kysymys abortin tehneille.
tein itse abortin viime torstaina ja kaikki oli hyvin (tyhjeni hyvin ja pääsin kotiin) nyt siitä on kulunut 6päivää ja vuoto on rusehtavaa ja haisee pahalle.. ohjeessa sanottiin, että jälkivuoto jatkuu tavallisesti 4-10vrk. Kenellä on ilmennyt samaa vaivaa?
Kommentit (28)
sain ohjeeksi aloittaa e-pillereiden syönnin. olen jo 5päivää syönyt pillereitä.. voisiko tämä johtua kenties siitäkin?
ape-pillerit mädännyttäis veren? Kuulostaa kyllä vähän siltä ettet sä mitään aborttia ole edes tehnyt.
menin semmosen rauta-astian päälle ja humps, sieltä se istukka ja sikiö lillui.. joten kyllä mä sen abortin tein.
apMulla tai kellään mun tuntemalla abortin tehneellä ei kyllä toimittu noin, mutta eihän se tietenkään tarkoita etteikö näin vois sun kohdalla olla. Lääkäritkään ei meistä ketään tarkastanut ennen kuin jälkitarkastuksessa. Myöskään kukaan meistä ei ole pystynyt erottamaan mitään siitä verestä, verilimaa vaan.
ja olin rv7+4... abortti oli melko kivuton(menkkakipua ainoastaan). kaksi kertaa kävin pinnistämässä sen pois ja kaikki isoimmat tavarat tulivat pois ja hoitajat olivat tyytyväisiä.. sairaalassa olin n.7tuntia
ap
nytpähän kärsit valinnoistasi. Toivon, että saat jonkun todella elämääravisuttavan seurauksen tästä. Vähmepää et ansaitse.
Vaikka mua kyllä lohduttaa ihan se että tiedän mitä sulle tulee kuoleman jälkeen tapahtumaan.
nytpähän kärsit valinnoistasi. Toivon, että saat jonkun todella elämääravisuttavan seurauksen tästä. Vähmepää et ansaitse.
Vaikka mua kyllä lohduttaa ihan se että tiedän mitä sulle tulee kuoleman jälkeen tapahtumaan.
mitähän se rakas jumala ajattelee kun tuollaista toivot toisille ;) soo soo!
mua ei haittaa vaikka meisinkin helvettii.
minä en ole hetkeäkään katunut valintaani.
ap
mulle ei ole tehty aborttia,mutta olen kohtutulehduksen kokenut kaksi kertaa,on aika veemäinen kokemus!
onko tärinä herkkyyttä kohdun paikkeilla?
soita lekuriin ja kysy.
mutta ole kiltti,ja älä ole uhmakas,vaikka oletkin nuori.
mun mielestä olisihyvä,jos keskustelisit jonkun kanssa,esmes jonkun terapeutin.
tsemiä,ja hyvä että olet hoitanut ehkäsyn kuntoon!
mulle ei ole tehty aborttia,mutta olen kohtutulehduksen kokenut kaksi kertaa,on aika veemäinen kokemus!
onko tärinä herkkyyttä kohdun paikkeilla?
soita lekuriin ja kysy.
mutta ole kiltti,ja älä ole uhmakas,vaikka oletkin nuori.
mun mielestä olisihyvä,jos keskustelisit jonkun kanssa,esmes jonkun terapeutin.
tsemiä,ja hyvä että olet hoitanut ehkäsyn kuntoon!
serkulla kesti jälkivuoto jotakuinkin viikon...
meillä oli kortsu joka puhkesi kun poikkis oli tullut ja veti kortsun pois.. joten kyllä meillä on se ehkäisy ollut kunnossa
ap
jos vuoto muuttuu ruskeaksi tai pahanhajuiseksi, on otettava yhteys lääkäriin! Samoin jos nousee kuume.
jos vuoto muuttuu ruskeaksi tai pahanhajuiseksi, on otettava yhteys lääkäriin! Samoin jos nousee kuume.
ap
millähän viikolla sä olit?