Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomarkun surmaperheen isä oli

Vierailija
19.06.2012 |

hänet tunteneen mukaan "mukava, rauhallinen, aika hiljainen ja ystävällinen"

Samantyylisiä luonnehdintoja kuultiin Bulevardin tapauksessa.

Eikö näitä mukavia ja rauhallisia tyyppejä saisi jo johonkin seurantaan.

Toisaalta varallisuuskin oli yhteinen tekijä.

Tero

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai Jokelan koulusurmaajasta puhumattakaan pedofiileista, joita yleensä luonnehditaan nimenomaan mukaviksi perheenisiksi. Pitäisikö siis kaikki rauhalliset, kivat, auttavaiset miehet laittaa erityistarkkailuun vai voisiko olla niin, että lähestulkoon kaikki ovat mukavia ulkopuolisille tavallisissa sosiaalisissa tilanteissa.

Erityistarkkailu.

Vierailija
2/18 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän Terosta, olkoon mikä julkisuudenhenkilö tahansa :) Oikein fiksuja kirjoituksia suoltaa hän. Apuakin olen saanut, viimeksi eilen tietokoneongelmaan (tosin moni muukin ystävällisesti minua auttoi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän Terosta, olkoon mikä julkisuudenhenkilö tahansa :) Oikein fiksuja kirjoituksia suoltaa hän. Apuakin olen saanut, viimeksi eilen tietokoneongelmaan (tosin moni muukin ystävällisesti minua auttoi).

tietty rauhallisuus ja viileys tilanteessa missä tahansa höystettynä liiallisella ystävällisyydellä on pelottavaa. Ihmisen pitää olla hiukan tyly ja äkkinäinen niin hänestä ei odota liikoja.

Vierailija
4/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

Oletko sinä Tero se julkisuudenhenkilö? Se laulaja tai mikä? Jos vielä väännät typeryyksiä, niin käräytän sinut.

Vierailija
5/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asui kenkälaatikon kokoisessa asunnossa vaimon ja lasten kanssa. Ei varmaan ihanteellisin perheasunto.

Vierailija
6/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

Oletko sinä Tero se julkisuudenhenkilö? Se laulaja tai mikä? Jos vielä väännät typeryyksiä, niin käräytän sinut.

Mietin tässä vaan seulontoja miten vastaavia tapauksia voidaan ennaltaehkäistä. Aivan kuten näköjään muutkin tällä palstalla.

Nyt olen saanut aikaan seuraavat kriteerit, nämä sopii lähinnä maalle, maalaisyhdyskuntiin:

-ystävällinen ja kohtelias

-miellyttävä

-mukava

-rauhallinen

-aktiivinen ja aikaansaapa

-kylätoimikunnan toiminnassa mukana

-hyvä toimeentulo, varallisuutta

Bulevardin tapauksesta, siihen sopii muuten samat, mutta kylätoimikunnan tilalle vaihdetaan yritystoiminta.

Tällaiset henkilöt pitää nyt seuloa ja laittaa ennaltaehkäisevälle hoitojaksoolle ja katsoa myös, että aseissa on asianmukaiset luvat.

Tero

Vierailija
7/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsistiseen häiriöön (jossa perhe nähdään itsen jatkeena) niin hehän osaavat esiintyä todella miellyttävinä. Varakkuus tuskin sinällään voi olla yhdistävä tekijä.

Vierailija
8/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä adjektiivit kuvaavat hyvin miestäni. Minä taas ole harvinaisen vittumainen akka, pitäisikö huolestua?

Vierailija
9/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänet tunteneen mukaan "mukava, rauhallinen, aika hiljainen ja ystävällinen" Samantyylisiä luonnehdintoja kuultiin Bulevardin tapauksessa. Eikö näitä mukavia ja rauhallisia tyyppejä saisi jo johonkin seurantaan. Toisaalta varallisuuskin oli yhteinen tekijä. Tero

Mietin tässä vaan seulontoja miten vastaavia tapauksia voidaan ennaltaehkäistä. Aivan kuten näköjään muutkin tällä palstalla. Nyt olen saanut aikaan seuraavat kriteerit, nämä sopii lähinnä maalle, maalaisyhdyskuntiin: -ystävällinen ja kohtelias -miellyttävä -mukava -rauhallinen -aktiivinen ja aikaansaapa -kylätoimikunnan toiminnassa mukana -hyvä toimeentulo, varallisuutta Bulevardin tapauksesta, siihen sopii muuten samat, mutta kylätoimikunnan tilalle vaihdetaan yritystoiminta. Tällaiset henkilöt pitää nyt seuloa ja laittaa ennaltaehkäisevälle hoitojaksoolle ja katsoa myös, että aseissa on asianmukaiset luvat. Tero

Vierailija
10/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä adjektiivit kuvaavat hyvin miestäni. Minä taas ole harvinaisen vittumainen akka, pitäisikö huolestua?

Käytkö viihteellä, vieraissa?

Tero

Vierailija
11/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivokaamme, että se riittää hänelle.

Vierailija
12/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mukava, rauhallinen, aika hiljainen ja ystävällinen"

Päinvastoin, ajoittain ilkeä, aggressiivinen ja kova puhumaan ja myös möykkäämään (huutamaan).

Huh, voin huokaista helotuksesta, mulla ei ainakaan ole mitään pelättävää.

Vierailija
13/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

Mietin tässä vaan seulontoja miten vastaavia tapauksia voidaan ennaltaehkäistä. Aivan kuten näköjään muutkin tällä palstalla.

Nyt olen saanut aikaan seuraavat kriteerit, nämä sopii lähinnä maalle, maalaisyhdyskuntiin:

-ystävällinen ja kohtelias

-miellyttävä

-mukava

-rauhallinen

-aktiivinen ja aikaansaapa

-kylätoimikunnan toiminnassa mukana

-hyvä toimeentulo, varallisuutta

Bulevardin tapauksesta, siihen sopii muuten samat, mutta kylätoimikunnan tilalle vaihdetaan yritystoiminta.

Tällaiset henkilöt pitää nyt seuloa ja laittaa ennaltaehkäisevälle hoitojaksoolle ja katsoa myös, että aseissa on asianmukaiset luvat.

Tero

profiloinnissa, eikä annettu omien mielipiteiden tai ennakkoluulojen sotkea profiilia.

Vierailija
14/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä ikäluokka asemasta riippumatta pelaa tietokonepelejä ja kun kaikki menee vituralleen niin tulee game over. Kuvitellaan että tämä oli tässä ja lopetetaan koko paska.

Vierailija
15/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon hyvää tahtoa mukana, jos tähän aloitukseen liittää sanat "profilointi" tai "analyysi".

Vierailija
16/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrittelemään, mitä sille sulontojen jälkeen tyapahtuvalle hoitojaksolle pitäisi sisältyä.

Ette kai te naiset tosiaan usko, että miehet lähtee jonnekin terapeutin luokse analysoimaan, vatvomaan ja puhumaan ja käänetelemään ja vääntelemään ongelmiaan? Avautumaan? Ehei.

Tero

Vierailija
17/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai Jokelan koulusurmaajasta puhumattakaan pedofiileista, joita yleensä luonnehditaan nimenomaan mukaviksi perheenisiksi. Pitäisikö siis kaikki rauhalliset, kivat, auttavaiset miehet laittaa erityistarkkailuun vai voisiko olla niin, että lähestulkoon kaikki ovat mukavia ulkopuolisille tavallisissa sosiaalisissa tilanteissa.

Vierailija
18/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuo "profilointi" on tehty "hieman" karrikoiden (kuten tämä koko ketju), niin kai nyt kaikille juolahtaa mieleen, että näihin juttuihin voi olla monta perussyytä ja jokaisessa perhesurmassa ne voi olla eriliset.

Käyttäytymistieteilijät vetäisivät varmaan tästä ainoastaan yhden johtopäätöksen:

Nämä surmat ruokkivat toinen toisiaan, syntyy ilmiö ja näitä ruokkii aiempi esimerkki sekä median rummutus.

Tero

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän