Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sinulla on naispuolinen pomo, kuvaile minkälainen hän on?

Vierailija
19.06.2012 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkumainen, kateellinen, herkkänahkainen, täysin huumorintajuton, työnarkomaani.

Vierailija
2/11 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtanut työpaikkaa, mutta entinen pomoni oli nainen ja oli paras pomo mitä minulla on ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemmekohan samassa duunipaikassa :=)

Vierailija
4/11 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteeltaan ilkeitä ja pitkävihaisia. Onko se joku vaatimus naiselle, että pystyy ns. rikkomaan lasikaton ja pääsee pomoksi?

Vierailija
5/11 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolehtivainen, tarkka ja jämpti. Pitää huolta omistaan.

Miehellänikin on naispomo ja hän sen sijaan on juuri sellainen kun eka vastaaja kuvasi. Aivan uskomattomat huono johtaja.

Vierailija
6/11 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltti, huolehtivainen, oikeudenmukainen...ei mitään pahaa sanottavaa!

Vierailija
7/11 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen yh. Koulutettu.

Yrittää olla asiallinen, välillä tietysti tulee ylilyöntejä johtuen innokkuudesta ja kokemattomuudesta.

Vierailija
8/11 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät suju kun ei viitsi mitään tehdä tai mihinkään panostaa.

Vierailija
9/11 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimiehenä ei ehkä ihan paras mahdollinen. Säheltää ja sohlaa, hermostuu todella herkästi. Mutta samalla myös välittää alaisistaan todella paljon, huolehtii jaksamisesta ja työhyvinvoinnista. Pitää alaistensa puolta viimeiseen saakka. Hänen sanaansa voi luottaa

Vierailija
10/11 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuttiin nokakkain toimistolla ja välissä oli sermi, näyttöjen korkeudella. Mitään asiaa ei voinut sanoa suoraan (paitsi sen että käytä muovikassia, niin muutkin tekee kun kysyin että olisko mahdollista saada läppärilaukku kun kulkee asiakkaissa) vaan laittoi aina sähköpostilla, ja "send" nappulaa lähetettyään katosi paikalta loppupäiväksi etten vaan voinut asiasta kasvotusten keskustella. Ihan fiasko tapaus. Muutama vuosi sitten törmäsin kaupassa kun olin äippälomalla ja heitti jonkun ihan älyvapaan kommentin (tyyliin että en olis uskonut että säkin kotona näin pitkään viihdyt (vauva 3kk silloin) josta jäin aivan mottu auki. Heidän perheessään mies jäi kotiin lasten kanssa.

Vierailija
11/11 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ihminen ja hyvä esimies. Olen oppinut häneltä niin paljon, etten voi siitä koskaan kyllin kiittää. Olen iloinen, että tiemme kohtasivat.

Kyseessä 50+ loistavan huumorintajuinen nainen. Arvot kohdillaan ja ihanan anarkistinen ja todellinen oman tiensä kulkija.