alle ? :O

Ap

Vierailija
34/54 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä palkkainen, siinä taas jotain, ampukaa kovilla! ;)

...missä tuolla taustalla voi olla hyväpalkkainen.

Sikälimikäli paikkakunnasta riippuu ja siitä, että käytkö ulkona syömässä, et voi tietää olenko minä ollut tekemässä ruokaasi ;)

Vierailija
35/54 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno isku vyön alle.

- ei ap -

Ap

Toivottavasti saat elämäsi onnellisemmaksi.

Vierailija
36/54 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno isku vyön alle.

- ei ap -

Ap

Toivottavasti saat elämäsi onnellisemmaksi.

vitsien suhteen, sekä ilkeilyn ;) Olen piilovittuilun mestari, mulle jopa tarjottiin kalja kerran, kun yks jätkä tajus päivää myöhemmin, että olin vittuillut sille :D

Ap

Vierailija
37/54 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno isku vyön alle.

- ei ap -

mielestä toi yllä oleva on "hieno isku vyön alle", niin sääliksi käy. Olipa terävä kommentti huijui.

Miten te, jotka täällä itkette noita provoja sielu haavoilla, niin koetteko te, että kirjatkin juttelevat teille ilkeyksiä? Pystyttekö noin muuten erottamaan faktaa fiktiosta? Jos ei, niin onko lääkitykset aivan kohdillaan?

Ja mitä te teette tässä ketjussa, ettekö osaa lukea otsikoita? Jos ilkeily tuntuu pahalta, niin tehkää itsellenne joku teletappiketju, jossa puhutte ystävyyden sanoja toisillenne. voi käydä aika pitkäksi...

Vierailija
38/54 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno isku vyön alle.

- ei ap -

mielestä toi yllä oleva on "hieno isku vyön alle", niin sääliksi käy. Olipa terävä kommentti huijui.

Miten te, jotka täällä itkette noita provoja sielu haavoilla, niin koetteko te, että kirjatkin juttelevat teille ilkeyksiä? Pystyttekö noin muuten erottamaan faktaa fiktiosta? Jos ei, niin onko lääkitykset aivan kohdillaan?

Ja mitä te teette tässä ketjussa, ettekö osaa lukea otsikoita? Jos ilkeily tuntuu pahalta, niin tehkää itsellenne joku teletappiketju, jossa puhutte ystävyyden sanoja toisillenne. voi käydä aika pitkäksi...

mä joka ton säälijutun kirjoitin, olen kans oikein ylpeä heitostani.

Se oli tosiaan ilkeintä mitä keksin, ja oma elämäni nyt oikeasti on ap:n elämää vielä huonompaa, joten jos mä mietin oikeasti millainen kommentti mua eniten loukkaisi, se olisi juurikin tuollainen säälikommentti.

Noille muille heitoille mäkin taitaisin vain nauraa paskaisesti.

Vierailija
39/54 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikälimikäli paikkakunnasta riippuu ja siitä, että käytkö ulkona syömässä, et voi tietää olenko minä ollut tekemässä ruokaasi ;)

McJob ei ole hyväpalkkainen työ.

Vierailija
40/54 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on just niitä lapsellisia idiootteja, joiden mielestä "oli pakko vastata".