Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisen huumorintaju harvinainen asia?

Vierailija
19.06.2012 |

Miksi vitsinkertojat on useimmiten miehiä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

Vierailija
2/26 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että naiset eivät kerro roiseja väkivaltaisia alapäävitsejä, sitä ainoaa huumorin lajia joka uppoaa miehiin.

Putouksen parhaat näyttelijät olivat tänäkin vuonna naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nainen. Lauon tilannekoomisia sutkauksia. Joudun oikein keskittymään, etten liian "hienoss" seurassa päästä mitä tahansa suustani. Olen myös itseironinen, mikä suuresti helpottaa elämää monissa tilanteissa.

Vierailija
4/26 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että naiset eivät kerro roiseja väkivaltaisia alapäävitsejä, sitä ainoaa huumorin lajia joka uppoaa miehiin. Putouksen parhaat näyttelijät olivat tänäkin vuonna naisia.

(Yleistäthän sinäkin.)

Vierailija
5/26 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

insinööriltä. En yllättyisi jos ammattiarvaukseni osui oikeaan? En kadehdi teronkaltaisten miesten ehdotonta maailmankuvaa, heiltä iso osa elämästä jää havaitsematta ja kokematta.

t. komediennen mies

Vierailija
6/26 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Siksi, että ns. vitsit ovat huumorista kaukana. Jutuniskijöillä harvoin on oikeasti hyvä huumorintaju. Huumorintaju on mielestäni enemmän tilannetajua, nopeutta, verbaliikkaa, näkökulmaa...

Vierailija
7/26 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Siksi, että ns. vitsit ovat huumorista kaukana. Jutuniskijöillä harvoin on oikeasti hyvä huumorintaju. Huumorintaju on mielestäni enemmän tilannetajua, nopeutta, verbaliikkaa, näkökulmaa...

Vierailija
8/26 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtaosa menestyneistä koomikoista on miehiä aina Chaplinista Jim Carreyyn. Naisten joukossa ei vaan ole vastaavia kykyjä.

Vierailija
9/26 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla, Ellen, Pirjo ja Ritva

miten voit kysyä moista

Vierailija
10/26 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vibraattori ei osaa leikata ruohoa.

Vierailija
11/26 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli kotiin ja eteisen valo ei palanut. Ei jaksanut vaihtaa lamppua, koska eihän hän mikään sähkömies ole.

Vaimo pyysi auttamaan astianpesukoneen tukkeutuneen poistoputken kanssa. Mies ei jaksanut, eihän hän mikään putkimiesm ole.

Illalla pimahti tv, mies meni nukkumaan ja sanoi ettei ole mikään tvkorjaaja.

Seuraavana päivänä mies tuli kotiin ja eteisen lamppu paloi. Astianpesukone oli päällä ja vaimo katsoi Kauniita ja rohkeita. Mies ärähti vaimolle kuinka paljon oli maksanut korjausmiehet.

Vaimo vastasi, naapurin mies auttoi. Mies kysyi paljonko maksoitn, johon vaimo sanoi: pyysi pillua tai pullaa ja enhän minä mikään leipuri ole.

Vierailija
12/26 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimikoit kansion nimellä: "Ikeahyllykön kokoamisohjeet".

Vierailija
13/26 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita jokainen oppii lukemalla jotain vitsikirjaa. Oikea huumorintaju on tilannekomiikka ja kykyä nauraa itselleen. Ei opittujen vitsien laukomista.

Vierailija
14/26 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannekomiikan mestari täälläkin :)

Vierailija
15/26 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä kaikilla on jo poikaystävä.

Vierailija
16/26 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

insinööriltä. En yllättyisi jos ammattiarvaukseni osui oikeaan? En kadehdi teronkaltaisten miesten ehdotonta maailmankuvaa, heiltä iso osa elämästä jää havaitsematta ja kokematta.

t. komediennen mies

näköjään joku toinen, joka tykkää esiintyä myös Terona.

Mikä tietty on vähän harmillinen asia.

Tero

Vierailija
17/26 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita jokainen oppii lukemalla jotain vitsikirjaa. Oikea huumorintaju on tilannekomiikka ja kykyä nauraa itselleen. Ei opittujen vitsien laukomista.

Ja niissä mä olen parempi kuin noissa tyhmissä vitseissä. Mutta kun aloitus koski niitä vitsejä, niin...

Vierailija
18/26 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään sama asia. Vaikkei kertoisi yhtään vitsiä, ihmisellä voi olla hyväkin huumorintaju. Mä olen nainen ja mulla on aika hyvä huumorintaju. Heittelen tilannekomiikkaa ja nautin suuresti työyhteisömme huumorista.

Vierailija
19/26 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä oon ihan törkeen hauska.

Stand up-koomikkonakin menestyisin todella hyvin, ja ehtisin heittämään monta keikkaa illassa ja rikastua, ksoka tarvitsisi vain näyttäytyä niin yleisö saisi elämänsä naurut.

Vierailija
20/26 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ja huumorintaju ei sovi samaan lauseeseen.

Tero

Samaa mieltä ex-mieskin oli. Ihmetteli kun mulla ei enää huumori riittänyt. Niitä samoja pieruvitsejä väänsi jo kymmenettä vuotta, enkä jaksanut enää edes hymähtää.