Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko testanneet Lintsin Kattila-ravintolan?

Vierailija
20.06.2012 |

Mun mielestä positiivinen yllätys Lintsillä! Todella hyvät ruuat (hintakin on sopiva) ja muutenkin tosi moderni ja viihtyisä paikka. Miinusta vaan, että porukkaa oli paljon, ja se näky tarjoilijoista. Huomas, että heillä oli kiire, ja just ja just ehti tilauksen kuunnella loppuun kun juoksi jo toiseen paikkaan.

Me ollaan käyty kaks kertaa, eka sushilla, ja toisella kerralla lihapullapaikka Kuulassa. Tykättiin molemmista!

Kyllä jää LintsiBurger toiseksi!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hauska idea ja ihan maittavat annoksetkin, joskin kyllä hintavat (mutta enpä muuta Lintsiltä odottanutkaan...). Caruzello-buffet kiinnostaisi kovasti. Jos on yhtään samantasoinen kuin saman firman Dylan, niin on varmasti täysin mun makuun!

Vierailija
2/4 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä Lintsin perällä Funky Kitchenissä. Mulla oli maukas kana-caesar -salaatti, miehen burgeri oli muhkea ja kuulemma hyvä, lapsi sai maalaisranskikset ja nugetit, nämäkin sellaista tavallista parempaa tasoa.

Paikka oli mukava ja rento, silloin kun me oltiin ei ollut kovaa kiirettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan monesti haettu sieltä ruokaa (varsinkin susheja) mukaan kun asutaan ihan lähellä.

Oon samaa mieltä, mun mielestä henkilökunnan asiakaspalvelussa olisi parannettavaa. En yleistä, mutta kun me ollaan käyty, niin henkilökunta on ollut aika töykeää.

Vierailija
4/4 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä suomalaista ruokaa tarjoavassa ravintolassa, tykättiin kovasti, ruoka oli todella hyvää ja tarjoilija oli herttainen harjoittelija.

Mielenkiintoista nähdä pysyykö taso samana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan