Mä vihaan mun lapsia :(
...näinä iltoina. 5v ja 3v riehuu kaikki illat. Tänä iltana esim. 5v pyysi ensin pyyhkimään takapuolensa kakkaamisen jälkeen, sinne kun mentiin ei kelvannutkaan, toistettiin x2, kunnes meni hermo ja sanoin etä hoitaa itse homman, kun apu ei kelpaa, sen jälkee hn heilui paskaisen perseen kanssa 45min, eikä pyyhkinyt. Lopulta pienempi oli jo sängyssä, 5v vietiin pesulle, kello jo vaikka mitä. Sitten alkoi tappeu suihkusta ja missä sopii se kakkapylly pestä. Seuraavaksi tapeltiin saippuasta - ensin piti saada itse painaa se käsiin, mutta sitten ei voinutkaan ja tarvi apua. 22 asti menee joka ilta, että nukahtavat. Joka ilta. 3v leikkii sängyssä ja huutelee, mutta on iisimpi eikä tappele vastaan kaikista asioista isosisaruksensa tavoin.
Heräilevät vielä öisin, joten unet on katkonaisia. Mun työ on intensiivistä ja stressaavaa. Missään ei saa olla rauhassa. Mä olen niin loppu! Mä en jaksa.
Kommentit (44)
Väsynyt mä olen ilmanmuuta. Ja neuvoton tuon isomman kanssa varmaan päivittäin. Se ei ikinä anna periksi. Joku taistelu sillä on ollut päällä vauvasta lähtien. Tuntuu tosi pahalle, että saadakseni sen tottelemaan, mun pitää fyysisesti pakottaa ja pelkään satuttavani. Pienempi on huomattavasti helpompi tapaus,vaikka hilluukin oltaisiin.
Isovanhemmat on kaukana, mutta mies kyllä osallistuu hoitamiseen.
Mä olen rauhaa ja omaa tilaa rakastava ihminen, nyt mulla on pelkkää taistelua ja 0% omaa tilaa ajatella.
Enkä oikein namipäivästäkään tiedä keinona tuollaisessa..
- posiat karkkipäivä kolmeen laksien siltä, joka riehuu
auttaa- kun laitat sisarukset kilpalemaan keskenään ja vaikka pankin ilmaiset säästöpossu johon viikkorahat laitetaan
- se voittaa sisarus- jolla eniten viikkorahaa kesälomalle säästössä
Mä oon niin jämy, että jos ei pyllyn pyyhkiminen onnistuis ja sen kanssakin temppuiltais, vaikka on ihan perusasioita, niin oisin voinut ehkä tuon kaksi kertaa ehdottaa auttavani, ja sitten olisin sanonut, että hyvä on, pysyt sitten vessassa niin kauan että olet pyllysi pyyhkinyt. Ilmoittele sitten kun olet valmis - ja olisin sulkenut oven. Jos vielä kiukuteltaisiin tai koitettaisiin ulos, olisin varmaan laittanut tuolin tms. oven eteen ja pitänyt huolen, että pysyy paskapyllyineen vessassa.
Veikkaan, että olisi jossain vaiheessa luovuttanut ja jättänyt ensi kerralla kokeilematta.
Meillä ei onneksi tarvitse vääntää kaikesta, kun tietävät, että äiti satavarppina tekee pakolliset asiat - halusivat tai ei - ja jos joutuisi uhkaamaan rangaistustoimenpiteillä, ne sitten toteutuisivat... (siis jäähyä, lelut pois tms.)
- posiat karkkipäivä kolmeen laksien siltä, joka riehuu
auttaa- kun laitat sisarukset kilpalemaan keskenään ja vaikka pankin ilmaiset säästöpossu johon viikkorahat laitetaan
- se voittaa sisarus- jolla eniten viikkorahaa kesälomalle säästössä