Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Repeän ja vammaudun tässä synnytyksessä, olen siitä aika varma

Vierailija
19.06.2012 |

Työkyvyttömyyseläke, täältä tullaan. Ehtihän sitä normaalia elämää ollakin melkein kaksi vuotta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole pystynyt etukäteen ennustamaan yhdenkään synnytykseni kulkua.

Minusta on turha etukäteen märehtiä ja murehtia, ei voi kyllä nauttia mistään silloin.

Mutta eri asia on kun tietää jo varmasti kuinka käy. Kerro nyt sitten hoitohenkilökunnallekin ajoissa että voivat varautua.

Vierailija
2/5 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai miksi epäilet?

Jos pelkäät oikeasti, vaadi sektio. Kyllä sen saa jos oikeasti vaatii. Joissain tapauksissa ihan suht helpolla, joskus joutuu lukemaan lakia ja olemaan todella tiukka, mutta sen kuitenkin saa. Suomessa ei pakoteta ketään synnyttämään (yrittää toki voidaan).

Sektion riskit ovat monesti aika liioiteltuja. Toki parantuminen vie joillain aika lailla aikaa, mutta pysyviä vaurioita jää äärimmäisen harvoin, nekin yleensä erityistapauksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joutua työkyvyttömyyseläkkeelle. Jopa suuremmalla todennäköisyydellä kuin alatiesynnytyksessä.

Vierailija
4/5 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joutua työkyvyttömyyseläkkeelle. Jopa suuremmalla todennäköisyydellä kuin alatiesynnytyksessä.

Aloituksen kohdalla tosin tuli mieleen onko Psykis taas lisääntymässä...

Vierailija
5/5 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin juuri peloistani itkien synnärille. Täti toisessa päässä hymähti että minun olisi pitänyt pyytää jo alussa lähete äitiyspoliklinikalle. Sektiosta en ole puhunut mitään missään vaiheessa. Tuskin täällä sektiota saa kun ei mitään kivunlievitystäkään heru. Ellei sitten osaa nöyristellä oikealla tavalla oikeille ihmisille.

Voit vammautua myös sektiossa ja joutua työkyvyttömyyseläkkeelle. Jopa suuremmalla todennäköisyydellä kuin alatiesynnytyksessä.