Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuijotat toisia ihmisiä?

Vierailija
15.05.2012 |

Tänään kaupassa kassajonossa yksi nainen tuijotti ihan häpeämättömästi minua. Ei lopettanut, vaikka katsoin häntä pitkään, itse en kehdannut tuijottaa kauempaa.

Mikä saa ihmiset tuijottamaan?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asperger

Vierailija
2/17 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuijota, mutta saatan katsella, koska olen yksinkertaisesti kiinnostunut ihmisistä. Bussissa istun usein lähelle vaunupaikkoja, koska olen kiinnostunut lapsekkaista perheistä. Minulla myös lapsi ja työskentelen alalla... ihmiset on kiinnostavia ja hauskoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta mitä se haittaa?

Vierailija
4/17 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvännäköisiä nuoria naisia, koska heitä on kiva katsella. Jos on julkisella paikalla niin ei mun mielestä tarvitse tuijotuksesta valittaa. Se on eri asia jos joku tulee häiritsemään.

Vierailija
5/17 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen ärsyttävää on, kun kävelee kaupungilla ja vastaantulija syynää nenänvarttaan pitkin mua päästä varpaisiin ja varpaista päähän ihan kuin olisin jokin näyttelyesine. Se on kohtuullisen raivostuttavaa. Ja en pukeudu mitenkään huomiotaherättävästi vaan ihan tavallisesti.

Vierailija
6/17 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuijota, mutta saatan katsella, koska olen yksinkertaisesti kiinnostunut ihmisistä. Bussissa istun usein lähelle vaunupaikkoja, koska olen kiinnostunut lapsekkaista perheistä. Minulla myös lapsi ja työskentelen alalla... ihmiset on kiinnostavia ja hauskoja

Kaupassakin aina katselen ihmisiä, että ketä sattuu olemaan samaan aikaan ostoksilla. On ihana nähdä tuttuja ja haluan nähdä kaikki, ketä siellä liikkuu :)

Vierailija
7/17 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaminen on sitä, kun katse pysähtyy estottomasti kohteeseen epämukavan pitkäksi aikaa. Tuijottaja ei myöskään ilmeisesti osaa itse nolostua tai mitään, jatkaa vaan tuijottamista.

Vierailija
8/17 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Saatan katsella pitkään tavalla tai toisella mielenkiintoisen näköistä ihmistä, mutta yritän tehdä sen niin ettei katselunkohde huomaa. Jos jäisin tuijottamaan kuvailemallasi tavalla, olisin varmaan todella ajatuksissani enkä edes varsinaisesti katsoisi mitään. Silmät vaan sattuis olemaan sinun suunnassasi. "Katson mutten näe mitään" -tilanne siis.

Mielenkiintoisen näköiset ihmiset:

-jännä tukka (voi tarkoittaa ihan mitä vaan, paksu, pitkä, siilitukka naisella, kaunis ja kiiltävä, ihanasti harmaantunut, rastat, letit jne.)

-paljon lävistyksiä

-tatuoinnit kiinnostaa aina kun niitä on itsellänikin

-erikoiset/hienot/vanhanaikaiset vaatteet

Kasvoja jään harvoin "ihmettelemään"...

Vierailija
9/17 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku katsoo? Minusta suomalaiset yleensä päinvastoin ei tuijota tarpeeksi vaan pälyilevät, jopa keskusteltaessa kääntävät katseen pois keskustelukumppanista vähän väliä. Ja kadulla kävellään alaspäin katsellen ja heti käännetään säikähtäneenä katse pois jos se kohtaa toisen katseen.

Minä kyllä katselen ihmisiä eikä mua haittaa jos minuakin katsellaan.

Vierailija
10/17 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen ihan huomaamattani josku tuijottanut jotakuta kaunista naista. Silloin kyseessä on ollut joku erityisen kaunis tyttö/nainen. Se on tahatonta, silmät vain kiinnittyvät. Ja joillain ihmisillä on karismaa. Olen ollut hyvin nolo kun olen tämän myöhemmin tajunnut mutta todennäköisesti muitakin tällaisia tuijottajia löytyy. Olen siis ihan heteronainen, en haaveile naisista.

Jotkut esteettiset yksityiskohdat ja tavallisesta poikkeavat yksityiskohdat saavat myös tuijottamaan. Ja myös, jos nainen on pukeutunut niin, että kaula-aukko on korostettu siten, että tissit melkein hypähtävät sieltä.

Vierailija
11/17 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja pitäisikö mahdollisesti tervehtiä.

Vierailija
12/17 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tuppaan tuijottamaan (ja välillä ihan liian pitkään) kauniita naisia, koska heitä nyt on kiva katsella. Sitten toinen vaihtoehto on erittäin ruma tai reilusti ylipainoinen ihminen. Siinä tulee mietittyä, että millaistahan kyseisen henkilön elämä on...

Vierailija
13/17 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin hirmu mielenkiintoisia! Yritän kyllä tuijottaa salaa, kesä on parempaa tuijotusaikaa, koska voi käyttää aurinkolaseja.

Vierailija
14/17 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli saatan tosiaan katsella ihmisiä, jos heissä on jotain kiinnostavaa. TÄmä on eri asia kuin tuijotus, myönnän.

Saatan tuijottaa ihmisiä, pitkäänkin, kun olen ajatuksissani. TÄtä tapahtuu aina silloin tällöin. Tällöin en kuitenkaan itse asiassa edes näe sitä kyseistä ihmistä - hän voisi ihan yhtä hyvin olla olematta siinä. Minä olen vain pysähtynyt ajatuksiini ja kaikki mielenkiintoinen on oman pääni sisällä, enkä kiinnitä muuhun mitään huomiota.

Vierailija
15/17 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman, että näen mitään. Toisinaan taas saatan jäädä tuijottamaan jotain "hassua" juttua. esim. kerran uimahallissa jäin tuijottamaan vanhempaa naista, jolla oli vesijuoksuvyö aivan väärinpäin päällä ja tissit valahtivat uimapuvusta ulos. Lisäksi hän oli selvästi vaikeuksissa itse juoksusuorituksen kanssa koska vyö oli väärin. koin myötähäpeää ja toisaalta mietin, pitäisikö mennä neuvomaan, kuinka vyön kuuluu olla.

Minulla on paha tapa tuijottaa; anteeksi siitä.

Vierailija
16/17 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilo silmälle, joitain on vaan mukava tuijottaa

Vierailija
17/17 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti tulee katseltua ihmistä, jonka ulkonäössä on jotain kiehtovaa. En tarkoita vain kauniita ihmisiä.

Sitten eri katse on niille ihmisille, joilla on rumia lisäkkeitä. Esim. tekoripset tai huulitäytteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän