Piristäkää tylsää päivääni: Laittakaas kaikista ilkein kommentti mitä osaatte!
Ilkeät kommentit vain naurattavat (kyllä, huomasin ketjun missä joku ihmetteli täällä ihmisten suuttuvan) siitä ajatus lähtikin. Koskaan en ole niin ilkeää kommenttia saanut, että suuttuisin, koittakaas panna parastanne!
Olen nuoriyhäiti, vain ammattikoulun käynyt, siinä aihetta kiusata, eikö? :)
Kommentit (54)
itsestäsi omaava. Sääliksi käy lasta, kun tuollainen yksinkertainen amisbimbo äitinä. No, luultavasti sun kakara on yhtä tyhmä ja onneton tärisijä kuin sinäkin, joten ei ehkä edes älyä kärsiä. Mutta voi voi joka tapauksessa. Et ole edes negatiivisessa mielessä kiinnostava, joten mä menen nyt mieluummin katselemaan vaikka maalin kuivumista.
Äiti huusi pienelle lapselleen: Voi helvetin v...! Mene nyt v...uun siitä.
Kuinka kukaan äiti voi sanoa noin lapselleen? :( Ap
Kun 16v on rassannut minua jo pari tuntia tahallaan eikä lopeta pyynnöstä huolimatta, Provosoi tahallaan ja haluaa kunnon reaktion :)
Ilkeät kommentit vain naurattavat (kyllä, huomasin ketjun missä joku ihmetteli täällä ihmisten suuttuvan) siitä ajatus lähtikin. Koskaan en ole niin ilkeää kommenttia saanut, että suuttuisin, koittakaas panna parastanne!
Olen nuoriyhäiti, vain ammattikoulun käynyt, siinä aihetta kiusata, eikö? :)
No mutta sehän on tosi kiva että hankit lapsen nuorena. Ehtii sitä opiskella ja nauttia vapaudesta sitten vanhempanakin.
kyseisen tekstin voisi kirjoittaa jopa 8-vuotias siskon poikani -_-'
lähinnä aggressiivisia ja lapsellisia tölväisyjä. "Äitis oli" -vastauksia.
Kai tällaisestakin sitten voi saada itsetuntobuustausta ja tuntea olevansa parempi ihminen kuin muut (kun osaa aikuisenakin käyttäytyä kuin kapinoiva teinikakara). Hyvä tietää, tästä lähtien voin ajatella typeriä av-kommentteja ap:n näkökulmasta ja jättää ne huomiotta. Onnksi itse pystyn löytämään päivieni piristyksen positiivisella tavalla, toivon että ap:kin joskus tämän oppii.
No enpä kyllä tästä ketjusta löytänyt ap:n mestarillista vittuilutaitoa
Kyllä av:lta hyvääkin settiä, ja varmasti ap:kin on hyvä kuittailee. Mutta se on yksi niitä juttuja, jotka vaatii aidon tilanteen, ei pyydettäessä tule hyvää. Kieltämättä muakin lähinnä myötänolostutti nämä tänne heitetyt räjähdykset. Mutta niissä on se hyvä puoli, että näkee, että vittuilu on oikeasti taitolaji, joka vaatii tilannetajua.
Mut toi että ap on saanut kaljan mieheltä joka tajusi taannehtivasti vittuilun, on kyllä ihan kunnoittettava saavutus! Haluisin kuulla minkälainen juttu oli kyseessä, voisin mielelläni ottaa oppia siitä!
Sun pitäis ensin itse olla veemäinen tai ylpistellä jollain, muut sais siitä inspiraatiota :)
.....eikä muutenkaan vissiin elämänhallinta ihan kasassa?
Ammattikoulua ihan turha edes mainita, näkyy suoraan jo kyvyttömyydessä kirjoittaa oikeaoppisesti.
Ja vielä: saatko paljon tukia?
Panetko naapurin perheenisää aina kun tämän vaimon silmä välttää? Todennäköisesti panet, sehän teikäläisillä lähiöhoroilla on aina tapana...
mäkin haluisin olla ilkee mutta ap, sä vaikutat ihan liian symppikseltä, että pystyisin.
Olisit akateeminen lääkäri-pappisperheen sössöttäjä, niin kyllä lähtis!
.....eikä muutenkaan vissiin elämänhallinta ihan kasassa?
Ammattikoulua ihan turha edes mainita, näkyy suoraan jo kyvyttömyydessä kirjoittaa oikeaoppisesti.
Ja vielä: saatko paljon tukia?
Seuraava kiitos!
Koittaisiko seuraava edes olla ilkeä? Tuohan oli vain lasten leikkiä, kyseisen tekstin voisi kirjoittaa jopa 8-vuotias siskon poikani -_-'
Panetko naapurin perheenisää aina kun tämän vaimon silmä välttää? Todennäköisesti panet, sehän teikäläisillä lähiöhoroilla on aina tapana...
Naapurin perheenisä ei kyllä ole ihan minun makuani :DD
Joten toistan itseäni taas:
Seuraava, yrittäkää edes! Älkää laittako niitä lapsianne kirjoittamaan, kyllä aikuiset pystyy oikeasti kirjoittamaan julmempaa mitä nämä!!
mäkin haluisin olla ilkee mutta ap, sä vaikutat ihan liian symppikseltä, että pystyisin.
Olisit akateeminen lääkäri-pappisperheen sössöttäjä, niin kyllä lähtis!
Kuinka kukaan äiti voi sanoa noin lapselleen? :(
Ap
sijoitukseen.
Köyttä rautakaupasta ja liiteriin.
ja huorahan olet tottakai kun olet yh:ksi päätynyt.
Todella julma kommentti edellyttäisi, että tuntisimme sinut ja voisimme käyttää jotain heikkoutasi hyväksi.
Mutta siis ihan kunnon raflassa olen töissä, en tiedä kuinka usein käyt pikaruokaa syömässä,mut onnea sulle :P