Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hölmöä olet tehnyt säästääksesi rahaa ?

Vierailija
20.06.2012 |

Olen nyt muutaman päivän syönyt puuroa jonka joukkoon olen sekoittanut perunasalaattia.

Sain salaatin ex anopilta ja vähän liian etikkaista on maku. Noin menee hyvin ja itse asiassa täyttää puuroa paremmin.

Lisäksi muistan kun ex oli lähtenyt, löysin kaapista hänen tosi vanhan suihkusaippuan. Käytin sitä vkonloppuisin kun olin yksin, kunnes purkki oli tyhjä.

Ja haisin pahalt vaikka laitoin kuinka vähän tahansa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikannut ison pyyhkeen pieniksi liinoiksi ja käyttänyt niitä pissahädän jälkeen vessapaperina, huuhtelin käytön jälkeen ja kun laitoin pesukoneen päälle, pesin samalla

Jälkimmäistä en suosittele kuin äärimmäisessä hädässä, haju tulee nopeasti

Vierailija
2/8 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- laimentanut shampoot

- kerännyt pulloja

- kerännyt tieltä kolikoita

- juonut vettä, kun maito on loppu

- keittänyt kahvin vanhoista poroista

- laittanut wc-paperia suodatinpussix

- käyttänyt wc-paperia talouspaperin sijalle telineeseen

- äitini kerää vanhat saippuapalat isoksi saippuapalaksi

- äitini liottaa vanhan saippuapalan muovipullossa ja tehnyt siitä nestesaippuaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksillä festareilla keräilin panttituoppeja maasta - niistä sai 2 e / tuoppi ja loppuillasta oli 100 euroa kerättynä. :)

Olen elänyt pelkällä hk:n sinisellä, perunoilla ja hernekeitolla.

Nämä opiskeluaikoina.

Vierailija
4/8 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- keittänyt teetä kuivatuista horsmanlehdistä

- leikannut matonkuteita vanhoista vaatteista

- täyttänyt tyynyjä vanhoilla nylonsukkien jämillä

- virkannut tyynypäällisiä jämävillalangoista

- laittanut jalkaan eri pari sukkia- kunhan ovat samanvärisiä

- mustia tai valkoisia sukkia enimmäkseen kannattaa ostaa-- ettei joudu koko ajan etsimään sukkien pareja

Vierailija
5/8 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjensin töissä paperinkeräyslaatikon, toin kotiin, laitoin paperit lasten ammeeseen, joka oli täynnä vettä. Olin tehnyt muotin tiilien avulla ja puunuijalla työnsin papereita tiiviimmäksi toisiaan. Mulla oli sisällä avattu maitotölkki ja siinä laitoin pölkyn kuivumaan. Tein näitä varmaan 1000 ja poltin niitä koko talven. En tiedä mitän tämä poikkesi olisin papereita polttanut ihan niinään, mutta näistä sai tehtyä helposti ristikon ja paloi kivasti.

Kylmään aikaan töitten jälkeen sytytin setin, jossa oli n 10 pölkkyä ja viikonloppuisin yhden aamulla ja yhden iltapäivällä. Reilu kk kesti ja tulipahan säästettyä paljon työpaikan rahoja.

Lisäksi kynttilän jämiä sulatin ja tein uuden, ison kynttilän, jota käytin myös lämmön lähteenä.

Toivon etten ikinä enää ole noin köyhä

Ap

Vierailija
6/8 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmään aikaan töitten jälkeen sytytin setin, jossa oli n 10 pölkkyä ja viikonloppuisin yhden aamulla ja yhden iltapäivällä. Reilu kk kesti ja tulipahan säästettyä paljon työpaikan rahoja.

Ap

asuitko työpaikallasi?

Vierailija
7/8 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en tiedä, millaisia sopimukset ovat ja tuleeko tyhjennys säännöllisesti, vaikka roskiksessa ei olisi mitään.

(Ei 6)

Vierailija
8/8 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en halua ostaa uutta pakettia ennen 15.11!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä