Kun AV-mamma on käynyt ulkomailla syömässä
ranskalaiset perunat ja hampurilaisen Burger Kingissä, niin se on paljon parempaa kuin mitkään suomalaiset, Suomessa tarjotut hampurilaiset. Hamourilainen on gourmet-tasoa, mausteetkin ovat majoneeseineen "laadukasta maustemajoneesia" ja tietenkin ranskalaisetkin ovat "aivan jotain muuta kuin Suomeesa"
Kommentit (4)
Burger Kingiin. Se oli ihan paskaa ollessaa Suomessa, miten se vois ulkomailla olla parempaa.
En menis kyllä muuhunkaan paskaruokapaikkaan ulkomailla. =)
Maisematkin on paljon kauniimpia vaikka oltaisiin avolouhoksella.
Burger Kingiin. Se oli ihan paskaa ollessaa Suomessa, miten se vois ulkomailla olla parempaa. En menis kyllä muuhunkaan paskaruokapaikkaan ulkomailla. =)
Minusta ihan mukavaa ja tervetullutta vaihtelua välillä ja lapset tykkää kun saa nopeaan sormiruokaa.