kysymys abortin tehneille.
tein itse abortin viime torstaina ja kaikki oli hyvin (tyhjeni hyvin ja pääsin kotiin) nyt siitä on kulunut 6päivää ja vuoto on rusehtavaa ja haisee pahalle.. ohjeessa sanottiin, että jälkivuoto jatkuu tavallisesti 4-10vrk. Kenellä on ilmennyt samaa vaivaa?
Kommentit (28)
verta tuli siten että veripalloja tulvahti housuista lattioille jos kumartelin, mutta ei se haiskahtanut.
ja kaikki isot tavarat tuli pois, ja lääkärit ne tarkisti. sain lähteä kotiin...
en ole nyt varma soittaisinki
ap
Jos tulee kipuja tai nousee kuume, niin lääkäriin.
Pahanhajuinen vuoto voi viitata tulehdukseen, ja kohtutulehdus pahimmassa tapauksessa voi aiheuttaa lapsettomuutta.
Eli puhelin käteen, soitat sinne osastolle tai päivystykseen, ja kerrot tilanteen.
sairaalasta annettua hoito-ohjetta jossa lukee vuodon kestävän tavallisesti 4-10vrk.. vai niitä 2-6viikon vuoto kertomuksia ;o
ap
ja kaikki isot tavarat tuli pois, ja lääkärit ne tarkisti. sain lähteä kotiin...
en ole nyt varma soittaisinki
ap
soittaa. Veren pilaantuminen on normaalia jos se on ollut sun sisällä viikkoja, sulla kuitenkin vasta muutaman päivän mikä viittaa siihen et siellä vois olla joku tulehdus.
Pahanhajuinen vuoto voi viitata tulehdukseen, ja kohtutulehdus pahimmassa tapauksessa voi aiheuttaa lapsettomuutta.
Eli puhelin käteen, soitat sinne osastolle tai päivystykseen, ja kerrot tilanteen.
ap
kaivoin nää mun paperit nyt esiin ja näissä sanotaan että raskaudenkeskeytyksen yleisin jälkiseuraus on kohtutulehdus, joka useimmiten ilmenee viikon kuluessa toimenpiteestä. Tehtiinkö sulle kaavinta vai lääkkeillä? Kaavinnassa sanotaan jälkivuodon kestävän 3-10 vrk. Lääkkeillä se kestää usein paljon pitempään.
3 & 11
ei minua haittaa lapsettomuus
ap
nyt olet niin nuori ettet sä vielä tiedä mikä sua haittaa ja mikä ei. Tulehduksesta voi seurata verenmyrkytys, joka taas voi tappaa. Haittaisko se?
ei minua haittaa lapsettomuus
apnyt olet niin nuori ettet sä vielä tiedä mikä sua haittaa ja mikä ei. Tulehduksesta voi seurata verenmyrkytys, joka taas voi tappaa. Haittaisko se?
ap
kaivoin nää mun paperit nyt esiin ja näissä sanotaan että raskaudenkeskeytyksen yleisin jälkiseuraus on kohtutulehdus, joka useimmiten ilmenee viikon kuluessa toimenpiteestä. Tehtiinkö sulle kaavinta vai lääkkeillä? Kaavinnassa sanotaan jälkivuodon kestävän 3-10 vrk. Lääkkeillä se kestää usein paljon pitempään.
3 & 11
mielestä ja pääsin kotiin. Sain lapun jossa kerrottiin että tavallisesti se vuoto kestää 4-10vrk
ap
sain ohjeeksi aloittaa e-pillereiden syönnin. olen jo 5päivää syönyt pillereitä.. voisiko tämä johtua kenties siitäkin?
ap
sain ohjeeksi aloittaa e-pillereiden syönnin. olen jo 5päivää syönyt pillereitä.. voisiko tämä johtua kenties siitäkin?
ap
e-pillerit mädännyttäis veren? Kuulostaa kyllä vähän siltä ettet sä mitään aborttia ole edes tehnyt.
ape-pillerit mädännyttäis veren? Kuulostaa kyllä vähän siltä ettet sä mitään aborttia ole edes tehnyt.
menin semmosen rauta-astian päälle ja humps, sieltä se istukka ja sikiö lillui.. joten kyllä mä sen abortin tein.
ap
verta tuli siten että veripalloja tulvahti housuista lattioille jos kumartelin, mutta ei se haiskahtanut.
menin semmosen rauta-astian päälle ja humps, sieltä se istukka ja sikiö lillui.. joten kyllä mä sen abortin tein.
ap
ap
vaalea möykky veressä, näin myös selkärangan
ap
ape-pillerit mädännyttäis veren? Kuulostaa kyllä vähän siltä ettet sä mitään aborttia ole edes tehnyt.
ap
Mulla tai kellään mun tuntemalla abortin tehneellä ei kyllä toimittu noin, mutta eihän se tietenkään tarkoita etteikö näin vois sun kohdalla olla. Lääkäritkään ei meistä ketään tarkastanut ennen kuin jälkitarkastuksessa. Myöskään kukaan meistä ei ole pystynyt erottamaan mitään siitä verestä, verilimaa vaan.
se vuotohan voi jatkua 6 viikkoakin ja se on normaalia. Loppuvaiheessa mulla ainakin "veri" alko haiskahtaa (joskus parin-kolmen viikon jälkeen) selkeästi pilaantuneelta... :x Alapää ei kuitenkaan haissu. Mulla siis tehtiin lääkkeillä. Kyllä mä ehkä sinuna soittasin huomenna lääkärille ja kysyisin kun on noin nopeesti alkanu haiskahtaa.