Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys abortin tehneille.

Vierailija
19.06.2012 |

tein itse abortin viime torstaina ja kaikki oli hyvin (tyhjeni hyvin ja pääsin kotiin) nyt siitä on kulunut 6päivää ja vuoto on rusehtavaa ja haisee pahalle.. ohjeessa sanottiin, että jälkivuoto jatkuu tavallisesti 4-10vrk. Kenellä on ilmennyt samaa vaivaa?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vuotohan voi jatkua 6 viikkoakin ja se on normaalia. Loppuvaiheessa mulla ainakin "veri" alko haiskahtaa (joskus parin-kolmen viikon jälkeen) selkeästi pilaantuneelta... :x Alapää ei kuitenkaan haissu. Mulla siis tehtiin lääkkeillä. Kyllä mä ehkä sinuna soittasin huomenna lääkärille ja kysyisin kun on noin nopeesti alkanu haiskahtaa.

Vierailija
2/28 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

verta tuli siten että veripalloja tulvahti housuista lattioille jos kumartelin, mutta ei se haiskahtanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki isot tavarat tuli pois, ja lääkärit ne tarkisti. sain lähteä kotiin...

en ole nyt varma soittaisinki

ap

Vierailija
4/28 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/28 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee kipuja tai nousee kuume, niin lääkäriin.

Vierailija
6/28 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahanhajuinen vuoto voi viitata tulehdukseen, ja kohtutulehdus pahimmassa tapauksessa voi aiheuttaa lapsettomuutta.

Eli puhelin käteen, soitat sinne osastolle tai päivystykseen, ja kerrot tilanteen.

Vierailija
7/28 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalasta annettua hoito-ohjetta jossa lukee vuodon kestävän tavallisesti 4-10vrk.. vai niitä 2-6viikon vuoto kertomuksia ;o

ap

Vierailija
8/28 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki isot tavarat tuli pois, ja lääkärit ne tarkisti. sain lähteä kotiin...

en ole nyt varma soittaisinki

ap

soittaa. Veren pilaantuminen on normaalia jos se on ollut sun sisällä viikkoja, sulla kuitenkin vasta muutaman päivän mikä viittaa siihen et siellä vois olla joku tulehdus.

Vierailija
9/28 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahanhajuinen vuoto voi viitata tulehdukseen, ja kohtutulehdus pahimmassa tapauksessa voi aiheuttaa lapsettomuutta.

Eli puhelin käteen, soitat sinne osastolle tai päivystykseen, ja kerrot tilanteen.

ap

Vierailija
10/28 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivoin nää mun paperit nyt esiin ja näissä sanotaan että raskaudenkeskeytyksen yleisin jälkiseuraus on kohtutulehdus, joka useimmiten ilmenee viikon kuluessa toimenpiteestä. Tehtiinkö sulle kaavinta vai lääkkeillä? Kaavinnassa sanotaan jälkivuodon kestävän 3-10 vrk. Lääkkeillä se kestää usein paljon pitempään.

3 & 11

Vierailija
11/28 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minua haittaa lapsettomuus

ap

nyt olet niin nuori ettet sä vielä tiedä mikä sua haittaa ja mikä ei. Tulehduksesta voi seurata verenmyrkytys, joka taas voi tappaa. Haittaisko se?

Vierailija
12/28 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minua haittaa lapsettomuus

ap

nyt olet niin nuori ettet sä vielä tiedä mikä sua haittaa ja mikä ei. Tulehduksesta voi seurata verenmyrkytys, joka taas voi tappaa. Haittaisko se?

ap

Vierailija
13/28 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivoin nää mun paperit nyt esiin ja näissä sanotaan että raskaudenkeskeytyksen yleisin jälkiseuraus on kohtutulehdus, joka useimmiten ilmenee viikon kuluessa toimenpiteestä. Tehtiinkö sulle kaavinta vai lääkkeillä? Kaavinnassa sanotaan jälkivuodon kestävän 3-10 vrk. Lääkkeillä se kestää usein paljon pitempään.

3 & 11

mielestä ja pääsin kotiin. Sain lapun jossa kerrottiin että tavallisesti se vuoto kestää 4-10vrk

ap

Vierailija
14/28 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain ohjeeksi aloittaa e-pillereiden syönnin. olen jo 5päivää syönyt pillereitä.. voisiko tämä johtua kenties siitäkin?

ap

Vierailija
15/28 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain ohjeeksi aloittaa e-pillereiden syönnin. olen jo 5päivää syönyt pillereitä.. voisiko tämä johtua kenties siitäkin?

ap

e-pillerit mädännyttäis veren? Kuulostaa kyllä vähän siltä ettet sä mitään aborttia ole edes tehnyt.

Vierailija
16/28 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

e-pillerit mädännyttäis veren? Kuulostaa kyllä vähän siltä ettet sä mitään aborttia ole edes tehnyt.

menin semmosen rauta-astian päälle ja humps, sieltä se istukka ja sikiö lillui.. joten kyllä mä sen abortin tein.

ap

Vierailija
17/28 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

verta tuli siten että veripalloja tulvahti housuista lattioille jos kumartelin, mutta ei se haiskahtanut.

Vierailija
18/28 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin semmosen rauta-astian päälle ja humps, sieltä se istukka ja sikiö lillui.. joten kyllä mä sen abortin tein.

ap

Vierailija
19/28 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

vaalea möykky veressä, näin myös selkärangan

ap

Vierailija
20/28 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

ap

Mulla tai kellään mun tuntemalla abortin tehneellä ei kyllä toimittu noin, mutta eihän se tietenkään tarkoita etteikö näin vois sun kohdalla olla. Lääkäritkään ei meistä ketään tarkastanut ennen kuin jälkitarkastuksessa. Myöskään kukaan meistä ei ole pystynyt erottamaan mitään siitä verestä, verilimaa vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi