Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Multa kysyttiin äsken papereita

Vierailija
20.06.2012 |

kun ostin yhden siiderin. :D olen 32-vuotias yhden lapsen äiti. Näytänköhän ikäistäni nuoremmalta? Hyvä fiilis tuli ainakin!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtavaa, upeeta, ihanaa. Voiko parempaa tapahtua naiselle kuin että luullaan nuoremmaksi kuin on???!!!

Vierailija
2/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että teillä on sen verran paljon ylipainoa että teitä luullaan siksi mäkkäripissiksiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se kassa kysy sen vuoksi papereita, että näyttäisit hänen mielestään 17v. vaan koska kaikilta, jotka voisivat vaikuttaa alle 22v. on pakko kysyä paperit ja niitä papereita on pakko kysyä myös "varman päälle".

No, tarkoittaahan se toki sitä, että et ole aivan rupsahtanut. Toisekseen olen huomannut, että vähän yli 20v. hahmottavat huonommin, kuka on jo yli 30.

Vierailija
4/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin saattaa johtua, että pituutta on se n.162 cm x)

Vierailija
5/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon taas 173 cm ja luulen taas että pitkä ja hoikka olemus näyttää nuoremmalta. Ainakin suurin osa parikymppisistä naisenaluosta on pitkähköjä ja hoikkia.

Vierailija
6/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon taas 173 cm ja luulen taas että pitkä ja hoikka olemus näyttää nuoremmalta. Ainakin suurin osa parikymppisistä naisenaluosta on pitkähköjä ja hoikkia.

Lyhyys on tyypillistä keski-ikäisille tädeille

Vierailija
7/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin Alkossa kysytä paperit kaikilta, jotka saattais olla 25-vuotiaita tai alle? Muistan tällaisen ohjeen

Vierailija
8/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen keski-ikää, me lyhyet tädit ollaan oltu pitkiä. Voi sentään, mikä aivopieru taas tuo edellinen kommentti.

Vierailija
9/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkottaa sitä että nuoret nykyään on pidempiä.nuorten naisten keskipituus lähestyy jo 170 senttiä. Siinä sulle rautalankaa aivopierun huutelija!

Vierailija
10/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että teillä on sen verran paljon ylipainoa että teitä luullaan siksi mäkkäripissiksiksi.

Luulen että pituus, pyöreähköt kasvot ja rypyttömyys tekee ihmisen nuoren näköiseksi. Lyhyet ja paksut tantat ja kuivat liian laihat näyttävät yleensä vanhoilta.

Vierailija
11/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen keski-ikää, me lyhyet tädit ollaan oltu pitkiä. Voi sentään, mikä aivopieru taas tuo edellinen kommentti.

Multakin kysyttiin tänä keväänä alkossa paperit ja täytän syksyllä 32 vuotta, ja minullakin on lapsia. Kyllähän se kovasti hivelee itsetuntoa! Minäkin olen näitä 160-senttisiä täti-ihmisiä ;)

Nykyäänhän pyydetään henkkarit jos asiakas näyttää alle 25-vuotiaalle mutta ainahan sitä voi haaveilla näyttävänsä 17-vuotiaaltakin. :)

Vierailija
12/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, hoikka ja pyöreäposkinen. En mikään hollywoodluokan kaunotar, mutta ilmeisesti aika nuoren näköinen silti!

Ap

Vierailija
13/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multakin kysyttiin tänä keväänä alkossa paperit ja täytän syksyllä 32 vuotta, ja minullakin on lapsia. Kyllähän se kovasti hivelee itsetuntoa! Minäkin olen näitä 160-senttisiä täti-ihmisiä ;)

Nykyäänhän pyydetään henkkarit jos asiakas näyttää alle 25-vuotiaalle mutta ainahan sitä voi haaveilla näyttävänsä 17-vuotiaaltakin. :)

Mutta lyhyt ja paksu näyttää näyttää mummolta. Pitkä ihminen on yleensä vanhentuessaan nuoremman oloinen kuin lyhyt.

Vierailija
14/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, hoikka ja pyöreäposkinen. En mikään hollywoodluokan kaunotar, mutta ilmeisesti aika nuoren näköinen silti!

Ap

Ja papereita on kysytty 3 kertaa tänä vuonna. Olen kohta 35v.

Vierailija
15/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli-ikäisiltä papereita. Älä huoli.

Vierailija
16/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen 160cm, ikää on reippaasti yli 35 ja säännöllisesti kysellään papereita ja tyrkytetään lastenlippuja. Ihan hivelee itsetuntua, kun tuntuu niin rupsahtaneelta tässä vuosien yövalvomisten jäljiltä

T. lyhyt keski-ikäinen täti

Vierailija
17/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo Tarkottaa sitä että nuoret nykyään on pidempiä.nuorten naisten keskipituus lähestyy jo 170 senttiä. Siinä sulle rautalankaa aivopierun huutelija!

kirjoitit vaan niin hassusti. Jäi just sen verran tulkinnan varaa, että oli pakko tarttua.

T. lyhyt keski-ikäinen täti

Vierailija
18/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeasti tosi huonoja arvioimaan ihmisten ikää.

Vierailija
19/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kysyä tietty määrä papereita tai siitä joutuu pomon juttusille.

Myyjät kysyy ihan vain sen takia, että saavat prosentinsa kohdilleen.

Eli älkää turhaan pitäkö itseänne niin kovin paljon nuoremman näköisenä.

Vierailija
20/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä kysytään aika hanakasti. Tämä neuvo on tullut kaupan myyjille sieltä ylemmiltä tahoilta ja sitä pitää noudattaa. Minäkin kyselen ihan varmuuden vuoksi ihmisiltä, joiden näen kyllä olevan täysi-ikäisiä.

Hirmuisesti onikäistä yrittäjää joukossa nimittäin tällä viikolla ja ai ai sitä kiukun määrää kun ei vaan saa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän