Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun AV-mamma on käynyt ulkomailla syömässä

Vierailija
19.06.2012 |

ranskalaiset perunat ja hampurilaisen Burger Kingissä, niin se on paljon parempaa kuin mitkään suomalaiset, Suomessa tarjotut hampurilaiset. Hamourilainen on gourmet-tasoa, mausteetkin ovat majoneeseineen "laadukasta maustemajoneesia" ja tietenkin ranskalaisetkin ovat "aivan jotain muuta kuin Suomeesa"

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ranskalaiset perunat ja hampurilaisen Burger Kingissä, niin se on paljon parempaa kuin mitkään suomalaiset, Suomessa tarjotut hampurilaiset. Hamourilainen on gourmet-tasoa, mausteetkin ovat majoneeseineen "laadukasta maustemajoneesia" ja tietenkin ranskalaisetkin ovat "aivan jotain muuta kuin Suomeesa"

Vierailija
2/4 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burger Kingiin. Se oli ihan paskaa ollessaa Suomessa, miten se vois ulkomailla olla parempaa.

En menis kyllä muuhunkaan paskaruokapaikkaan ulkomailla. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisematkin on paljon kauniimpia vaikka oltaisiin avolouhoksella.

Vierailija
4/4 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burger Kingiin. Se oli ihan paskaa ollessaa Suomessa, miten se vois ulkomailla olla parempaa. En menis kyllä muuhunkaan paskaruokapaikkaan ulkomailla. =)

Minusta ihan mukavaa ja tervetullutta vaihtelua välillä ja lapset tykkää kun saa nopeaan sormiruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän