Kuka on viimeksi pessyt kotisi ikkunat?
Ja milloin ne on viimeksi pesty?
Kommentit (43)
kuka on pessyt ja milloin. Muutin tänne talvella. Kattelin kyllä tuossa yksi päivä, että pitäisi pestä..
Kukkasia vaan anopille avusta. Vaikka ei hänen ihan ilmaiseksi tarvinut käydäkään...
Meillä se on ihan kamala homma kun asutaan neljännessä kerroksessa ja ikkunat on melkein lattiaan asti. Eli jos on korkean paikan kammoa niin ei kyllä kannata alkaa ikkunoita avaamaankaan.
Viime syksynä. Lanko olis tulossa palkkaa vastaan peseen nyt lähiaikoina.
vajaa kuukausi sitten. Keittiön ja olohuoneen ikkunat pesen syksyllä uudelleen, muut välttää kerran vuodessa
Ihan itse, niinkuin aina neljä kertaa vuodessa.
nostan hattua,neljä kertaa vuodessa :) Itse pesen keväällä ja syksyllä.Nyt koitan pitkittää syksyllä pesua mahdollisimman pitkälle koska joulukuussa on ristiäiset :)
Seuraavan kerran sitten vuoden päästä toukokuussa. Joskus pesetin syksyisinkin, mutta totesin ettei kannata kun on niin pimeryäkokoajan. Lika ei näy ja sade likaistaa ikunat heti taas uudestaan.
Alakerran ikkunat pesin huhtikuussa, yläkerran ikkunat vuosi sitten. Jäi nyt keväällä projekti vähän kesken ;)
Kuinkahan tuo onkin kääntynyt niin, että ikkunanpesu on mun homma :O Aikanaan mies pesi meillä aina ikkunat, nyt ei ole vuosiin pessyt, mutta auttelee kyllä aukomalla ikkunoita ja imuroimalla välejä.
Periaatteen takana on yleensä jokin ajatus siitä, miksi ei halua tai haluaa tehdä asioita. Mikä ajatus sinun periaatteesi takana on?
Oli kyllä törkyiset! Muutettiin helmikuussa tähän, ja edellisen asukkaan ikkunanpesusta oli varmaan jo aikaa.
Oli kyllä törkyiset! Muutettiin helmikuussa tähän, ja edellisen asukkaan ikkunanpesusta oli varmaan jo aikaa.
pesi viikko sitten. Edelliskerrasta oli vierähtänyt vuosi. Siivosi myös koko asunnon ja osti auton sillä välin kun olin lasten kanssa lomilla. Olin tuollaisia tehtäviä jättänyt iltojen iloksi.
ja vieläkään en ole pessyt niitä. Mies on kerran lääppinyt 2 ikkunaa ulkopuolelta.
En viitsi katsella likaisia ikkunoita, kun on sen verran nopeaa hommaa tuo peseminen.
En oo pessy ikkunoita varmaan 15 vuoteen.