Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutistuuko h&m:n vaatteet useinkin?

Vierailija
19.06.2012 |

Ostin yhden paitapuseron ja se kutistui numeroa pienemmäksi pesussa! Pesuohjeen mukana pesin ja tuli hirmuisen pimakka paita. Voinko valittaa sinne?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joo, ei yleensä.

Vierailija
2/10 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ennen ei ole noin käynyt, nyt viime aikoina olen ostanut vajaa 10 paitaa H&M:ltä, ja noista n. puolet on kutistunut pesussa, vaikka ohjeen mukaan 40`C olen pessyt. Ongelmallista on se, että tuntuvat kutistuvan ennen kaikkea pituudesta, ja koska olen aika pitkä ihminen, en voi "napapaidoiksi" lyhentyneitä paitoja enää oikein käyttää. Mietin samaa, pitäisikö menä palauttamaan? Tosin osan jo ostanut jo muutama kuukausi sitten, mutta jäänyt käyttämättä lyhentymisen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ennen ei ole noin käynyt, nyt viime aikoina olen ostanut vajaa 10 paitaa H&M:ltä, ja noista n. puolet on kutistunut pesussa, vaikka ohjeen mukaan 40`C olen pessyt. Ongelmallista on se, että tuntuvat kutistuvan ennen kaikkea pituudesta, ja koska olen aika pitkä ihminen, en voi "napapaidoiksi" lyhentyneitä paitoja enää oikein käyttää. Mietin samaa, pitäisikö menä palauttamaan? Tosin osan jo ostanut jo muutama kuukausi sitten, mutta jäänyt käyttämättä lyhentymisen vuoksi.

eniten leveys suunnassa. Kokeilin sitä kaupassa t-paidan pälle ja oli siinäkin väljä mutta pesussa kuitistui niin pajon, että on ihan tosi piukka sellaisenaan päällä. Ei ole ennen käynyt näin. Harmittaa, koska vaikka paita oli edullinen, se oli kuitenkin kivan näköinen.ap

Vierailija
4/10 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkkamaukan vaatteista, ohjeen mukaisessa pesussa? Minulla lähti vaatteesta kuviointi laikuttain pois, ei näytä kivalta. Ennen ei ole näin käynyt. Ostan sieltä paljon, joten vähän ihmetyttää, onko nyt laatu jotenkin heikentynyt.

Vierailija
5/10 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki serkulta saadut (hm,lindex,anttilan mos kids)lasten trikoovaatteet on 1-2 numeroa pienempiä kuin mitä kokolappu antaa olettaa. Ja ennen kaikkea liian lyhyitä.

En sitten tiedä pilaako se ne pesussa ja rummussa. Mutta itseostamani (mm ciraf ja lottalassi) halpismerkit ei kutistu.

Pitääpä ostaa serkkulikalle paita ja katsoa missä kunnossa se meille kulkeutuu...

Vierailija
6/10 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki serkulta saadut (hm,lindex,anttilan mos kids)lasten trikoovaatteet on 1-2 numeroa pienempiä kuin mitä kokolappu antaa olettaa. Ja ennen kaikkea liian lyhyitä.

En sitten tiedä pilaako se ne pesussa ja rummussa. Mutta itseostamani (mm ciraf ja lottalassi) halpismerkit ei kutistu.

Pitääpä ostaa serkkulikalle paita ja katsoa missä kunnossa se meille kulkeutuu...

Vierailija
7/10 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on aikamoinen pinkka H&M imetyspaitoja, osa uutena otettuja, osa kirpparilta. Kaikki on samaa kokoa ja samaa mallia (eli ainoaa imetyspaitaa mitä H&M myy), mutta koko vaihtelu on huimaa. Osa paidoista on päällä kuin makkarankuoria, osa taas näyttää ihan teltoilta, onneksi muutama on sitten ihan sopivakin.

Vierailija
8/10 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ym. kauppojen trikoopaidat nykyään pesukoneen käsinpesuohjelmalla. Se on ilmeisesti niin hellävarainen, että eivät niin paljon kutistu.

Vierailija
9/10 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kaapissa ollessaan.

Eivät enää mene päälle.

Vierailija
10/10 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne nyt saatana kutistuvat perkele olen asijantuntijq