Oletteko sieniä valokuvanneet?
Kommentit (13)
Sienet kuvaavat minua! Ahdistaa...
Älkää tuomitko vaan kertokaa miten saan ne lopettamaan.
Ja kanttarellien ivanauru kuuluu pihaltani nytkin.
Se on saavuttamaton pieni unelma. Täällä ei oikein ole sopivia vielä ollut, kaupunkialue. Osa potkii heti sienet. Metsässä olisi varmaan ihania kuvauskohteita sammaleista lähtien. Tosin joskus täällä voi tuurilla osua ehjä sieniklusteri.
Mä oon nähny muutaman sellasen jättiläissienen, toinen oli joku tatti ja toinen oli kärpässieni
Se kuvaaminen kaatuu aina siihen että puhelimen kamera ei oikein tuo esille sitä todellisuutta minkä itse näkee sillä hetkellä. Esim just vaikka niiden koko.
Lähikuvat vois olla hienoja hyvällä kameralla
Vierailija kirjoitti:
Sienet kuvaavat minua! Ahdistaa...
Älkää tuomitko vaan kertokaa miten saan ne lopettamaan.
Ja kanttarellien ivanauru kuuluu pihaltani nytkin.
En olekaan palstan ainoa mykofobi.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nähny muutaman sellasen jättiläissienen, toinen oli joku tatti ja toinen oli kärpässieni
Se kuvaaminen kaatuu aina siihen että puhelimen kamera ei oikein tuo esille sitä todellisuutta minkä itse näkee sillä hetkellä. Esim just vaikka niiden koko.
Lähikuvat vois olla hienoja hyvällä kameralla
KUU on ihan outo puhelimen kamerassa, jotenkin tulee epämääräinen valosotku tai loiste. Vaikka taivaalla on hieno.
Joku vinkuu, ettei ole mitään kuvattavaa, ja toinen kiertää talonsa ympäri ja löytää vaikka kuinka paljon kuvattavaa.
Jos haluaa sieniä laajemmin kuvata, pitää mennä metsään. Mutta kyllä pihasienistäkin saa hyviä kuvia. Silloin pitää yleensä maata maassa, että saa hyvän kuvakulman.
Lopettakaa paskanjauhanta ja sanokaa onko jo taika-aika?
Onko oulun seudulla näkynyt kohteita vielä? kamera on jo valmiina repussa.
Joskus olen. Kameralla ja puhelimella
Tytär löytää kuvattavaa hevoslaitumilta, parhaillaan on hyvät mahdollisuudet löytää kuvattavaa. Hän tuo kuvat minulle säilytettäväksi. Katellaan niitä pitkin vuotta.
N65
Olisko Kirkkonummi pääkaupunkiseudulla hyvä paikka valokuvata? Tietäjät tietää.