Hiusten värjäämisestä kotona kokemuksia: mitä tuotetta kannattaisi kokeilla?
Olen ristiverinen ja olin tänään kampaajalla. Laitettiin hieman tummempia ja vaaleampia raitoja ja mielestäni lopputulos on liian vaalea. Ainakin siis kasvoja kehystämässä. Olisiko jotain sellaista "pesua", jota voisin kokeilla vaaleita peittämään?
Tuttu kampaaja oli. Meillä on ehkä vaan vähän eri näkemys, kampaaja näkee minut blondina ja minä itse toivoisin, että joku päivä saisin tukastani ihan omanvärisen "maantienharmaan". Kiitos!
Kommentit (5)
Mulla taas ongelmana oikeasti harmaita ja muuten ns. "kusenpolttama" väri.
Mulla oli vaan nyt n. 3 kuukauden väli kampaamokäynnissä ja olin kai peilistä tottunut katsomaan hieman "synkempää" väriä. Nyt vaaleat raidat just kasvoja kehystämässä tuntuvat tosi vaaleilta ja kasvot näyttävät jotenkin punakoilta, laikukkailta.
ap
kevytväri ei peitä kestoväriä eli ei kannata tuhlata siihen. otat uudet raidat hetken päästä ku vanhat kulahtaa. ei kannata heti päälle värjätä. kaikki marketti tuotteet on suunnilleen samaa tavaraa. osa ei sisällä ammoniakkia
Olisit sanonut kampaajalle että tummentaa raitoja ennenkun maksoit ja lähdit? Voi sinne varmaaan jälkikäteenkin mennä?
Osta joku keskivaalea kevytväri ja pane se niihin kohtiin mistä et tykkää!