Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännä sattuma mutta perhesurmaajat näyttäs olevan tyttölasten isiä.

Vierailija
19.06.2012 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelut ei liity mitenkään enään perhesurmiin.. Ainakin mä käsitän tän leikkimielisteorian nyt olevan ihan irrallinen asia näihin surmiin.

kuten tää teorioitsijakin toteaa "ei nyt liity aiheeseen"

Vierailija
2/23 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltei poikkeuksetta ja tyttöjä on aina vähintään sen 2.

Siinä olis tutkimusaihe jollekin friikille=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumaa. Viimeisin ei sitten kai sitä poikalastaan ehtinyt ampua.

Vierailija
4/23 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainakin se Bulevardin surmaaja ja Laajasalon surmaaja tappoi 2 tyttölastaan.

Vierailija
5/23 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän jotain naisgeenejä.

T: erittäin pätevä psykologi

Vierailija
6/23 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on teoria joka pätee lähes aina. Tai että miehen ulkonäöstä ja olemuksesta näkee kumpia lapsia saa. Sellaiset hiljaiset, vähän nörtimmät, herkemmät ja ei niin komeat miehet saavat yleensä tyttöjä. JA sellaiset vetelät taiteilijasielut. Ja sellaiset poikamaiset, reippaat ja urheilulliset miehet puolestaan yleensä saavat poikia. Tämä ei päde näin kirjoitettuna aukottomasti tietenkään. Mutta lähes 100% olen toistaiseksi pystynyt sanomaan miehen olemuksesta kumpia lapsia saa tai onko hänen alkuun saattamat lapsensa tyttöjä vai poikia.

Vierailija
7/23 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka ampui vaimon ja poikansa viime syksynä.

Vierailija
8/23 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän se ole mikään joko-tai. Moni mies saa sekä tyttöjä että poikia.

mutta mulla on teoria joka pätee lähes aina. Tai että miehen ulkonäöstä ja olemuksesta näkee kumpia lapsia saa. Sellaiset hiljaiset, vähän nörtimmät, herkemmät ja ei niin komeat miehet saavat yleensä tyttöjä. JA sellaiset vetelät taiteilijasielut. Ja sellaiset poikamaiset, reippaat ja urheilulliset miehet puolestaan yleensä saavat poikia. Tämä ei päde näin kirjoitettuna aukottomasti tietenkään. Mutta lähes 100% olen toistaiseksi pystynyt sanomaan miehen olemuksesta kumpia lapsia saa tai onko hänen alkuun saattamat lapsensa tyttöjä vai poikia.

Vierailija
9/23 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika usein se pätee. yllättävän monessa perheessa kuitenkin kaikki lapset on samaa sukupuolta.

Mutta siis tottakai on ihan oikeesti ihan hömppäteoria, mutta sinänsä musta hauskaa hömppää että aika usein osuu oikeaan.

Vierailija
10/23 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän se ole mikään joko-tai. Moni mies saa sekä tyttöjä että poikia.

Mutta esikoinen on poika ja kuopus tyttö...

Vierailija
11/23 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vain tyttöjä ja mies on urheilullinen, reipas ja kaukana nörtistä. Mutta herkkä se on! :)

Vierailija
12/23 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen saaminen pehmentää miestä ja poikien kanssa taas käy päinvastoin.

Poikien isät joutuvat nappuloiden jalkapallovalmentajiksi yms., tyttöjen isät taas joutuvat etsimään itsestään herkempää puolta, tytöt herättävät suojeluvaistoa.

Vierailija
13/23 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailemalla on vaikea kuvata oikein ;-)

Veikkaan että jos näkisin sun miehen niin siinä olisi kuitenkin jotain mistä se paljastuu ;-)

Mutta eikö sanontakin mene niin että pojat saa poikia ja miehet tyttöjä. Jos sun mies onkin tosi miehekäs?

Vierailija
14/23 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis ihan pilke silmäkulmassa täällä teorion että ei kande ottaa kovin tosissaan.

Alkuperäisestä teoriasta unohtui noi sekatyömiehet mutta niissäkin on aina joku tietty ulkoinen ominaisuus nähtävissä ;-)

Vierailija
15/23 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että jos näkisin sun miehen niin siinä olisi kuitenkin jotain mistä se paljastuu ;-)

Mistä tahansa saa paljastumaan haluamansa.

Vierailija
16/23 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ihan sattumalta Pomarkun tappaja päätti ryhtyä toimeen silloin kun perheen ainut poika oli poissa. Koska eivät olleet lestoja niin vaikuttaa siltä että lapsia on tehtailtu kunnes saivat pojan. Maaseudullahan pojat tänä päivänäkin arvokkaampia... Siellä voidaan hyvin kysyä saitteko pojan vai lapsen? Tai onnitella kun VIHDOINKIN syntyi poika.

Vierailija
17/23 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sun teorias päde kuin sun omassa pienessä pääkopassas. Ja kannattas tollaset teoriat pitää ihan omana tietonaan eikä kirjoitella niitä minnekkään, ettei tulis vaan leimattua tyhmäks.

Se että kumpaa sukupuolta lapsesta tulee johtuu ihan vaan siitä minkä kromosomin omaava siittiö sen kilpajuoksun voittaa eli yleensä se vikkelin uimari, eikä siihen vaikuta mitenkään miehen ulkonäkö tai henkinen herkkyys.

Ja väitätkö myös että tunnistat miehet joilla on laiskoja siittiöitä eli ovat ns. tuhkamunia ?

Vierailija
18/23 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sun teorias päde kuin sun omassa pienessä pääkopassas. Ja kannattas tollaset teoriat pitää ihan omana tietonaan eikä kirjoitella niitä minnekkään, ettei tulis vaan leimattua tyhmäks.

Se että kumpaa sukupuolta lapsesta tulee johtuu ihan vaan siitä minkä kromosomin omaava siittiö sen kilpajuoksun voittaa eli yleensä se vikkelin uimari, eikä siihen vaikuta mitenkään miehen ulkonäkö tai henkinen herkkyys.

Ja väitätkö myös että tunnistat miehet joilla on laiskoja siittiöitä eli ovat ns. tuhkamunia ?

miten tunnistaa miehet, joiden lapsista tulee

- homoja

- lesboja

- transsukupuolisia

- intersukupuolisia

- aseksuaaleja

:DD

Vierailija
19/23 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ei tarvitse edes kenenkään nähdä niin tietää että olet huumorintajuton tiukkapipo ja vetää herneet nenään asiasta kun asiasta.

Ap:han on selvästi, myös omien sanojensa mukaan ihan huumorimielellä teoriansa kanssa. Koita nyt sinäkin vähän relata. Ja kummallista että tänne saa kirjoitella ties mitä punakaalitestejä vauvojen sukupuolista ja sormustestejä, mutta tämä pilkesilmäkulmassa kirjoitettu asia sitten suututtikin.

Oikein hyvää juhannusta ja koittakaa nyt vähän rentoutua ;-)

Vierailija
20/23 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ei tarvitse edes kenenkään nähdä niin tietää että olet huumorintajuton tiukkapipo ja vetää herneet nenään asiasta kun asiasta.

Ap:han on selvästi, myös omien sanojensa mukaan ihan huumorimielellä teoriansa kanssa. Koita nyt sinäkin vähän relata. Ja kummallista että tänne saa kirjoitella ties mitä punakaalitestejä vauvojen sukupuolista ja sormustestejä, mutta tämä pilkesilmäkulmassa kirjoitettu asia sitten suututtikin.

Oikein hyvää juhannusta ja koittakaa nyt vähän rentoutua ;-)

Ja kun joku vastaa hölynpöly teoreetikon kirjoituksiin, niin joidenkin on pakko tulla tänne palstaa täyttämään.

Leimaamalla heidät tiukkapipoiksi ja hernenarkomaaneiksi.

ps. keltähän ne päreet oikeasti paloi ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan